Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4454

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 18. nov 2016, 08:39

ManicNinja skrev:
Lismaens skrev:At jeg nu 4 gange er blevet ringet op af sælgere fra Røde Kors, efter at jeg donerede nogle penge via mobilepay. Det er simpelthen så usselt at bruge ens telefonoplysninger på den måde. Jeg HAR jo ligesom betalt det jeg selv synes var rimeligt, så hvorfor blive ved med at punke en for mere?! Det får mig ikke til at ville støtte igen.

Havde nøjagtigt samme oplevelse med Unicef. Nøj, det tog mange vrede skideballer på deres phonere, før de fattede, jeg ikke ønskede at blive ringet op, blot fordi jeg havde doneret penge via sms. Giver aldrig til dem igen!

Jeg blev ringet op af Røde Kors og spurgt om jeg ville donere penge, nu jeg havde været frivillig hos dem. Øhh, så fordi jeg har arbejdet gratis for jer skal i også lige punke mig for penge? :stoned:
Det synes jeg altså var mærkeligt.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 985
Likede indlæg: 7825

Indlægaf ManicNinja » 18. nov 2016, 08:43

Sophaya skrev:
ManicNinja skrev:
Lismaens skrev:At jeg nu 4 gange er blevet ringet op af sælgere fra Røde Kors, efter at jeg donerede nogle penge via mobilepay. Det er simpelthen så usselt at bruge ens telefonoplysninger på den måde. Jeg HAR jo ligesom betalt det jeg selv synes var rimeligt, så hvorfor blive ved med at punke en for mere?! Det får mig ikke til at ville støtte igen.

Havde nøjagtigt samme oplevelse med Unicef. Nøj, det tog mange vrede skideballer på deres phonere, før de fattede, jeg ikke ønskede at blive ringet op, blot fordi jeg havde doneret penge via sms. Giver aldrig til dem igen!

Jeg blev ringet op af Røde Kors og spurgt om jeg ville donere penge, nu jeg havde været frivillig hos dem. Øhh, så fordi jeg har arbejdet gratis for jer skal i også lige punke mig for penge? :stoned:
Det synes jeg altså var mærkeligt.

Det er fandeme uforskammet!
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 985
Likede indlæg: 7825

Indlægaf ManicNinja » 18. nov 2016, 08:45

At jeg er vågnet to timer tidligere, end jeg behøvede til lukkevagt. Har en liiiiiille smule tømmermænd efter en hyggelig rødvinsbuzz med min gæst i går ... :fløjt:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 313
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3894

Indlægaf Studsgaard » 18. nov 2016, 09:12

Det har jeg også prøvet. Pisse irriterende.

Min svigermor støttede også et eller andet fast med en månedelig betaling. De ringede også flere gange for at høre om ikke hun havde lyst til at give lidt mere. Syntes det er noget flabet at kræve mere og mere.
4
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 415
Likede indlæg: 7103

Indlægaf Persnikedy » 18. nov 2016, 09:30

Jeg har en veninde som fandt en vildkat med killinger i sit skur, hun får dem afleværet til et kattehjem (som hun allerede støtter fast hver md) og ringer som enhver anden dyreven en uges tid sener for at høre hvordan missemor og killigerne har det.
Dameen i røret fortæller meget om hvor meget godt kattehjemmet gør og om hvor hårdt killingerne har det. Hvis bare min veninde vil indbetale et apr hundrede mere om måneden så kan de A.B.C og måske endda D, men ellers så skal de jo nok alle aflives....

Det er fandme usmageligt
9
Fab-Yule-Ous
Maria86
Kort karma: 4
Likede indlæg: 40

Indlægaf Maria86 » 19. nov 2016, 08:28

min nabo som spiller et nyt spil hvilket er okay. Men han taler så høj så jeg ikke kan sove :wacko: Det er altså ikke okay at gøre det flere aftener :naughty: han spiller via nettet så jeg forstår ikke hvorfor han skal tale så højt :whine: :badr: :syg:
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 373
Likede indlæg: 5762

