Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 1. jan 2016, 11:02

Lemonella skrev:
Ado skrev:Folk, der bræger op med: "Prins Henrik er tøsefornærmet...Prins Henrik er træls....Prins Henrik kan ikke tillade sig at trække sig....Manden lærte aldrig at tale dansk". Åh, men klap dog i og skift pladen. Manden har sgu et større ordforråd, end gennemsnitsdanskeren. Manden har humor og lune. Og med mindre du kender ham og dronningen personligt, gider jeg egentlig ikke høre på dine latterlige teorier om, hvorfor manden vælger at trække sig. Og så skal du bare tie stille, for det er da vist dig der står først i køen til at brokke dig over, at regeringen hæver pensionsalderen. Du ville fandeme heller ikke gide arbejde, hvis du havde rundet 80 års fødselsdagen.

Go Henrik!

Præcis.

Læste på Facebook, at nogen selvbestaltede "royale eksperter", havde udtalt, at det var "det værst tænkelige tidspunkt for kongehuset, at det skete". Hvem fanden er de, at de mener, det skal stille sig som dommere over, hvad prinsgemalen og hans hustru beslutter sig for og hvornår de gør det. Så hold dog kæft!
Jeg tager sgu hatten af for, at dronningen fortalte os det, før den klistrede horde af kulørte ugebladssmørere fik fat i nyheden.

Go Daisy og Henrik. :blomst:

Ja! Ej, men jeg magter ikke de mennesker. Det er den samme klagesang år efter år, hvor de kommer med de samme beskyldninger om ham. Lidt som en dum vandrehistorie, hvor der lige bliver kylet lidt mere på hvert år.
Manden har aldrig fået en chance. Han var ikke rullepølse og leverpostej nok. Puha - en fransk fremmed med farverig personlighed. Det kan vi ikke have.

Han er uden tvivl den person fra kongehuset, som jeg helst ville føre en samtale med.
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11753

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. jan 2016, 14:40

At naboen bliver ved og ved og ved med at fyre de mest kedelige skodraketter af herude på gaden lige nu. De er ikke flotte, de siger ikke engang et særlig højt brag, det er bare sådan en vedvarende træls baggrundsstøj. Deal nu med at nytåret er forbi og at du har spildt dine penge på noget lortekrudt som du burde smide i en spand vand.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Wolf
Kort karma: 5
Likede indlæg: 62

Indlægaf Wolf » 1. jan 2016, 15:57

Ado skrev:Folk, der bræger op med: "Prins Henrik er tøsefornærmet...Prins Henrik er træls....Prins Henrik kan ikke tillade sig at trække sig....Manden lærte aldrig at tale dansk". Åh, men klap dog i og skift pladen. Manden har sgu et større ordforråd, end gennemsnitsdanskeren. Manden har humor og lune. Og med mindre du kender ham og dronningen personligt, gider jeg egentlig ikke høre på dine latterlige teorier om, hvorfor manden vælger at trække sig. Og så skal du bare tie stille, for det er da vist dig der står først i køen til at brokke dig over, at regeringen hæver pensionsalderen. Du ville fandeme heller ikke gide arbejde, hvis du havde rundet 80 års fødselsdagen.

Go Henrik!

:worship:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. jan 2016, 16:07

De dovne tumper som spørger på byens FB-side "Hvad har åbent i dag?"
Altså menes der indkøb? Spisesteder? Tankstationer? Hvad? Skal vi bare sidde og remse alle typer af åbne butikker op for dig, ærede Konge?
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4273

Indlægaf Flora » 1. jan 2016, 18:53

At der nu igen er nogen der har stjålet min vaskepose, så jeg måtte slæbe mit tøj op i favnen. Nu har jeg ikke flere og må i IKEA og købe nye. For satan hvor er det irriterende altså! :cuss:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6863

Indlægaf Daine » 1. jan 2016, 19:29

Flora skrev:At der nu igen er nogen der har stjålet min vaskepose, så jeg måtte slæbe mit tøj op i favnen. Nu har jeg ikke flere og må i IKEA og købe nye. For satan hvor er det irriterende altså! :cuss:

