Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 162
Likede indlæg: 2106

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dykkersild » 8. dec 2015, 12:08

ShuruQ skrev:Familiefejdeføjletonen :rulle:.

Jeg har fødselsdag i dag. Får andenhåndsviden om jeg får gæster, kl. ca. det og det, bare så jeg kan være hos mig selv når de kommer så de slipper for at se mig med tørklædet.

Fucking storheesvanvid også at ville bestemme når jeg er i mit hjem. Min lillebror ringede senere, det er trist han bliver budbringer, men jeg sagde de alle var velkomne meb at vilkårene var at de ikke nødvendigvis kunne undgå at se mig med tørklædet hvis jeg fx skulle på toilettet el. lignende og mine forældre jo så måtte bebeslutte udfra det om de ville komme.

Helt OT - men hvis du går rundt derhjemme uden tørklæde på, skal du så iføre dig tørklædet på for at gå på toilettet - eller misforstår jeg?
1
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 190
Likede indlæg: 1094

Indlægaf Panton » 8. dec 2015, 12:09

X mand og delefaren, fuck hvor han kan irritere mig grænseløst :sur:
0
Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 162
Likede indlæg: 2106

Indlægaf dykkersild » 8. dec 2015, 12:29

ShuruQ skrev:
dykkersild skrev:
ShuruQ skrev:Familiefejdeføjletonen :rulle:.

Jeg har fødselsdag i dag. Får andenhåndsviden om jeg får gæster, kl. ca. det og det, bare så jeg kan være hos mig selv når de kommer så de slipper for at se mig med tørklædet.

Fucking storheesvanvid også at ville bestemme når jeg er i mit hjem. Min lillebror ringede senere, det er trist han bliver budbringer, men jeg sagde de alle var velkomne meb at vilkårene var at de ikke nødvendigvis kunne undgå at se mig med tørklædet hvis jeg fx skulle på toilettet el. lignende og mine forældre jo så måtte bebeslutte udfra det om de ville komme.

Helt OT - men hvis du går rundt derhjemme uden tørklæde på, skal du så iføre dig tørklædet på for at gå på toilettet - eller misforstår jeg?

Bofællesskabagtigt, blandet mænd og kvinder, så når jeg går ud fra mit værelse for at gå på toilettet eller ellers befinde mig i fællesarealerne så tager jeg det på, men så længe jeg er i min egen stue har jeg det jo ikke på, men jeg nægter at være "fanget" i mit hjem fordi de vil komme. Groft sagt.

Ah - jeg havde glemt det med bofællesskabet - så giver det mening igen og nej, gud skal de da ej diktere hvordan du skal gå klædt - faktisk hverken ude eller hjemme.
1
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 580
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 2934
Kontakt:

Indlægaf Vira » 8. dec 2015, 12:32

Windows 10 :s :rulle:
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 714
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3430

Indlægaf Fillie » 8. dec 2015, 12:46

Frkvira skrev:Windows 10 :s :rulle:

Den hører mere til i skræmmetråden. :shock:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 327
Likede indlæg: 1687

Indlægaf Thestral » 8. dec 2015, 13:19

Medstuderende der sidder og hvisker imens undervisningen foregår
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 246
Likede indlæg: 4991

Indlægaf sigge » 8. dec 2015, 14:11

At det kun er ca. hver anden gang, jeg bestiller en pakke til levering i pakkeboksen, at der rent faktisk er plads til den i en boks. Så skal jeg alligevel til at bruge 5 minutter på at jagte rundt i Brugsen for at finde en medarbejder, der kan udlevere pakken til mig. (Medarbejderne er altid søde og servicemindede, men det er nu altså nemmere og hurtigere at betjene sig selv.)
0
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2249

Indlægaf Puffi » 8. dec 2015, 14:53

Jeg er gevaldigt tilfreds med Win10. Men jeg hadede (HADEDE!) så også Win8, så måske jeg bare var nem at please :-D
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Smiling_Goat
Kort karma: 619
Likede indlæg: 9608

Indlægaf Smiling_Goat » 8. dec 2015, 15:15

Jeg kommer fra en familie med primært overvægtige mennesker (fra moderat overvægt til decideret fedme.) Faktisk er vi kun to normalvægtige voksne i familien. Og de undskyldninger, som mine familiemedlemmer kan finde på for deres overvægt, er simpelthen fantastiske. Det startede med hende med et BMI over 50 (der var den første til at blive overvægtig) der hårdnakket påstod, at det skyldtes generne. Hun spiste overhovedet ikke ret meget, så hendes fedme gav ingen mening - syntes hun. De andre i familien var uenige og fortalte hende, at hun skulle kigge på sin kost alligevel.. Men så begyndte de også at blive tykke, og nu er de alle enige: "Det skyldes helt sikkert generne."
Min kusine kunne spise alt under sin opvækst, frem til hun blev teenager, fik menstruation og stoppede med at vokse. Altså.. Stoppede med at vokse opad, for hun fortsatte med at spise ufortrødent, men det begyndte bare at blive til overvægt i stedet. Så.. Hun forklarer sig med, at hun begyndte på p-piller, og det fik hende til at tage sygt meget på. Der kan sagtens være noget om det, det siger jeg ikke. Det har måske haft en medvirkende effekt, men nu er det altså over 10 år siden, hun tog de piller.. Mon ikke de er ude af systemet?

