Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1836

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 30. dec 2015, 18:42

Modvind på cykelturen... Jeg råber endda sommetider af den.
6
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 30. dec 2015, 21:07

Fyrværkeri! Det larmer og jeg synes ærlig talt godt, at afskydningen kunne begrænses til nytårsaften i tidsrummet 22-0.30 :gammel:
6
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10280

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. dec 2015, 21:13

Min hovedpine :(
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5135

Indlægaf Fyrst Eberhard » 30. dec 2015, 22:15

Når man åbner for vandhanen i køkkenet på ret stor kraft, og strålen rammer en ske i vasken, der ligger i en vinkel, så vandet sprøjter ud over ens bukser.

Jeg hader det!

Hvorfor er det også mig, der skal skylle tallerkenen med havregrynsrester af. Jeg er ikke god til det. Jeg er så dårlig til at beregne - og forudse - vandstråler mod stålredskaber. Hvorfor kan folk ikke bare spise op. Vi har endda en kat til resten af jobbet. Men de andre mærkelige som bor her, synes det er ulækkert. Selvom porcelænet og skeen bliver kogt bagefter.
1
Peace!
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 30. dec 2015, 22:17

De der ghetto-rødder som kaster kanonslag ud i gården. Der er virkelig en rungende akustisk i vores gård, så braget mangedobles.
Sjooooovt!!!
Not.
Mine ruder ryster ved trykket.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5135

Indlægaf Fyrst Eberhard » 30. dec 2015, 22:38

Skumfidusen skrev:Ikke grænseløst, men jeg er lidt ked af at ingen i min familie har ringet og ønsket tillykke med min datters fødselsdag. Min store, lille pige bliver 10 år i dag og det er altid noget særligt for mig når mine børn har fødselsdag. De er søde, min familie og jeg har også glemt fødselsdage, men jeg ville nu gerne have hørt fra dem.

Det er aldrig sjovt. Jeg var selv igennem det i forgårs med min dreng. Godt nok ingen fra min side af familien, men hans morfar og moster ringede aldrig. Det gjorde de så i går, brødebetyngede og med røde ører (heldigvis uden at bruge flosklen; "bedre sent end aldrig")

Nå men, for what it's worth, så tillykke med hende.
0
Peace!
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 494
Likede indlæg: 1603

Indlægaf Spjaerten » 31. dec 2015, 08:36

At jeg vågnede efter mindre end 6 timers søvn.
Bare fordi jeg først fedtede i seng efter 2 skal jeg da ikke vågne kl 8.

Forudser der er brug for en morfar senere!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 31. dec 2015, 08:47

At jeg vågnede kl 6 og ikke kunne sove mere :rulle: Lige netop i dag ville jeg gerne have sovet længe.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 494
Likede indlæg: 1603

Indlægaf Spjaerten » 1. jan 2016, 03:01

Er hverken fuld, været i nærheden af fyrværkeri eller lign. men har alligevel et mega irriteret øje.
Taget kontaktlinse ud og har vist på en eller anden måde ridset hornhinden - fuck det er irriterende!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9727

Indlægaf kidkomb » 1. jan 2016, 03:58

Fack fack fack dig mavesyre!!
Gå nu væk!
Jeg kom hjem for to timer siden og sidder stadig oppe med kvalme. Jeg vil bare gerne i seng og sove.
Jeg er rent faktisk fløjtende ligeglad med om det er min mave, der sidder i spiserøret eller brok eller katar eller rend mig. Gå.Nu.Bare.Væk!!
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 52
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 1. jan 2016, 06:44

At jeg ikke kan sove :træt3:
0
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8431
Kontakt:

Indlægaf Ado » 1. jan 2016, 08:47

Folk, der bræger op med: "Prins Henrik er tøsefornærmet...Prins Henrik er træls....Prins Henrik kan ikke tillade sig at trække sig....Manden lærte aldrig at tale dansk". Åh, men klap dog i og skift pladen. Manden har sgu et større ordforråd, end gennemsnitsdanskeren. Manden har humor og lune. Og med mindre du kender ham og dronningen personligt, gider jeg egentlig ikke høre på dine latterlige teorier om, hvorfor manden vælger at trække sig. Og så skal du bare tie stille, for det er da vist dig der står først i køen til at brokke dig over, at regeringen hæver pensionsalderen. Du ville fandeme heller ikke gide arbejde, hvis du havde rundet 80 års fødselsdagen.

Go Henrik!
17
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 1. jan 2016, 08:57

Henrik er patetisk! :fløjt:

Kylling.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 1. jan 2016, 09:54

Ado skrev:Folk, der bræger op med: "Prins Henrik er tøsefornærmet...Prins Henrik er træls....Prins Henrik kan ikke tillade sig at trække sig....Manden lærte aldrig at tale dansk". Åh, men klap dog i og skift pladen. Manden har sgu et større ordforråd, end gennemsnitsdanskeren. Manden har humor og lune. Og med mindre du kender ham og dronningen personligt, gider jeg egentlig ikke høre på dine latterlige teorier om, hvorfor manden vælger at trække sig. Og så skal du bare tie stille, for det er da vist dig der står først i køen til at brokke dig over, at regeringen hæver pensionsalderen. Du ville fandeme heller ikke gide arbejde, hvis du havde rundet 80 års fødselsdagen.

Go Henrik!

Amen!
Jeg synes simpelthen ikke, at vi behandler ham særlig pænt ind i mellem og jeg bli'r så træt.
6
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3566

Indlægaf Lemonella » 1. jan 2016, 10:48

Ado skrev:Folk, der bræger op med: "Prins Henrik er tøsefornærmet...Prins Henrik er træls....Prins Henrik kan ikke tillade sig at trække sig....Manden lærte aldrig at tale dansk". Åh, men klap dog i og skift pladen. Manden har sgu et større ordforråd, end gennemsnitsdanskeren. Manden har humor og lune. Og med mindre du kender ham og dronningen personligt, gider jeg egentlig ikke høre på dine latterlige teorier om, hvorfor manden vælger at trække sig. Og så skal du bare tie stille, for det er da vist dig der står først i køen til at brokke dig over, at regeringen hæver pensionsalderen. Du ville fandeme heller ikke gide arbejde, hvis du havde rundet 80 års fødselsdagen.

Go Henrik!

Præcis.

Læste på Facebook, at nogen selvbestaltede "royale eksperter", havde udtalt, at det var "det værst tænkelige tidspunkt for kongehuset, at det skete". Hvem fanden er de, at de mener, det skal stille sig som dommere over, hvad prinsgemalen og hans hustru beslutter sig for og hvornår de gør det. Så hold dog kæft!
Jeg tager sgu hatten af for, at dronningen fortalte os det, før den klistrede horde af kulørte ugebladssmørere fik fat i nyheden.

Go Daisy og Henrik. :blomst:
8
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Generelt"