Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Firebird » 2. jan 2016, 13:53

Nu er det ikke fordi jeg vil punke dig Ado, men jeg vil godt lige ride min kæphest igen.

KUN KONTANT ER SANDT

Alt andet er bits n`bites der trackes. :slem: Og når lortet går ned, eller strømmen går, har man ingen penge.
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8431
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. jan 2016, 15:15

Firebird skrev:Nu er det ikke fordi jeg vil punke dig Ado, men jeg vil godt lige ride min kæphest igen.

KUN KONTANT ER SANDT

Alt andet er bits n`bites der trackes. :slem: Og når lortet går ned, eller strømmen går, har man ingen penge.

Njoo. :D Men jeg kan nu best lide plastikkort. Dog overvejer jeg at begynde at hæve lidt kontanter, så jeg altid har en back-up.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 2. jan 2016, 15:48

Ado skrev:At dankortterminalerne var nede. Specielt mastercard og visaelektron. Virkelig fedt at stå i et proppet supermarked og få afvist kortet, pakke varerne sammen, stille dem om til kassedamen, gå ud af butikken og finde en automat, komme tilbage, stille sig i kø, få scannet alle varer ind igen fra kassedame, som hiver varerne op fra sit hjørne bag kassen - igen foran masser af mennesker - fordi der skete en fejl da bonen skulle genindlæses.

Og selvfølgelig en dag, hvor man har købt virkelig mange varer. Kæft jeg var flov. Også selv om jeg havde penge på kontoen og ikke var "skyldig".

I dag præsterede jeg for allerførste gang i mit liv at gå ned og købe ind mens pungen lå derhjemme. :(

Jeg havde selvfølgelig købt for 400 bobs og opdagede det først da alle varerne var scannet. Og der var en lang, lang kø bag mig.

Det værste er at jeg er dødforkølet og min kæreste lå derhjemme og var ligeså ilde tilredt, og den indkøbstur var både iskold og virkelig energikrævende, for jeg har den særligt onde slags forkølelse med feber, muskelsmerter, voldsom hovedpine og hele lortet. Så det der med at skulle gå to gange var en katastrofe. Jeg følte mig døden nær. Og min kæreste måtte vente en hel time på næsespray og panodiler.

Og der var selvfølgelig ingen Fucking Flink-typer som tilbød at betale for mig og lade mig overføre til dem via Mobile Pay. :(

Jeg burde have følt mig meget flov over at jeg spildte en masse menneskers tid på den måde, men jeg må indrømme at jeg havde det så skidt lige dér at jeg næsten ikke orkede andet end bare at have ondt af mig selv. :genert:
2
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8431
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. jan 2016, 16:57

Åh, jeg føler virkelig med dig, Kattefjæs. :( God bedring. :ae:
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Indlægaf Animi » 2. jan 2016, 18:58

At nyhedssider som tv2, bt osv er begyndt at lave 'clickbait' overskrifter ala "Hun troede det var en helt almindelig dag - indtil hun så dette" :træt2:
8
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5141

Indlægaf Fyrst Eberhard » 2. jan 2016, 23:23

Det lykkedes mig endelig i dag, fra mit soveværelsesvindue, at fange opmærksomheden hos en af de forpulede motorcyklister, der konstant gasser op som en besat, så jeg kunne lade ham og hans venner vide, at de er nogle modbydelige cunts, der har et reserveret VIP-bord stående i helvede.

Det her, er hvad jeg ser og hører, når jeg støder på en af dem:

http://youtu.be/qTxUKRkOoHM
0
Peace!
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 2. jan 2016, 23:28

Fyrst Eberhard skrev:Det lykkedes mig endelig i dag, fra mit soveværelsesvindue, at fange opmærksomheden hos en af de forpulede motorcyklister, der konstant gasser op som en besat, så jeg kunne lade ham og hans venner vide, at de er nogle modbydelige cunts, der har et reserveret VIP-bord stående i helvede.

Spot on med linket. Lyden af motorcykler er som negle på en tavle for mig. ÅARHH :panik:
2
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 913

Indlægaf computermus » 2. jan 2016, 23:29

At jeg stadigvæk ikke har fundet nogle små perlesyede æg som jeg altid har fremme. Jeg ved at jeg lagde dem i en gennemsigtig plastpose da de blev lagt til side i starten af december,og nu har jeg glemt hvor det var jeg lagde dem. Flot,rigtig flot.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5141

Indlægaf Fyrst Eberhard » 2. jan 2016, 23:51

Viskelæder skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Det lykkedes mig endelig i dag, fra mit soveværelsesvindue, at fange opmærksomheden hos en af de forpulede motorcyklister, der konstant gasser op som en besat, så jeg kunne lade ham og hans venner vide, at de er nogle modbydelige cunts, der har et reserveret VIP-bord stående i helvede.

Spot on med linket. Lyden af motorcykler er som negle på en tavle for mig. ÅARHH :panik:

Så forventer jeg også, at du tager del i kampen og sørger for at håne (og eventuelt true) dem, når de skruer op for charmen og gashåndtaget.

http://youtu.be/xGyKBFCd_u4
2
Peace!
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 2. jan 2016, 23:55

Fyrst Eberhard skrev:
Viskelæder skrev:

Så forventer jeg også, at du tager del i kampen og sørger for at håne (og eventuelt true) dem, når de skruer op for charmen og gashåndtaget.

http://youtu.be/xGyKBFCd_u4

Hahaha, det afsnit har jeg aldrig set
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9728

Indlægaf kidkomb » 3. jan 2016, 00:00

Se det, Viskelæder, det er awesome!
Det satte virkelig ord på mine fordomme og min aversion mod motorcyklister (og deres små dillere, store egoer og vanvittigt dårlige manerer!)
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 3. jan 2016, 00:05

kidkomb skrev:Se det, Viskelæder, det er awesome!
Det satte virkelig ord på mine fordomme og min aversion mod motorcyklister (og deres små dillere, store egoer og vanvittigt dårlige manerer!)

Det må jeg få set! :klap:
0
Rakel
Kort karma: 423
Likede indlæg: 3113

Indlægaf Rakel » 3. jan 2016, 05:01

Offentlig transport i weekenden. En hverdagstur på 30 min bliver til en tur på 1.5 time lørdag/søndag/helligdage :deer:
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9728

Indlægaf kidkomb » 3. jan 2016, 05:34

At det åbenbart ikke er meningen at jeg skal have lov at sove. Forbandede lortekrop.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 71
Likede indlæg: 362

Indlægaf mariannaa » 3. jan 2016, 05:50

At jeg i de sidste 8 uger kun har haft 3 dage hvor jeg sover hele natten. De andre dage er jeg vågnet ved 04.00 tiden, og når jeg går i seng ved 24.00 - 01.00 tiden er det alt for lidt. Her i nat er jeg så enormt deprimeret. Det gør det bestemt ikke bedre og min OCD køre på fuld styrke :trist:
0

Tilbage til "Generelt"