Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 13. sep 2015, 22:25

At jeg nok lige åd et par eller fem lakridser for meget.
At noget er rendt sydpå
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 14. sep 2015, 13:20

Forkælet svenskerkrævementalitet...

Der er blevet nedlagt et busstoppested lige ved bebyggelsen vi bor i. Så nu tager det 5 minutter i stedet for 1-2 minutter at gå ned til bussen (ved næste stoppested).

Så et opslag på døren til naboopgangen her til morgen, med den dramatiske overskrift: Hvordan har nedlægningen af vores busstoppested påvirket dig?(!!!? <- passivt-aggressive undertoner, obligatorisk for svenskere). Og så har de guddødme indkaldt til fælles krisemøde for at diskutere hvordan "vi" kommer videre herfra...

....for real?!?! 5 minutters gang og deres verden bryder sammen? Få dog nogle ordentlige problemer :tie:
2
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 14. sep 2015, 13:22

At jeg har været svag længe nok til at jeg har taget på :nerve:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 14. sep 2015, 13:48

catnip skrev:Forkælet svenskerkrævementalitet...

Der er blevet nedlagt et busstoppested lige ved bebyggelsen vi bor i. Så nu tager det 5 minutter i stedet for 1-2 minutter at gå ned til bussen (ved næste stoppested).

Så et opslag på døren til naboopgangen her til morgen, med den dramatiske overskrift: Hvordan har nedlægningen af vores busstoppested påvirket dig?(!!!? <- passivt-aggressive undertoner, obligatorisk for svenskere). Og så har de guddødme indkaldt til fælles krisemøde for at diskutere hvordan "vi" kommer videre herfra...

....for real?!?! 5 minutters gang og deres verden bryder sammen? Få dog nogle ordentlige problemer :tie:

GUD FRI MIG VEL!

Hvordan de kommer videre fra hvor det gamle busstoppested var? Fortsætter gangen :devil:.

Det er sgu for åndssvagt at gå op i det, i sådan en grad. De kommer jo ingen vegne med det, så de må bare kridte skoene og gå det længere. Jeg har 7-10 minutters gang til nærmeste bustoppested, alt efter hvilket tempo jeg er i humør til, og jeg har endnu ikke haft brug for psykologhjælp på den bekostning. Men ikke et under at man børn og unge har en forkælet mentalitet, når de ser sådan en reaktion som den du beskriver på noget så "banalt",
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. sep 2015, 20:08

Grænseløst og grænseløst, men jeg synes, at det er noget fjol, at jeg skal mailkorrespondere med min underviser i Engelsk på seminariet på engelsk.
For det første er det ikke en undervisningssituation, for det andet er vi ikke små skolebørn, der har brug for al den ekstra træning, vi kan få i hverdagen, men voksne mennesker, som uddanner os til at undervise andre i et sprog, vi kan i forvejen.

I dag skrev jeg på dansk til min nye underviser, fordi jeg faktisk troede, at kæphesten bare var min gamle undervisers, men nej - den nye svarede mig skam på engelsk.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 16. sep 2015, 06:08

At min overbo har haft gang i noget meget larmende borearbejde siden kl. 7.30. JEG VIL HAVE RO OM MORGENEN!!! :evil:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 16. sep 2015, 06:40

At jeg kan lugte affald i min stue :tie: :sur:
0
Jeg har nået den alder,
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2103

Indlægaf Pjeps » 16. sep 2015, 08:37

Fællesvaskerier :tie:

Jeg havde reserveret vasketid til kl 9 og fyldte alle 3 maskiner, der sad en med mange poser tøj og håbede på en chancetur. Den ene maskine fyldte jeg dog ikke helt op, da jeg ikke havde mere tøj. Så spørger damen fandme om jeg virkelig behøver alle tre maskiner !

Øh ja, jeg har ligesom reserveret dem, og du bliver ikke hurtigere færdig af at få en maskine nu. Forøvrigt er næste vasketid ledig.

Så bare for at irritere hende hentede jeg lige et par maskiner mere :fløjt:
0
:ninja:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 17. sep 2015, 05:40

At elastikken i de strømpebukser jeg har købt i Føtex, er blevet så slap efter bare et par ganges brug, at jeg hele tiden må gå og hive dem op for ikke, at tabe dem.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. sep 2015, 09:54

Ja jeg ved snart ikke hvad der er værst. At TV2 overhovedet har fundet på at der skal skrives en nyhedsartikel om det store emne: Hvorfor dommerne i Vild med Dans har byttet pladser! - eller dét at denne store nyhed deles lystigt på min Facebook. Æijj.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. sep 2015, 11:42

Folk som har et foto af deres eget hoved hvilende på en pude, som profilbillede. Hvor doven er det da lige man behøver at være? Sæt dig dog op bare de 5 sekunder det tager at knipse et foto. Eller knips et foto FØR du er gået i seng.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1306

Indlægaf hotlips » 20. sep 2015, 21:52

Når en af dem der sidder og hyler over flygtninge fra Syrien er en selvfed lille Hellerupdreng der aldrig har manglet noget,heller ikke da han som teenager blev busted for graffiti og familien måtte af med 250.000 .
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10309

Indlægaf icelady » 20. sep 2015, 22:04

"Hjælp vore egne"-typerne.

De fleste af dem har altså en meget ensporet tankegang.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8429
Kontakt:

Indlægaf Ado » 21. sep 2015, 04:36

At svampemanden er så pisse træls. Jeg har ikke hevet ham af vennelisten, fordi jeg ikke magter at risikere at høre ham ævle i Singlegruppen. Så i stedet kan han bare ikke se, hvad jeg slår op på min egen Facebookside. Men nu går narhovedet i gang med at kommentere på mine venners statusopdateringer. Altså dem han kan se jeg har kommenteret på.

I guder!
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 21. sep 2015, 04:38

Ado skrev:At svampemanden er så pisse træls. Jeg har ikke hevet ham af vennelisten, fordi jeg ikke magter at risikere at høre ham ævle i Singlegruppen. Så i stedet kan han bare ikke se, hvad jeg slår op på min egen Facebookside. Men nu går narhovedet i gang med at kommentere på mine venners statusopdateringer. Altså dem han kan se jeg har kommenteret på.

I guder!
Man kan sætte sine indstillinger så enkeltpersoner ikke kan se noget eller kommentere
0
Jeg har nået den alder,

Tilbage til "Generelt"