Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ShuruQ » 8. dec 2015, 11:09

Familiefejdeføjletonen :rulle:.

Jeg har fødselsdag i dag. Får andenhåndsviden om jeg får gæster, kl. ca. det og det, bare så jeg kan være hos mig selv når de kommer så de slipper for at se mig med tørklædet.

Fucking storheesvanvid også at ville bestemme når jeg er i mit hjem. Min lillebror ringede senere, det er trist han bliver budbringer, men jeg sagde de alle var velkomne meb at vilkårene var at de ikke nødvendigvis kunne undgå at se mig med tørklædet hvis jeg fx skulle på toilettet el. lignende og mine forældre jo så måtte bebeslutte udfra det om de ville komme.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Thestral » 8. dec 2015, 11:10

At vi skal have eksamen på plads før den 21 dec når selve eksamen først skal foregå sidst i januar 2016
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 571
Likede indlæg: 5086

Indlægaf ManicNinja » 8. dec 2015, 11:37

Dirtylittledevil skrev:- at det er som om alle singlemænd fra 40 år og op, ejer en MC som de elsker at snakke om og køre på og prøve at lokke en med ud på. Glem det!

De såkaldte midtvejskrisecykler ...
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2582

Indlægaf Fillie » 8. dec 2015, 11:39

Fliserne uden for vores opgangsdør er ved at blive skiftet, og siden kl. kvalme i morges har en håndværker været i gang med at bore med ET MEGET HØJLYDT BOR! Vi bor i stuen i lejligheden lige ved siden af den afsindige larm. Jeg prøver at messe for mig selv, at det er for the greater good, men det virker ikke. Åh, mit hoved; hjernen eksploderer snart. :whine:
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 8. dec 2015, 11:58

At min nabo skal høre sindssygt højt julemusik, når jeg sidder og læser op til videnskabsteori. Generelt er hun ret irriterende med sin musik. Sidste gang gik hun amok med disney musik. :cuss:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1620

Indlægaf dykkersild » 8. dec 2015, 12:08

ShuruQ skrev:Familiefejdeføjletonen :rulle:.

Jeg har fødselsdag i dag. Får andenhåndsviden om jeg får gæster, kl. ca. det og det, bare så jeg kan være hos mig selv når de kommer så de slipper for at se mig med tørklædet.

Fucking storheesvanvid også at ville bestemme når jeg er i mit hjem. Min lillebror ringede senere, det er trist han bliver budbringer, men jeg sagde de alle var velkomne meb at vilkårene var at de ikke nødvendigvis kunne undgå at se mig med tørklædet hvis jeg fx skulle på toilettet el. lignende og mine forældre jo så måtte bebeslutte udfra det om de ville komme.

Helt OT - men hvis du går rundt derhjemme uden tørklæde på, skal du så iføre dig tørklædet på for at gå på toilettet - eller misforstår jeg?
1
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 8. dec 2015, 12:09

X mand og delefaren, fuck hvor han kan irritere mig grænseløst :sur:
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 8. dec 2015, 12:14

dykkersild skrev:

Helt OT - men hvis du går rundt derhjemme uden tørklæde på, skal du så iføre dig tørklædet på for at gå på toilettet - eller misforstår jeg?

Bofællesskabagtigt, blandet mænd og kvinder, så når jeg går ud fra mit værelse for at gå på toilettet eller ellers befinde mig i fællesarealerne så tager jeg det på, men så længe jeg er i min egen stue har jeg det jo ikke på, men jeg nægter at være "fanget" i mit hjem fordi de vil komme. Groft sagt.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1620

Indlægaf dykkersild » 8. dec 2015, 12:29

ShuruQ skrev:
dykkersild skrev:

Bofællesskabagtigt, blandet mænd og kvinder, så når jeg går ud fra mit værelse for at gå på toilettet eller ellers befinde mig i fællesarealerne så tager jeg det på, men så længe jeg er i min egen stue har jeg det jo ikke på, men jeg nægter at være "fanget" i mit hjem fordi de vil komme. Groft sagt.

Ah - jeg havde glemt det med bofællesskabet - så giver det mening igen og nej, gud skal de da ej diktere hvordan du skal gå klædt - faktisk hverken ude eller hjemme.
2
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1901

Indlægaf Vira » 8. dec 2015, 12:32

Windows 10 :s :rulle:
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2582

Indlægaf Fillie » 8. dec 2015, 12:46

Frkvira skrev:Windows 10 :s :rulle:

Den hører mere til i skræmmetråden. :shock:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 8. dec 2015, 13:18

Fillie skrev:
Frkvira skrev:Windows 10 :s :rulle:

Den hører mere til i skræmmetråden. :shock:

Jeg bliver til stadighed mere og mere glad for jeg ikke har opgraderet til Windows10.
1
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Thestral » 8. dec 2015, 13:19

Medstuderende der sidder og hvisker imens undervisningen foregår
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2135

Indlægaf sigge » 8. dec 2015, 14:11

At det kun er ca. hver anden gang, jeg bestiller en pakke til levering i pakkeboksen, at der rent faktisk er plads til den i en boks. Så skal jeg alligevel til at bruge 5 minutter på at jagte rundt i Brugsen for at finde en medarbejder, der kan udlevere pakken til mig. (Medarbejderne er altid søde og servicemindede, men det er nu altså nemmere og hurtigere at betjene sig selv.)
0
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 8. dec 2015, 14:53

Jeg er gevaldigt tilfreds med Win10. Men jeg hadede (HADEDE!) så også Win8, så måske jeg bare var nem at please :-D
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Generelt"