Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 811
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8357
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 21. sep 2015, 08:50

Jabi skrev:
Ado skrev:At svampemanden er så pisse træls. Jeg har ikke hevet ham af vennelisten, fordi jeg ikke magter at risikere at høre ham ævle i Singlegruppen. Så i stedet kan han bare ikke se, hvad jeg slår op på min egen Facebookside. Men nu går narhovedet i gang med at kommentere på mine venners statusopdateringer. Altså dem han kan se jeg har kommenteret på.

I guder!
Man kan sætte sine indstillinger så enkeltpersoner ikke kan se noget eller kommentere

Også så han ikke kan se, når jeg kommenterer på andres status?
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1272

Indlægaf Thestral » 21. sep 2015, 08:53

Ado skrev:
Jabi skrev:
Ado skrev:At svampemanden er så pisse træls. Jeg har ikke hevet ham af vennelisten, fordi jeg ikke magter at risikere at høre ham ævle i Singlegruppen. Så i stedet kan han bare ikke se, hvad jeg slår op på min egen Facebookside. Men nu går narhovedet i gang med at kommentere på mine venners statusopdateringer. Altså dem han kan se jeg har kommenteret på.

I guder!
Man kan sætte sine indstillinger så enkeltpersoner ikke kan se noget eller kommentere

Også så han ikke kan se, når jeg kommenterer på andres status?
Ja det er jeg ret sikker på. Jeg har selv nogle på "brugerdefineret"indstilling men jeg kan ikke huske hvordan jeg gjorde
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11696

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. sep 2015, 14:54

at jeg helt har mistet lysten til at se den nye Klovnfilm nu hvor jeg har hørt at man ser Casper med stiv pik :(
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 21. sep 2015, 15:33

Dirtylittledevil skrev:at jeg helt har mistet lysten til at se den nye Klovnfilm nu hvor jeg har hørt at man ser Casper med stiv pik :(

Jeg havde nok ikke den vilde lyst i forvejen, men det der overbeviste mig om, at det ikke er noget jeg skal se. Ad :puke:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Daine » 21. sep 2015, 19:01

At hverken min chef eller lønkontoret er vendt tilbage på mails jeg skrev i formiddag. Altså!
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 22. sep 2015, 11:26

hotlips skrev:Når en af dem der sidder og hyler over flygtninge fra Syrien er en selvfed lille Hellerupdreng der aldrig har manglet noget,heller ikke da han som teenager blev busted for graffiti og familien måtte af med 250.000 .

Hvem er det? :)
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 22. sep 2015, 11:29

Dirtylittledevil skrev:at jeg helt har mistet lysten til at se den nye Klovnfilm nu hvor jeg har hørt at man ser Casper med stiv pik :(

Der var lige et klip fra den i "Kulturen på News" i går - det var dog ikke noget med det, men de to stod og fjollede i haven, og så kom konen ud og skældte dem ud. Vi var rørende enige om, at den skulle vi i hvert fald ikke se :)

Jeg var i øvrigt ret stolt over, at jeg kunne huske, at Casper C. faktisk var børnetimevært, dengang børnene var små!
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 521
Likede indlæg: 2422

Indlægaf Bøtte » 23. sep 2015, 00:04

At jeg ikke kan sove :(

Det er 2,5 siden, jeg lagde mig til at sove, og jeg har max sovet en halv time.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 260
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2098

Indlægaf Pjeps » 23. sep 2015, 01:14

:tie:
At jeg lige har været i bad og gjort mig klar til at gå på job, jeg må have drømt at vækkeuret ringede :rulle:
3
:ninja:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5091

Indlægaf ManicNinja » 24. sep 2015, 09:31

Ultraviolet skrev:Der er lige noget der er gået op for mig, som faktisk irriterer mig temmelig meget!

Når ens kæreste er admin for den debat man ligesom er en del af, så kan man bare ikke deltage i nogle hemmelige tråde! Julegave/fødselsdagsgave/pakkekalender/hvornår-har-din-kæreste-sidst-været-streng/osv -tråde er nu udelukket for mig at deltage i :sur:

.... Mine damer og herrer! Jeg tror, vores nye debat nu er nået så langt, at der begynder at dukke de velkendte dobbeltprofiler op... :D
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2474

Indlægaf Pandesteg » 24. sep 2015, 09:35

At vores kantine ALTID har boller i karry på menuen, når jeg holder fri! :whine: Det er som om de gør det med vilje! :cuss: :cuss:
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 24. sep 2015, 09:36

At min overbo trods det brev jeg lagde til hende i sommer stadig ikke fatter, at hun ikke skal slæbe alt muligt tungt hen over gulvet, trampe løs, bore huller i væggene osv før 10 (ofte er hun startet kl 06 eller 07). Jeg har skiftende (som i MEGET skiftende) arbejdstider. Det pisser mig af, at hun liiiige et par gange om ugen lader, som om hun ikke kan huske brevet og IGEN forsøger sig. I dag vågnede jeg endnu en gang ved boren...!

Efter tre timers slæben, trampen, raslen og hamren, hamrede jeg i afmagt meget længe på radiatoren. Så blev der nogenlunde ro. Hvorfor skal det nå dertil? Gamle møgkælling!

Jeg ved, hun har inviteret til åbent hus i weekenden, så alle kan komme og se hendes ombygning - og det lover jo godt, for så er hun vel for fanden endelig færdig efter fucking fire måneders larm på alle tænkelige tidspunkter. Men igen undres jeg bare: Hvis man ved, at man vil bygge en fucking LEJEbolig om, hvorfor skriver man så ikke ud til medbeboere og advarer ved indflytning? Også for éns egen skyld...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 24. sep 2015, 09:43

At det snart bliver solskin. Vil hellere have en gråvejrsdag, så vi kan have trukket fra herhjemme. Vi skåner vores kats solskoldede næse, så han ikke bliver udsat for sol, så vi har rullet for i dagtimerne herhjemme, når solen bager på.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 24. sep 2015, 09:44

:gisp:
Pandesteg skrev:At vores kantine ALTID har boller i karry på menuen, når jeg holder fri! :whine: Det er som om de gør det med vilje! :cuss: :cuss:

Puuuuh. Boller i karry :puke:
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2474

Indlægaf Pandesteg » 24. sep 2015, 09:51

ManicNinja skrev::gisp:
Pandesteg skrev:At vores kantine ALTID har boller i karry på menuen, når jeg holder fri! :whine: Det er som om de gør det med vilje! :cuss: :cuss:

Puuuuh. Boller i karry :puke:

Det smager bare sååååå godt :love: Jeg kunne spise det hver dag, især den udgave fra vores kantine, årh mums mums :lun:

...Kæft hvor er den klam, den bræksmiley :-D
0
Heaven is a place on earth :jule:

Tilbage til "Generelt"