Jeg har så tabt mig 25-30 kg og lever nu et ret aktivt liv med en del motion, så min forbrænding er ret høj. Jeg kan spise en del uden at tage på, og jeg kæmper lidt for ikke at tabe mig. Jeg var så sammen med et overvægtigt familiemedlem og spiste noget slik. Det fik hende til at ytre misundelse over, at jeg også bare kan spise, hvad jeg har lyst til og gid det var hende. Jamen.. Det kan jeg heller ikke, hvis jeg ikke motionerer. Det er jo ikke, fordi jeg har en magisk, fedtafvisende krop. Det kræver arbejde. Jeg foreslog hende så, at hun kunne komme med mig i fitness, men nej, hun havde frygteligt travlt - trods arbejdsløshed og ganske få aktiviteter uden for hjemmet.

Jeg forstår godt, at det er svært at ændre livsstil, I guder jeg forstår det, men de der undskyldninger er altså for åndssvage. Jeg siger ikke, at man bare må komme i gang, men lad dog være med at underkende ALLES intelligens (inklusiv din egen) med en bovlam undskyldning som: "De piller, jeg tog for 15 år siden, gør mig tyk." Så skal jeg bare lade som om, at det da er rigtigt og giver mening, men nej.. Nej, det gør det ikke.
Sig det dog som det er: "Ja, jeg ville godt tabe mig, men jeg har simpelthen ikke ressourcerne til det lige nu, "jeg ved ikke hvor jeg skal starte" eller hvad der nu ellers er årsagen. Så har vi da i det mindste en reel samtale, som vi måske begge kan blive klogere af.
Det er jo ikke engang, fordi jeg spørger dem om, hvorfor de er tykke. Det er bare lige som om, at mit vægttab minder dem om, at de også bør tabe sig, og så vil de lige forklare mig, hvorfor de ikke lige kan. Jamen.. Jeg er egentligt ret ligeglad. Jeg går ud fra, du taber dig, når du kan - og det kan jeg så heller ikke sige, når de fylder mig med BS som: "Mine gener (som vi jo godt nok har til fælles) gør det umuligt." Stop det!
5
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 732
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14878

Indlægaf icelady » 8. dec 2015, 16:34

At jeg ikke kan få scriptet til at slette indlæg på jubii til at virke!
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 735
Likede indlæg: 6182

Indlægaf Rapfisk » 8. dec 2015, 21:11

PMS.

Aaaaaaaaaargh! :panik: :rulle: :whine: :ninja: :blush2: :sol: :sur: :fløjt: :mellow: :gruble:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1273
Likede indlæg: 19636

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. dec 2015, 22:49

Den der (oftest kvindelige) person, der altid findes én af i enhver gruppe af mennesker, som altid tilsidst når man synger "Happy birthday to you" skal svinge sig op i en meget skinger operalignende andenstemme på det sidste "YouUUUUU" så alle andre er lige ved at spilde varm kaffe ud over sig selv.
2
I'm a social vegan. I avoid meet.
Lykke
Kort karma: 100
Likede indlæg: 1919

Indlægaf Lykke » 11. dec 2015, 09:26

Apoteket! Omg!

Jeg fatter ikke det koncept. Altså jeg kan godt forstå al den rådgivning hvis jeg ikke kunne læse, men det kan jeg. Og jeg gør da ikke noget uden at have kontakt med en læge. Arg!

Det et til at blive vanvittig over.

I går skulle jeg købe panodil junior, det første spørgsmål: Er det i samråd med læge?

Altså helt ærligt!

Og så tusind råd. Jeg gider det ikke. Så skal det simpelthen ikke være i håndkøb hvis de ikke vil udlevere det.

Og så den måde de skal tale så pisse højt på!
4
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1212
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12006

Indlægaf Daine » 11. dec 2015, 11:28

Det er faldet en plomb ud af en af de forreste tænder i undermunden og hver gang jeg trækker vejret gennem munden hviner det helt om i nakken. Det gør ellers ikke som sådan ondt, heldigvis for jeg kan først få en tandlægetid mandag morgen :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1273
Likede indlæg: 19636

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 13:35

Lykke skrev:Apoteket! Omg!

Jeg fatter ikke det koncept. Altså jeg kan godt forstå al den rådgivning hvis jeg ikke kunne læse, men det kan jeg. Og jeg gør da ikke noget uden at have kontakt med en læge. Arg!

Det et til at blive vanvittig over.

I går skulle jeg købe panodil junior, det første spørgsmål: Er det i samråd med læge?

Altså helt ærligt!

Og så tusind råd. Jeg gider det ikke. Så skal det simpelthen ikke være i håndkøb hvis de ikke vil udlevere det.

Og så den måde de skal tale så pisse højt på!

Enig!
Det er pissetræls. Jeg siger altid at jeg er sendt i byen af en anden og ikke aner hvad det skal bruges til, jeg gider ikke deres evindelige indblanden.
1
I'm a social vegan. I avoid meet.

Tilbage til "Generelt"