Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5174

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fyrst Eberhard » 22. dec 2015, 22:22

En hyldest til Marianne R, Årets Medarbejder 2015 i IKEA.

Tak. Af hjertet tak for din assistance, da jeg skulle finde et alternativ til det 195*60*58 centimeter skab, jeg havde udset mig til min kusine, men som viste sig at være udgået, da jeg var nødsaget til at sætte mine ben i det helvede, der kendes på navnet IKEA. Du rankede ryggen, pausede samtalen med din kvindelige kollega, hvis filterløse Cecilforbrug havde resulteret i en stemme, som ville have frastødt Otto Brandenburg og traskede over til den nærmeste computer, hvor du fluks lavede en ny ordreseddel til mig. Og det med en sjældent set selvsikkerhed, som overbeviste mig om, at du rent faktisk var i stand til at færdes i samfundet på egen hånd.

At du så valgte at finde et 195*60*FUCKINGFEMOGTREDIVE centimeter skab, er en mindre detalje, som jeg nok skal finde en nem løsning på, nu hvor jeg står med 8 nedrevne hylder, hvis indhold er stuvet op i min kusines mikroskopiske stue, samt et udpakket, ubrugeligt forpulet skrummel af et skab, der fylder hele gulvet i selvsamme stue, som gør, at hun nu kan bryste sig med at have lige præcis en halv kvadratmeter at boltre sig på.

Marianne, du blå/gule skjortefarvebærende, uhumske dronning af uduelighed, gid du kommer til at tygge på mandlen i år.
5
Peace!
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 22. dec 2015, 22:37

At vores halvgamle killing har valgt at overpisse min dyne :rulle:.

Deligt tidspunkt at skulle vaske på.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2613

Indlægaf Fillie » 22. dec 2015, 23:51

ShuruQ skrev:At vores halvgamle killing har valgt at overpisse min dyne :rulle:.

Er den ikke allerede neutraliseret, så skynd dig at få det klaret. Så bliver det med meget stor sandsynlighed ikke en kedelig vane. :gogo:

EDIT: Se mulig hjælp i grønt kort. :kys:
Senest rettet af Fillie 23. dec 2015, 00:16, rettet i alt 1 gang.
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 23. dec 2015, 00:01

Fillie skrev:
ShuruQ skrev:At vores halvgamle killing har valgt at overpisse min dyne :rulle:.

Er den ikke allerede neutraliseret, så skynd dig at få det klaret. Så bliver det med meget stor sandsynlighed ikke en kedelig vane. :gogo:

Det er hun og har været det længe efterhånden. Jeg tror hun har taget skade, måske taget for tideligt fra moderen. Hun opfører sig specielt. Hun kan gå udenfor og også finde ud af at bruge kattebakkem, men indimellem er det gået ud over planter, dørmåtter og nu min dyne
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3893

Indlægaf Delfin » 23. dec 2015, 03:22

Det der med folk der står oppe i nakken på en.

Jeg vil bare lige informere dig om, at jeg muligvis får et langvarigt angstanfald om lidt, fordi du står så tæt, og når jeg får det, er der altid nogen, der ringer efter en ambulance, pga. de tror, det er et hjerteanfald, og det kan jo sagtens tage en 20 minutters tid, før den er her, men bliv du endelig stående, det går jo så meget hurtigere, når du står og maser på.

Okay jeg får ikke direkte angstanfald af det, men jeg får det dårligt af det, og det kunne bare være så sjovt at køre den af og gerne en meget længere og rigtig omstændelig svada med en million omveje på tankemylder-måden, så personen rigtigt kan blive lang i ansigtet.
1
14 11 14 :banan:
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 717

Indlægaf HappyHippo » 23. dec 2015, 07:08

Mht folk der står på nakken af en.

Jeg kommer til at træde et skridt tilbage. I supermarkedet gør kurvene med hjul arbejdet for mig.

En enkelt gang har jeg spurgt en person om hun ville betale for mine varer, fordi hun blokerede for dankortterminalen...
2
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 23. dec 2015, 13:47

Nu havde jeg lige samlet mod til at give mig i kast med alarmen på jobbet, lukket ned, taget overtøj på und alles, og så blev min kode afvist, fordi den er "spærret". Hrmf!
Så sidder jeg da bare her og drikker cola indtil kl. 16 så. (Efter kl. 16 kræver det ikke kode at tilkoble alarmen, der skal man bare scanne sin "brik".)
0
Rakel
Kort karma: 424
Likede indlæg: 3127

Indlægaf Rakel » 23. dec 2015, 14:05

Når unge kassekspedienter sidder og skændes om et telefonnummer. Slå det da op! Og prøv at koncentere dig om at få mine varer betalt! Efter deres mundhuggeri om nummeret var 311 eller 312 og det der lignede 3 min passede det tøsebørnene at komme videre.

