Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1085
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10522

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 17. nov 2016, 11:33

POCKETKITTEN skrev:Tandpine. Jeg popper panodiler tre gange om dagen og gurgler saltvand, fordi min tandlæge ikke synes, min visdomstand skal ud endnu.

Google byder på særdeles tvivlsomme husmoderråd om at tygge nelliker og børste tænder i håndsæbe. Jeg er snart desperat nok til at gøre det.

Jeg ville nok vælge enten at slå i bordet overfor min tandlæge eller finde en ny tandlæge. Ikke om jeg ville æde piller flere gange om dagen pga tandpine, når løsningen ligger lige for.
9
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 347
Likede indlæg: 8754

Indlægaf Fyrst Eberhard » 17. nov 2016, 11:50

ManicNinja skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:
Charly skrev:At der er så pissekoldt på min arbejdsplads. Jeg fryser hele tiden (og det er ikke kun mig, selvom jeg er en frossenpind). Og det trækker, så min nakke og min ryg er helt ødelagt - går til fys en gang om ugen for at få løsnet det op.

Arbejdsmiljørepræsentant?

Det ændrer ikke en skid, Ninja. Hvis chefens spenderbukser hænger i det dybeste skab, aflåst, og gravet ned, er der ikke noget at gøre. Jeg har selv været sådan et sted.

Charly, jeg foreslår at du stiller en terrassevarmer ved din plads. I protest.

Men nu kendte jeg jo ud fra Charlys indlæg alene netop ikke noget til baggrund eller chefs holdninger ;)

Hos os har vi en fuldstændigt fantastisk arbejdsmiljørepræsentant. Vi har været afsindigt plagede af træk og støj. Hun har banket flere fine praktiske løsninger igennem til os og i det hele taget skabt fokus hos ledelsen på problemerne. Vores TR er til gengæld lige til at lukke op og skide i. Men det er så en anden historie ...

Det stod mellem linjerne. Og du skal slet ikke hidse dig op. Slet ikke. Jeg er i et godmodigt lune i dag.

Hidse mig op? Du må være vant til nogle letantændelige fruentimmere, Fyrst ... Frygt ej! :D Forklarede sådan set bare, hvordan jeg læste indlægget.

Ja, det kan jeg godt se nu. Beklager Penkowa-retorikken; 'sandheden er den, jeg siger, den er'.

Fruentimmeren derhjemme er i øvrigt ikke letantændelig, tværtimod er hun sej som en bøf fra Jensens.
1
Peace!
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 376
Likede indlæg: 4890

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. nov 2016, 11:57

Daine skrev:
POCKETKITTEN skrev:Tandpine. Jeg popper panodiler tre gange om dagen og gurgler saltvand, fordi min tandlæge ikke synes, min visdomstand skal ud endnu.

Google byder på særdeles tvivlsomme husmoderråd om at tygge nelliker og børste tænder i håndsæbe. Jeg er snart desperat nok til at gøre det.

Jeg ville nok vælge enten at slå i bordet overfor min tandlæge eller finde en ny tandlæge. Ikke om jeg ville æde piller flere gange om dagen pga tandpine, når løsningen ligger lige for.

Jah, det burde jeg måske. Problemet er, at den kun lige er brudt igennem, så den skal opereres ud.

Måske skulle jeg tage en alvorsnak med ham. Men kender I det med, at man booker en tid til læge eller tandlæge, og når man så endelig møder op, er smerterne væk - og man føler sig dum og bliver enig med fagpersonen om at se tiden an? Det sker altid for mig.
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 263
Likede indlæg: 3966

Indlægaf Juki » 17. nov 2016, 12:01

POCKETKITTEN skrev:
Daine skrev:

Jah, det burde jeg måske. Problemet er, at den kun lige er brudt igennem, så den skal opereres ud.

Måske skulle jeg tage en alvorsnak med ham. Men kender I det med, at man booker en tid til læge eller tandlæge, og når man så endelig møder op, er smerterne væk - og man føler sig dum og bliver enig med fagpersonen om at se tiden an? Det sker altid for mig.

Samme her! Det er så typisk :rulle:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 304
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3738

Indlægaf Studsgaard » 17. nov 2016, 12:12

Altså tandlægerne bruger jo et eller andet der smager af nelliker når de er ved at rodbehandle en tand, men tandlæge sagde også det var lavet af et eller andet nellike ekstrakt halløj (jeg var sku ikke så opmærksom) så det er jo nok det bedste af de råd.
Men jeg tvivler på om det vil gavne da saften fra nellikerne jo nok ikke kommer ind til roden af tanden, hvor smerterne kommer fra.
0
Brugeravatar
Suzan
Kort karma: 9
Likede indlæg: 194

Indlægaf Suzan » 17. nov 2016, 12:13

Kundeservice :stoned: hos MyTrendyPhone
0
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1615

Indlægaf Anne Droid » 17. nov 2016, 12:19

Dsb og alle deres aflysninger. Jeg er på vej til jobsamtale og mit tog blev aflyst. Dsb kan ikke hjælpe når der ikke er mere end 30 min til næste tog. Dvs. i stedet for at have god tid til at gå fra stationen (tager 20 min), har jeg uder 15 minutter.
0
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 202
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5852

Indlægaf Hunkat » 17. nov 2016, 13:30

Referatet fra det møde i min frivillige forening som jeg ikke kunne være til.