Må jeg stille et dumt spørgsmål? :genert: Hvorfor tager du ikke din pose med op, når du har sat en vask over? Og så tage den med ned igen, når du skal hente? Så er der ingen der kan stjæle den og du behøver ikke være irriteret.
14
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 1. jan 2016, 19:31

Hvor svært det er at tabe et par kilo når man holder max ferie og der er alt for mange ekstrakalorier hver eneste dag. Argh. Jeg vil have min flade mave tilbage, men jeg har ikke rygrad til det, for jeg er vant til at den bare er pæn...
0
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4273

Indlægaf Flora » 1. jan 2016, 19:40

Daine skrev:
Flora skrev:At der nu igen er nogen der har stjålet min vaskepose, så jeg måtte slæbe mit tøj op i favnen. Nu har jeg ikke flere og må i IKEA og købe nye. For satan hvor er det irriterende altså! :cuss:

Må jeg stille et dumt spørgsmål? :genert: Hvorfor tager du ikke din pose med op, når du har sat en vask over? Og så tage den med ned igen, når du skal hente? Så er der ingen der kan stjæle den og du behøver ikke være irriteret.

Det gør jeg også fremover, men jeg har boet her hvor jeg bor i ca. 4 år og det er vist sket sammenlagt 3 gange, hvoraf de 2 har været indenfor den seneste måned. Så det har ikke rigtig været et problem før. Synes nu heller ikke det burde være nødvendigt at tage den med op, men det er det jo så åbenbart.. :rulle:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. jan 2016, 23:00

Hovedpine

og

Mig selv. Jeg obsesser over at jeg har sendt en venneanmodning til en som jeg troede jeg var på fin vennefod med, men han ignorerede den bare :whine: og jeg kan se han fiser rundt og er aktiv i forskellige samtaler fordi vi har fælles venner :whine: og han er ellers ikke specielt picky med sine venner, han er fx venner med en fælles vens hund som endda er død for flere år siden :whine: men mig gider han ikke :whine:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. jan 2016, 23:03

Aij men mit liv sucks da bare her til aften. Ikke nok med at jeg bliver brændt af, af manden der er venner med døde hunde, nej nu har jeg også lige spist dåsefrugtsalat som smagte sært, og det viser sig det var 2 år over sidste salgsdato! Hvad er det nu for en træls start på året?!
1
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 1. jan 2016, 23:23

Det irriterer mig noget så grusomt, at jeg ikke er træt nok til at gå i seng og sove :cuss: Men...jeg burde nok ikke være overrasket eftersom jeg sov 11 timer natten til i dag og først stod op lidt før 12 :fløjt:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 1. jan 2016, 23:27

At jeg ikke bare kan komme videre. Lort.
0
x
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. jan 2016, 23:30

Alle de mænd der er 5-10 cm lavere end mig inde på datingsiden. Man skulle tro at datingsiden har købt bannerplads hos www.delavemændsklub.dk
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 1. jan 2016, 23:50

:fløjt:
Dirtylittledevil skrev:De dovne tumper som spørger på byens FB-side "Hvad har åbent i dag?"
Altså menes der indkøb? Spisesteder? Tankstationer? Hvad? Skal vi bare sidde og remse alle typer af åbne butikker op for dig, ærede Konge?

Svaret kunne være: "Din kæft" ...
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. jan 2016, 13:46

At dankortterminalerne var nede. Specielt mastercard og visaelektron. Virkelig fedt at stå i et proppet supermarked og få afvist kortet, pakke varerne sammen, stille dem om til kassedamen, gå ud af butikken og finde en automat, komme tilbage, stille sig i kø, få scannet alle varer ind igen fra kassedame, som hiver varerne op fra sit hjørne bag kassen - igen foran masser af mennesker - fordi der skete en fejl da bonen skulle genindlæses.

Og selvfølgelig en dag, hvor man har købt virkelig mange varer. Kæft jeg var flov. Også selv om jeg havde penge på kontoen og ikke var "skyldig".
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Generelt"