Jeg savner i den grad arbejdskultur og fokus i Danmark.
3
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 530
Likede indlæg: 2501

Indlægaf Bøtte » 23. dec 2015, 23:01

Åh ja, Rakel, det er sørgeligt til tider

Jeg spurgte i REMA, 'hvor har I juleslik?' Og den unge gut kiggede på mig, kiggede rundt og svarede så 'Altså hvad mener du?'
Jeg gentog mit spørgsmål og sagde også at de hylder hvor det hidtil havde været var rykket. Han kiggede igen rundt, og svarede så 'altså vi har jo slik her' og pegede på den hylde jeg stod klods op ad. Jeg spurgte så om alt juleslik var udsolgt, og så kiggede han igen rundt og svarede 'altså, jeg kan lige prøve at spørge én, hvis du gerne vil have det'.
Kollegaen meddelte at det var udsolgt. Oppe ved kassen, så jeg så en anden kunde med favnen fuld af juleslik, jeg spurgte så hende, hvor hun havde fundet det. Og så var der faktisk et lille hjørne med de sidste rester af juleslik, som oveni købet var sat meget ned.
Men det var de åbenbart ikke interesserede i at sælge, må man antage.
0
S :lun:
V :lun:
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 24. dec 2015, 13:19

Min mor.

Jeg kom d. 22. For at hjælpe med det sidste til jul. Vi blev enige om at vente til den 23. Fordi vi ikke gad, og vi nok skulle nå det alligevel. Det havde heller ikke været noget problem, men hun valgte så at også lave en aftale med en veninde d. 23. Hun vidste ikke hvornår denne veninde kom, men vi kunne ikke gå i gang med noget inden da. Veninden kom kl. 14. Så skulle de lige spise boller og snakke. Derefter skulle de ud at shoppe, så kl. 17 kunne vi gå i gang i køkkenet.
Kl. 00.23 gik min mor i seng og kl. 3 kunne jeg gøre det samme. Alt det var træls, men det havde været fint, hvis det ikke var fordi hun i formiddag gav sig til at bebrejde mig for at hun følte sig stresset. "For fremtiden lader jeg aldrig andre overtale mig til at udsætte ting" sagde hun, og SÅ blev jeg irriteret.

Vi var enige og JEG kom i seng kl. Fucking 3 fordi hun ændrede aftalen.

Nu er hun så taget på julevisit hos min bedstemor. Det gad jeg egentligt også godt, men det kan jeg ikke, for nogen skal jo gøre resten færdigt. Jeg har stået i køkkenet hele dagen og pakket gaver ind fir os begge, hun går på visit og alligevel skal jeg høre på hvor travlt HUN har. Ejmen for pokker.

Hun har ikke engang formået at pakke min gave ind endnu, og det skulle ikke undre mig, hvis hun slet ikke får det gjort - det ville ikke være første gang. Hun har heller ikke fået taget sig sammen til at købe en gave til min bedstemor..

Jeg overvejer seriøst at opgive i år og bare tage hjem. Men nu skal jeg lige blive færdig i køkkenet først.

Utilfreds ged er utilfreds.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10356

Indlægaf icelady » 24. dec 2015, 14:08

At jeg for 117.gang har skullet forklare eksmanden, hvorfor hede hule helved at vores yngste knægt IKKE føler samme afsavn og sorg over hans afdøde bedstemor, (som døde da han var 5) som over min veninde/vores tidligere overbo, (der også var reserve-mor for ham) som døde for 2 år siden, da han var 18!

Nej, blod er denondelyme IKKE tykkere end vand, og eksen skulle faneme være den sidste til at snakke om famile-relationer!!!!!

ice*pænt pissed fordi eksen fatter NADA af det* :cuss:
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11823

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. dec 2015, 14:00

At jeg har taget ordet "selfie" så meget til mig, at jeg helt ugenert bruger det blandt mine jævnaldrende, og får mig selv til at fremstå som hende der prøver at gøre sig yngre end hun er.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 579
Likede indlæg: 5112

Indlægaf ManicNinja » 25. dec 2015, 19:47

Dirtylittledevil skrev:At jeg har taget ordet "selfie" så meget til mig, at jeg helt ugenert bruger det blandt mine jævnaldrende, og får mig selv til at fremstå som hende der prøver at gøre sig yngre end hun er.

Hm ... Du laver med andre ord også ord-selfies ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5174

Indlægaf Fyrst Eberhard » 25. dec 2015, 21:31

Jeg har Bed of Roses med Bon Jovi på hjernen, og har haft det i over en uge nu. Og jeg har altid hadet Bon Jovi intenst.
1
Peace!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3474

Indlægaf dgd2007 » 25. dec 2015, 23:36

Dirtylittledevil skrev:At jeg har taget ordet "selfie" så meget til mig, at jeg helt ugenert bruger det blandt mine jævnaldrende, og får mig selv til at fremstå som hende der prøver at gøre sig yngre end hun er.

Ork, det er ingenting ... forleden overværede jeg en amerikaner blive forbløffet over, at en 90-årig dansker kendte - og brugte - ordet! :D
Det er nok efter Helle Thornings og Obamas gruppefoto, at det blev hver mands eje.

Til gengæld så jeg noget oversat satiremateriale for et stykke tid siden, hvor oversætteren åbenbart ikke havde været klar over, at alle kendte dette - eller også var det lavet før den begravelse - for vedkommende havde oversat det til "en selvert". :fløjt:
1

Tilbage til "Generelt"