1) De gik i gang ca. en time efter mødet startede...
2) Det punkt min gruppe skulle fremlægge er bare sprunget over på trods af at de vidste vi sad på skype og ventede på at de skulle nå til det.
3) Det punkt min gruppe specifikt havde bedt om at være en del af blev vi slet ikke hørt om på trods af at vi stadig sad på skype. Den anden leder af gruppen blev ringet op i bogstavligt talt 1,5 min og nåede ikke at sige noget før de gik videre og han blev hægtet af igen.

Det er simpelthen ikke okay.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
StripesAddict
Kort karma: 87
Likede indlæg: 700

Indlægaf StripesAddict » 17. nov 2016, 14:08

Telefonsælgere. Den sidste måned er jeg blevet ringet op hver eller hver anden dag af forskellige firmaer og organisationer, og det sidste år har det i det hele taget været flere gange ugentligt. Og jeg deltager ikke i alle mulige mærkelig konkurrencer, som kunne gøre at det var tilfældet. Var stoppet med at tage telefonen når det er et nr. jeg ikke kender, men så bliver de bare ved..

Har nu endelig fået meldt mig på Robinsonlisten. Håber godt nok det virker..
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 523
Likede indlæg: 4128

Indlægaf Kommodedyret » 17. nov 2016, 17:27

Når en debattør som man ikke aner hvem er bruger ens rigtige navn i et kort, så føles det ikke særligt rart.
4
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Smiling_Goat
Kort karma: 602
Likede indlæg: 8938

Indlægaf Smiling_Goat » 17. nov 2016, 17:44

Jeg irriterer mig grænseløst.

Jeg har altid lært, at man kun melder sig syg, hvis man har minimum 38 grader i temperatur, og jeg ved ikke, hvordan jeg er nået så langt i livet uden at overveje, at 38 grader ikke er en slags magisk grænse. 37,9 = rask, 38 = syg. Nu er det imidlertid gået op for mig, så mit forhold til, hvornår man melder sig syg er vendt totalt på hovedet. Hvornår er det okay at gøre? "Når du ikke kan arbejde," jo.. Men så skal man da nærmest være død.

Jeg har nu hovedpine på tredjedagen og bruger det meste af min fritid på at sove, fordi jeg er totalt drænet. Min hals er øm, og jeg kan slet ikke tænke efter kl. 14. Så jeg hakker mig igennem resten af dagen, hvor jeg tilbringer mange minutter på at stirre på skærmen, mens jeg desperat forsøger at huske, hvad det lige var, jeg skulle. Hver dag tænker jeg, at jeg da vist bare skulle være blevet hjemme, men jeg kan ikke få mig selv til at gå, så jeg tænker: "Okay, hvis du har det lige så skidt i morgen, bliver du hjemme," men når jeg vågner om morgenen har jeg det nogenlunde. Jeg har heller ikke feber, tror jeg - hvis jeg havde det, ville det være nemt.

Hvis jeg er syg, burde jeg virkelig blive hjemme. Er jeg ikke syg, burde jeg virkelig bare tage mig sammen.

Argh! Weekend, tak!
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1029
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 11221
Kontakt:

Indlægaf Ado » 17. nov 2016, 21:13

Min nabo. Han har en eller anden form for damp og er virkelig en belastning. Han holder ude i baggården med bilen i tomgang og sindssyg høj musik. Han råber og skriger og kaster med ting og smækker med dørene, når noget går ham på i fodbold. Han er generelt en pisseirriterende lort.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 335
Likede indlæg: 3277

Indlægaf Guilded_Lily » 18. nov 2016, 06:03

At jeg skal arbejde til kl. 15 og derefter har lortetravlt med at komme hjem og knalde en dessert sammen og pakke gaver ind til pakkeleg, som jeg skal have med til julefrokost. HvorFOR var jeg så skidedoven i går? :cuss:
0
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 234
Likede indlæg: 2523

Indlægaf Anilara » 18. nov 2016, 07:28

Personen i lejligheden klods op af mit soveværelse har i din sidste time været i gang med noget, som lyder af en voldsomt irriterede blanding af en vinkelsliber, støvsuger og en kompressor.
Altså siden kl 7.30!
Hvad fanden!!?? :cuss: %@$#&©¢€£¿@#!!!????
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 946
Likede indlæg: 7426

Indlægaf ManicNinja » 18. nov 2016, 08:12

Lismaens skrev:At jeg nu 4 gange er blevet ringet op af sælgere fra Røde Kors, efter at jeg donerede nogle penge via mobilepay. Det er simpelthen så usselt at bruge ens telefonoplysninger på den måde. Jeg HAR jo ligesom betalt det jeg selv synes var rimeligt, så hvorfor blive ved med at punke en for mere?! Det får mig ikke til at ville støtte igen.

Havde nøjagtigt samme oplevelse med Unicef. Nøj, det tog mange vrede skideballer på deres phonere, før de fattede, jeg ikke ønskede at blive ringet op, blot fordi jeg havde doneret penge via sms. Giver aldrig til dem igen!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"