Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1268

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 6. jan 2016, 15:17

At min kæreste har erstattet vores Xbox 360 med en Xbox One og har købt Forza Horizon 6 (race), som han spiller alle vågner timer han ikke er på arbejde :rulle:

Der er primært irriterende, fordi jeg glædede mig til at spille GTA V med god grafik, alle mine vågne timer :trist:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 364
Likede indlæg: 6414

Indlægaf Animi » 6. jan 2016, 15:46

Gruppearbejde! Især når halvdelen af gruppen først kommer tilbage fra ferien på tirsdag, og vi skal aflevere et vigtigt abstract to dage efter. Og jeg jeg kan ikke engang rigtig lave noget selv, fordi det er jo meningen at vi skal arbejde sammen i gruppen.
Åååååårh altså!
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 402
Likede indlæg: 3824

Indlægaf Sophaya » 6. jan 2016, 16:00

At det er så svært at koncentrere sig længe ad gangen!
1
x
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 486
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6964

Indlægaf LadyFox » 6. jan 2016, 16:05

At min "nabo" er så god til at rode sig ud i problemer med psykopater :nej: Ikke nok med at skulle ringe til politiet - nu kan man heller ikke færdes i opgangen uden at blive kvalt pga. peberspray. Det her nabolag er bare lidt for spændende til mig :panik:
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Sorenspige
Kort karma: 227
Likede indlæg: 1053

Indlægaf Sorenspige » 6. jan 2016, 19:24

At jeg skal forestille at være koordinator for noget, men ikke får at vide, når der sker ændringer.
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1688

Indlægaf Pityt » 6. jan 2016, 20:25

At jeg IGEN skal have fat i min sundhedsforsikring fordi der er vrøvl med bevillingen til kiropraktor :rulle:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Guldfisk
Kort karma: 55
Likede indlæg: 1172

Indlægaf Guldfisk » 6. jan 2016, 20:38

Når folk bare fortæller mig "der er et problem!" Fx at der er gået kage i noget på arbejde.
Mig (bekymret): "okay, hvad skal jeg gøre for at fikse det?
Irriterende person: "det ved jeg ikke. Jeg undersøger det lige."
Irriterende person vender tilbage tre dage senere med en løsning ala "tryk på den der knap".

Så lad dog være med at spred katastrofestemning til mig, før jeg faktisk kan gøre noget ved det!
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1065
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9772

Indlægaf Fru Sunshine » 6. jan 2016, 22:20

At der i auditionmaterialet står, at abbedissen i The sound of music skal kunne vælte folk omkuld med den sidste tone i Climb every mountain.
Det kan jeg godt, men jeg tror altså ikke lige, de mener på den måde, som jeg lyder, når jeg skingrer det høje ab.
Æv.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 616
Likede indlæg: 5283

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 22:31

Fru Sunshine skrev:At der i auditionmaterialet står, at abbedissen i The sound of music skal kunne vælte folk omkuld med den sidste tone i Climb every mountain.
Det kan jeg godt, men jeg tror altså ikke lige, de mener på den måde, som jeg lyder, når jeg skingrer det høje ab.
Æv.

Pjat med dig, Sun. Det er da et forsøg værd! :P
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1065
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9772

Indlægaf Fru Sunshine » 6. jan 2016, 22:35

ManicNinja skrev:
Fru Sunshine skrev:At der i auditionmaterialet står, at abbedissen i The sound of music skal kunne vælte folk omkuld med den sidste tone i Climb every mountain.
Æv.

Pjat med dig, Sun. Det er da et forsøg værd! :P

Jeg tror bare, jeg går til prøve på en af de andre nonner/kvindeensemblet.
Det ved jeg da, jeg er kvalificeret til :lol:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 422
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 4301

Indlægaf Delfin » 6. jan 2016, 23:35

Når folk bare efterlader deres affald, og det er set meget værre end dette.
Ville de selv sidde på den plads, og hvem skal grave deres ækle æbleskrog op?

Billede01491.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1236
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10538

Indlægaf kidkomb » 7. jan 2016, 00:17

Delfin skrev:Når folk bare efterlader deres affald, og det er set meget værre end dette.

...noget med en torsk...
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 616
Likede indlæg: 5283

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2016, 00:52

Delfin skrev:Når folk bare efterlader deres affald, og det er set meget værre end dette.

Billede01491.jpg

Og når vi nu er ved det: Der er FULD opbakning fra mig til den ældre dame, der for nylig i S-toget gik hen til en ung mand, som sad med høretelefoner med meget høj musik i og fødderne med moderigtige sneakers solidt plantet på sædet. Damen trak en avis frem - og snipsnapsnup løftede hun den unge mands fødder op og placerede med veltilfreds mine avisen under hans fødder. Den unge så på hende med åben mund og polypper og hev den ene høretelefon ud. Før han nåede at sige noget, var hun der: "Det er for din egen skyld. Togpersonalet bliver sure, hvis de ser det dér. Ja, og nu ved du så, hvordan man gør." Væk var hun, før han nåede at sige noget.

Jeg har allerede flere gange ønsket at gøre hende kunsten efter.
Senest rettet af ManicNinja 7. jan 2016, 01:16, rettet i alt 1 gang.
15
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 857

Indlægaf Daphne » 7. jan 2016, 00:55

ManicNinja skrev:Og når vi nu er ved det: Der er FULD opbakning fra mig til den ældre dame, der for nylig i S-toget gik hen til en ung mand, som sad med høretelefoner med meget høj musik i og fødderne med moderigtige sneakers solidt plantet på sædet. Damen trak en avis frem - og snipsnapsnup løftede hun den unge mands fødder op og placerede med veltilfreds mine avisen under hans fødder. Den unge så på hende med åben mund og polypper og hev den ene høretelefon ud. Før han nåede at sige noget, var hun der: "Det er for din egen skyld. Tog personalet bliver sure, hvis de ser det dér. Ja, og nu ved du så, hvordan man gør." Væk var hun, før han nåede at sige noget.

Sej ældre dame! :D

Det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke kan sove - jeg trænger virkelig til det :træt:
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 422
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 4301

Indlægaf Delfin » 7. jan 2016, 01:39

ManicNinja skrev:

Billede01491.jpg

Og når vi nu er ved det: Der er FULD opbakning fra mig til den ældre dame, der for nylig i S-toget gik hen til en ung mand, som sad med høretelefoner med meget høj musik i og fødderne med moderigtige sneakers solidt plantet på sædet. Damen trak en avis frem - og snipsnapsnup løftede hun den unge mands fødder op og placerede med veltilfreds mine avisen under hans fødder. Den unge så på hende med åben mund og polypper og hev den ene høretelefon ud. Før han nåede at sige noget, var hun der: "Det er for din egen skyld. Togpersonalet bliver sure, hvis de ser det dér. Ja, og nu ved du så, hvordan man gør." Væk var hun, før han nåede at sige noget.

Jeg gider ikke være barnepige ude i offentligheden, men måske gad jeg alligevel godt være ligeså sej som hende.
0
14 11 14 :banan:

Tilbage til "Generelt"