Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9691

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 11. dec 2015, 15:34

Ej, men 7 år. Gad vide om de overhovedet hører svaret eller om de bare ranter et på forhånd fabrikeret spørgeskema af.
Man skulle nogle gange tro det :lol:

Men måske man skulle begynde at sælge videre. Under slogan'et "Her er der ingen dumme spørgsmål eller højtråbende ekspedienter"
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 11. dec 2015, 15:37

kidkomb skrev:Ej, men 7 år. Gad vide om de overhovedet hører svaret eller om de bare ranter et på forhånd fabrikeret spørgeskema af.
Man skulle nogle gange tro det :lol:

Men måske man skulle begynde at sælge videre. Under slogan'et "Her er der ingen dumme spørgsmål eller højtråbende ekspedienter"

Jeg tror de har så mange ekspeditioner på en dag, at det hele bare køre på rygraden.
Det må også være et sygt job fra tid til anden.
Pga røvhuller som mig. :D
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2146

Indlægaf sigge » 11. dec 2015, 20:57

Whoosh skrev:Præcis. :slem:

Jeg har fået noget medicin fast i snart syv år.
Og næsten hver gang skal jeg i gennem den samme mølle. Har jeg fået det før? Ja, i syv år. Lige præcis dér synes jeg så afhøringen bør stoppe.

Men nej. Det stopper først når jeg bestemt, men meget smilende, siger at jeg er helt inde i min egen medicin efter SYV år.

Og hver gang overvejer jeg at sige at vejledning er lige meget, jeg skal alligevel bare ud og sælge det på gaden.
Men det ville være for flabet.

"Syv år, Niels. Så jeg ved... nogen ting."
8
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3882

Indlægaf Delfin » 12. dec 2015, 05:41

Jeg plejer bare at sige med al min autoritet i stemmen, at det har jeg fuldt ud styr på. Hvis det ikke stopper dem, afbryder jeg og siger, at jeg selv spørger, hvis jeg er i tvivl. Jeg ved ikke, om de har sat hak i noget, når de åbner mine recepter, for de er næsten holdt op med at spørge. :lol:
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 12. dec 2015, 08:43

9 ud af 10 gange går det fint når jeg laver cowboykafffe.
Men 1 ud af 10 gange går det galt, og pulveret synker ikke til bunds. Lige nu sidder jeg eksempelvis med kaffepulver i tænderne fordi det gik galt :cuss:
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 12. dec 2015, 08:57

Skat's hjemmeside. "prøv igen om en time"

Nej det skal bare virke nu :forvirret2:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 909

Indlægaf computermus » 12. dec 2015, 13:05

At jeg er så nem at stresse. I torsdags havde jeg besøg af en fra mit firma,der hvor jeg gør rent, firmaet var blevet ringet op af en servicemægler, som ca.hver3. måned er ude for at tjekke hvordan rengøringen er de forskellige steder, der var åbenbart blevet klaget over at de ting der stod som værende rettet op på, ikke var blevet gjort ordentligt.
Der følte jeg virkelig at jeg brændte sammen i hovedet, jeg blev rigtig ked af det og sur på mig selv, men egentlig også lidt sur på damen fra mit firma, for hun ved at jeg er i fleksjob og at jeg har svært ved at tage for mange instrukser af gangen.
Ikke fordi jeg ikke vil gøre tingene , men fordi min hjerne ikke kan håndtere mange ting på samme tid.
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 12. dec 2015, 13:23

Dirtylittledevil skrev:
Lykke skrev:Apoteket! Omg!

Jeg fatter ikke det koncept. Altså jeg kan godt forstå al den rådgivning hvis jeg ikke kunne læse, men det kan jeg. Og jeg gør da ikke noget uden at have kontakt med en læge. Arg!

Det et til at blive vanvittig over.

I går skulle jeg købe panodil junior, det første spørgsmål: Er det i samråd med læge?

Altså helt ærligt!

Og så tusind råd. Jeg gider det ikke. Så skal det simpelthen ikke være i håndkøb hvis de ikke vil udlevere det.

Og så den måde de skal tale så pisse højt på!

