Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 382
Likede indlæg: 3912

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ballademager » 5. jan 2016, 14:12

Flora skrev:
Frkvira skrev:At jeg står i Kvickly, og mine strømpebukser har lige lavet en Ado. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme ud af situationen uden at ligne en der ikke kan holde fingrene for mig selv i det offentlige rum :slem: :D

Hvad er en Ado? :genert:

Det gad jeg også godt vide :gruble:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 504
Likede indlæg: 2044
Kontakt:

Indlægaf Vira » 5. jan 2016, 14:12

Flora skrev:
Frkvira skrev:At jeg står i Kvickly, og mine strømpebukser har lige lavet en Ado. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme ud af situationen uden at ligne en der ikke kan holde fingrene for mig selv i det offentlige rum :slem: :D

Når ens strømpebukser langsomt men sikkert glider længere og længere ned :genert:
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 276
Likede indlæg: 4735

Indlægaf Flora » 5. jan 2016, 14:17

Frkvira skrev:
Flora skrev:

Når ens strømpebukser langsomt men sikkert glider længere og længere ned :genert:

Ah ok. Temmelig ufed situation :lol:. Har de ikke et omklædningsrum du kan snige dig ind i eller en lidt øde krog, hvor du lige kan trække dem på plads? (de billeder jeg får i hovedet mens jeg skriver dette er i øvrigt guld værd :lol:).
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 382
Likede indlæg: 3912

Indlægaf Ballademager » 5. jan 2016, 14:25

Frkvira skrev:
Flora skrev:

Åh, vi har allesammen været der! Har en gang haft en MEGET lang gåtur hjem en nytårsaften (sammen en kollega, der insisterede på at følge mig hjem), hvor mine strømpebukser Ado'ede hele vejen hjem. Det var meget svært at være diskret omkring den situation der :genert:

Fyren lod jeg stå uden for hoveddøren, men det var nu ikke på grund af strømpebuksesituationen :D
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 504
Likede indlæg: 2044
Kontakt:

Indlægaf Vira » 5. jan 2016, 14:25

Flora skrev:
Frkvira skrev:
Flora skrev:

Ah ok. Temmelig ufed situation :lol:. Har de ikke et omklædningsrum du kan snige dig ind i eller en lidt øde krog, hvor du lige kan trække dem på plads? (de billeder jeg får i hovedet mens jeg skriver dette er i øvrigt guld værd :lol:).

Nej. Og situatinen er ved at være kritisk :lol2:
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 276
Likede indlæg: 4735

Indlægaf Flora » 5. jan 2016, 16:13

Jeg er lige blevet ringet op af en eller anden tøs der ville sælge strøm. Hun fyrede en længere salgstale af fyldt med pangord og lignende og var MEGET tæt på bare at tilmelde mig et eller andet jeg ikke aner hvad er. Midt i det hele får hun nævnt at hun optager samtalen og så spørger hun ellers om jeg ikke gerne vil spare xxx osv. Ved sgu ikke om det så var meningen hun skulle fange et ja på bånd eller hvad det lige handlede om. Jeg fik hende da heldigvis stoppet og bad hende sende materialet på skrift i stedet. Siger sgu da ikke ja til noget jeg ikke aner hvad er. Hader simpelthen mennesker der er så anmasende :rulle:

Jeg er i øvrigt på robinsonlisten, så egentlig har hun vel slet ikke lov til at ringe har hun?
0
Debattens sødeste :engel:
Jailbird
Kort karma: 58
Likede indlæg: 748

Indlægaf Jailbird » 5. jan 2016, 16:18

Flora skrev:
Jeg er i øvrigt på robinsonlisten, så egentlig har hun vel slet ikke lov til at ringe har hun?

Det har hun ikke nej. Jeg har før skrevet til forbrugerombudsmanden ved gentagne henvendelser fra bl.a. Gul Strøm. Det hjælper.
3
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 756
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7375

Indlægaf Daine » 5. jan 2016, 16:21

Hovedpine og svimmelhed nu på 2. dag. Det (svimmelhed) plejer jeg ikke at have, så ved ikke om jeg skal være bekymret.
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 496
Likede indlæg: 4366

Indlægaf Viskelæder » 5. jan 2016, 16:25

Vær sød at skyd kokken Claus Holm.
5
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 5. jan 2016, 16:27

Viskelæder skrev:Vær sød at skyd kokken Claus Holm.

Hvad har han NU gjort?
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 5. jan 2016, 16:31

Firebird skrev:
Viskelæder skrev:Vær sød at skyd kokken Claus Holm.

Hvad har han NU gjort?

Han er den mest skabede mand, der findes! Det er fanme værre end at se Christiane Schaumburg-Müller være vært for Vild med dans.
STÅ NU STILLE! LAD VÆRE MED AT JOKE! STOP MED AT GRINE NERVØST! HOLD NU KÆFT!
2
Firebird

Indlægaf Firebird » 5. jan 2016, 16:34

HOLD Da......... Det er lige så jeg kan mærke håret blive blæst bagud Viske. :nerve: Nå. Er det ikke ham med lakridts og havtorn i alt? Sådan pivfrækt. :D
3
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 5. jan 2016, 16:40

Firebird skrev:HOLD Da......... Det er lige så jeg kan mærke håret blive blæst bagud Viske. :nerve: Nå. Er det ikke ham med lakridts og havtorn i alt? Sådan pivfrækt. :D

Haha :D Det ved jeg faktisk ikke. Jeg muter ham eller slår væk altid, så jeg ved ikke, hvad hans kokke-thing er.
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 274
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1573

Indlægaf Æske » 5. jan 2016, 16:46

Jo, det er ham :lol:
2
Alt det smukkeste gør ondt.
Firebird

Indlægaf Firebird » 5. jan 2016, 16:52

Nå men ham har vi jo bashet en gang tidligere, sådan henover et par sider. Må jeg anbefale denher istedet. :savl:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1

Tilbage til "Generelt"