Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Puffi » 4. dec 2015, 23:42

Jeg kan bare ikke falde i søvn. Går så rundt og er træt hele dagen og kan så igen ikke sove om aftenen, come on! I nat har jeg sovet ca. 4 timer - havde så enorme kvindesmerter oveni, tak krop! :rulle:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 4. dec 2015, 23:46

Puffi skrev:Jeg kan bare ikke falde i søvn. Går så rundt og er træt hele dagen og kan så igen ikke sove om aftenen, come on! I nat har jeg sovet ca. 4 timer - havde så enorme kvindesmerter oveni, tak krop! :rulle:

Det er simpelthen så fjollet.

Jeg er også træt i løbet af dagen og kan så heller ikke sove, når jeg kommer i seng. Hvad fanden er det for en uorden :stoned:
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 4. dec 2015, 23:47

Man sover om natten - blev der sagt! :træt3: :naughty:
0
Brugeravatar
Æske

Indlægaf Æske » 4. dec 2015, 23:51

Puffi skrev:Man sover om natten - blev der sagt! :træt3: :naughty:

Åbenbart ikke forståeligt nok :lol:
1
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 4. dec 2015, 23:53

Jeg vil nu alligevel prøve nu - er totalt kvæstet og får en laaaaaang dag i morgen. Sov smukt :danse:
0
Brugeravatar
Æske

Indlægaf Æske » 4. dec 2015, 23:53

Tak, lige over :wave2:
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8461

Indlægaf 2SHY » 5. dec 2015, 00:02

Jeg giver det også et forsøg. I morgen bliver helvede på jord så det gælder om at være frisk
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5888

Indlægaf Smiling_Goat » 5. dec 2015, 10:32

Hvor spøjst, jeg kom netop herind for at brokke mig over mit søvnmønster.

Jeg falder rigtig sent i søvn, til gengæld vågner jeg virkelig tidligt.

Jeg er virkelig træt, men jeg kan simpelthen ikke sove. Jeg går fint i seng, når jeg er træt, og tænker at jeg måske kan sove, typisk mellem 00.00-02.00. Så ligger jeg ellers og kigger op i loftet. Efter et stykke tid opgiver jeg og giver mig til at læse. Mellem kl. 6-7 om morgenen vågner jeg så igen og er lysvågen. Den lysvågenhed (it's a word :P) holder så nogle timer, og så er jeg træt igen, men kan ikke sove.

I dag vågnede jeg første gang kl. 5, nægtede at stå op, kiggede ud i luften et stykke tid, faldt i søvn, vågnede igen - uden jeg kiggede på klokken - sov lidt mere, og vågnede sidste gang kl. 6.48. Jeg håbede, at jeg kunne sove lidt mere (den var et stykke over midnat, før jeg faldt i søvn om aftenen) men kl. 7.30 opgav jeg. Nu er jeg selvfølgelig træt, men jeg kan mærke den der uro i kroppen, der gør, at jeg ikke kan sove.
Og jeg skal endda til julefrokost og i byen i nat.

Jeg tror, jeg prøver noget "godnat-te" senere og ser, om det hjælper. Den plejer at virke - det betyder bare, at jeg skal op og på wc en time senere, så jeg forsøger at undgå den.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5091

Indlægaf ManicNinja » 6. dec 2015, 16:55

Jer med søvnproblemer ... Motion. Just sayin'. Og så måske at få tømt hovedet for tanker og spekulationer inden sengetid. På den ene eller den anden måde. Derudover: Massage. Køb en time hos en rigtig god massør og sørg for, at der bagefter er tid til at sove rigtig mange timer. Det er, hvad der virker for mig. Og jeg har ved gud bøvlet meget med søvn i årenes løb!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11696

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. dec 2015, 22:11

- at det er som om alle singlemænd fra 40 år og op, ejer en MC som de elsker at snakke om og køre på og prøve at lokke en med ud på. Glem det!
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11696

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. dec 2015, 22:31

Lotte Reimar. Damen har intet at bidrage med. What. So. Ever. Så det gør hun hver uge. På den mest teenage-retorik-agtige måde man kan tænke sig. http://ekstrabladet.dk/ekstra/ekstra-me ... el/5858035 (der er kun en overskrift men det er rigeligt)
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 6. dec 2015, 22:46

At jeg ikke er træt. Stod tidligere op i morges end jeg plejer om søndagen og havde håbet, at jeg så ville være grydeklar ved 23-tiden. Men neeeej...jeg er frisk som en skide havørn :sur:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5704

Indlægaf Animi » 7. dec 2015, 07:21

https://www.dr.dk/tv/se/dr2-tema/dr2-te ... -moedre#!/

Temaet om de alternative mødre - hvad er pointen i at lade en masse mødre stille op og tale om alternative metoder, når der så bagefter sidder et hold "eksperter" og rakker dem ned bagefter, og siger at alt de gør er forkert?
Især Helle Joofs kommentar om at hvis man samsover, så gider man enten ikke at have sex med manden eller kan ikke finde ud af at putte sine børn - hvad nu hvis man bare godt kan lide at sove sammen med sine børn, og sagtens har fantasi nok til at have sex med sin mand på andre tidspunkter end efter kl 21 i sengen?
Jeg er ikke engang mor - eller gravid - men hold nu op, hvor det program irriterede mig - og faktisk gjorde mig ret sur
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 7. dec 2015, 10:04

Jeg får røde knopper af de der formiddagsnyhedsprogrammer, hvor værterne nærmest sidder på skødet af hinanden og lader, som om de fortæller hinanden nyhederne! :syg:

Jeg bliver endda handlingslammet af det, for jeg ved ikke, om jeg skal blive fornærmet over, at de tror, jeg tror på, at det er det, de gør ... eller om jeg skal blive fornærmet over, at de vender ryggen til mig og taler med hinanden :gisp:
3
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5038

Indlægaf Fyrst Eberhard » 7. dec 2015, 11:11

dgd2007 skrev:Jeg får røde knopper af de der formiddagsnyhedsprogrammer, hvor værterne nærmest sidder på skødet af hinanden og lader, som om de fortæller hinanden nyhederne! :syg:

Jeg bliver endda handlingslammet af det, for jeg ved ikke, om jeg skal blive fornærmet over, at de tror, jeg tror på, at det er det, de gør ... eller om jeg skal blive fornærmet over, at de vender ryggen til mig og taler med hinanden :gisp:

Jeg hader det. Inderligt. Af samme grund ser jeg aldrig frivilligt programmer med den der påtagede folkelige feelgood-ping-pong mellem værterne, men det er jo nærmest umuligt at undslippe efterhånden.
0
Peace!

Tilbage til "Generelt"