Enig!
Det er pissetræls. Jeg siger altid at jeg er sendt i byen af en anden og ikke aner hvad det skal bruges til, jeg gider ikke deres evindelige indblanden.

Og jeg er enig med jer begge to. Jeg køber kun p-piller, Ritalin og allergimedicin på apoteket. Alle tre ting kan de se i min tal, at jeg har fået i hhv. 5, 5 og 20 år. Samme produkt og kun små variationer i dosis.
alligevel skal vi hver gang have en laaang snak om, hvorvidt jeg kender midlet, bivirkninger osv. Det er jo deres job, så jeg gider aldrig sige noget, men jeg står hver gang og tænker ".. jeg har fået det her i adskillige år, jeg er sygeplejerske lige om lidt, og altsammen er på recept, hvilket betyder der er en læge indover".
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8512

Indlægaf 2SHY » 12. dec 2015, 13:39

Det er sært, for når jeg henter medicin spørger de enten "og det er noget du har fået før/noget du kender?" eller "har du fået det før?" og så er det det hele
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Karkluden

Indlægaf Karkluden » 12. dec 2015, 13:42

2SHY skrev:Det er sært, for når jeg henter medicin spørger de enten "og det er noget du har fået før/noget du kender?" eller "har du fået det før?" og så er det det hele

Min mor som får adskillige slags kompleks smertestillende medicin samt flere typer til at holde neuro-smerter i skak også, bliver også bare spurgt "kender du medicinen?", og så er det det. Trods at morfika og antiepileptika da også er noget ret komplekst stads. Jeg har en lille mistanke om, at hvis man er under 25-30 år, så "trigger" det noget beskyttergen hos nogle af de der apoteker-damer. Men jeg ved selvfølgelig ikke, hvor gammel du er, og om det afkræfter min teori :D
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8512

Indlægaf 2SHY » 12. dec 2015, 13:44

Karkluden skrev:
2SHY skrev:Det er sært, for når jeg henter medicin spørger de enten "og det er noget du har fået før/noget du kender?" eller "har du fået det før?" og så er det det hele

Min mor som får adskillige slags kompleks smertestillende medicin samt flere typer til at holde neuro-smerter i skak også, bliver også bare spurgt "kender du medicinen?", og så er det det. Trods at morfika og antiepileptika da også er noget ret komplekst stads. Jeg har en lille mistanke om, at hvis man er under 25-30 år, så "trigger" det noget beskyttergen hos nogle af de der apoteker-damer. Men jeg ved selvfølgelig ikke, hvor gammel du er, og om det afkræfter min teori :D

Jeg er 34 men bliver typisk skudt til at være noget yngre :) Det kan også være de bare er lidt mere casual på Aalborg apotekerne :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 12. dec 2015, 13:54

At jeg ikke har set min mand i over to måneder. Jeg er i underskud af absolut alt, mest blot hans tilstedeværelse :trist: .
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2602

Indlægaf Fillie » 12. dec 2015, 13:59

Sådan er det også på "mit" apotek (som jo altså ikke er det i Lyngby, hvor "Mr. Tumnus" regerede). Dog fortalte en af assistenterne på eget initiativ om de der natursvampe til rensning af huden, da jeg for nogle måneder siden skulle købe en almindelig rensecreme, og det er jeg hende meget taknemmelig for, for min ansigtshud har aldrig været bedre. Det handler jo om at læse kunden og situationen, og det er de gode til her i Bagsværd. :gogo:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Karkluden

Indlægaf Karkluden » 12. dec 2015, 14:02

2SHY skrev:
Karkluden skrev:

Jeg er 34 men bliver typisk skudt til at være noget yngre :) Det kan også være de bare er lidt mere casual på Aalborg apotekerne :)

:lol: Mit medicin bliver købt på enten Vejgaard eller Budolfi-apoteket :P :kys:
Det kan da også bare være, at jeg er uheldig.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 12. dec 2015, 14:04

Det samme her. Jeg har aldrig fået nogen lange apoteker-forklaringer eller spørgsmål om ditten og datten.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Generelt"