Indlægaf Lemonella » 19. nov 2016, 10:12

Maria86 skrev:min nabo som spiller et nyt spil hvilket er okay. Men han taler så høj så jeg ikke kan sove :wacko: Det er altså ikke okay at gøre det flere aftener :naughty: han spiller via nettet så jeg forstår ikke hvorfor han skal tale så højt :whine: :badr: :syg:

Hvis han spiller over nettet, spiller han måske med andre og taler med dem over en eller anden form for teamspeek. Det kan godt give lidt høje råb ind imellem.
Måske du kunne gøre ham opmærksom på, at han altså råber meget højt. Nogen gange tænker man ikke selv på det, hvis man sidder med hørebøffer på.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1605
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14568

Indlægaf kidkomb » 19. nov 2016, 10:32

Maria86 skrev:min nabo som spiller et nyt spil hvilket er okay. Men han taler så høj så jeg ikke kan sove :wacko: Det er altså ikke okay at gøre det flere aftener :naughty: han spiller via nettet så jeg forstår ikke hvorfor han skal tale så højt :whine: :badr: :syg:

Min kæreste spiller også spil, hvor han taler med de andre gennem headphones imens. Han skulle øve sig ret længe før han fandt et nogenlunde normalt toneleje. Det er fordi man har ørebøfferne på, så man hører ikke sin stemme på samme måde som når man taler normalt.
Prøv at sige noget til ham, han er, som en anden siger, sikkert ikke klar over det.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 275
Likede indlæg: 4253

Indlægaf Juki » 19. nov 2016, 12:54

At Pinterest ikke virker optimalt og ikke har gjort det i noget tid..! :panik:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 733
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10751

Indlægaf LadyFox » 19. nov 2016, 12:56

Juki skrev:At Pinterest ikke virker optimalt og ikke har gjort det i noget tid..! :panik:

Godt det ikke kun er hos mig. Jeg troede det var min computer der drillede.
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 19. nov 2016, 12:58

LadyFox skrev:
Juki skrev:At Pinterest ikke virker optimalt og ikke har gjort det i noget tid..! :panik:

Godt det ikke kun er hos mig. Jeg troede det var min computer der drillede.

Jeg er på en måde også glad for at det ikke kun er ved mig :D
0
Billede
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 19. nov 2016, 13:19

Jeg ved ikke hvad Pinterest er. -Det burde nok have været i "Hvornår har du sidst følt dig dum?" -tråden.

Det irriterer mig at man ikke kan have noget kæledyr der ikke lugter.
Bevares man kan heller ikke holde mennesker der ikke lugter.
Det irriterer mig grænseløst at jeg har så god en lugtesans.
Så fed en evne er det virkelig ikke :sur:
0
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 19. nov 2016, 13:45

vUlpeS skrev:
kidkomb skrev:Jeg ved ikke hvad Pinterest er. -Det burde nok have været i "Hvornår har du sidst følt dig dum?" -tråden.

Det irriterer mig at man ikke kan have noget kæledyr der ikke lugter.
Bevares man kan heller ikke holde mennesker der ikke lugter.
Det irriterer mig grænseløst at jeg har så god en lugtesans.
Så fed en evne er det virkelig ikke :sur:

Guldfisk! Ja, de afgiver lugt af levende fisk til deres vandmiljø, men den gode nyhed er, at de tåler nedfrysning :santa2:

Jeg synes at akvarier lugter. Og afgiver for meget fugt.
Jeg er virkelig sart :(
2
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 19. nov 2016, 13:50

kidkomb skrev:Jeg ved ikke hvad Pinterest er. -Det burde nok have været i "Hvornår har du sidst følt dig dum?" -tråden.

:kram:

Det er lidt svært at forklare så det giver mening, men en online opslagstavle hvor man kan søge på og gemme alle mulige billeder, lige fra naturbilleder, kæledyr, boligtilbehør, frisurer, indretning, tøj, memes.. Hvad som helst faktisk :D
1
Billede
Aviva
Kort karma: 17
Likede indlæg: 166

Indlægaf Aviva » 19. nov 2016, 14:40

At her stinker af røg..

-glæder mig til det er helt væk.. Prøver at lufte ud så meget som muligt.
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL

Tilbage til "Generelt"