Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 768
Likede indlæg: 6047

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2016, 12:37

HappyPaww skrev:
Delfin skrev:
ManicNinja skrev:
Delfin skrev:Når folk bare efterlader deres affald, og det er set meget værre end dette.
Ville de selv sidde på den plads, og hvem skal grave deres ækle æbleskrog op?

Billede01491.jpg

Og når vi nu er ved det: Der er FULD opbakning fra mig til den ældre dame, der for nylig i S-toget gik hen til en ung mand, som sad med høretelefoner med meget høj musik i og fødderne med moderigtige sneakers solidt plantet på sædet. Damen trak en avis frem - og snipsnapsnup løftede hun den unge mands fødder op og placerede med veltilfreds mine avisen under hans fødder. Den unge så på hende med åben mund og polypper og hev den ene høretelefon ud. Før han nåede at sige noget, var hun der: "Det er for din egen skyld. Togpersonalet bliver sure, hvis de ser det dér. Ja, og nu ved du så, hvordan man gør." Væk var hun, før han nåede at sige noget.

Jeg har allerede flere gange ønsket at gøre hende kunsten efter.

Jeg gider ikke være barnepige ude i offentligheden, men måske gad jeg alligevel godt være ligeså sej som hende.

Når der sidder en, typisk en tøs i 15-20-års alderen, på yderste sæde i metroen med benene over kors og hendes store taske på sædet ved siden af, så er jeg altså ikke bleg for både at "sparke" til hendes ben og træde hende over tæerne, for at komme ind på sædet. Så kan hun sgu samle sig og gøre plads til os andre!

Det mest provokerende er dem, der bliver ved med at sidde med korslagte ben, fuldstændig ligeglade med, at deres dinglende fod rører ved deres medpassagerer :cuss: For ikke at tale om dem der demonstrativt sidder med omtalte taske på sædet, på trods af at indtil flere mennesker i alle aldre må stå op - men jeg forstå så heller ikke at folk ikke bare spørger, om de må sidde, på trods af tøsens øjenrul..!

Og man kan se at de nærmest krampagtigt holder på deres "ret" til at fylde, med deres tvære teenageudtryk i hovedet. Og jeg er igen ligeglad og sidder gerne og gnubber ben, og overskrider alle former for intimsfærer, bare af princip. Om jeg gider sidde og krybe sammen ovre i hjørnet pga. sådan en gimpe :sur: ÅÅÅhhh hvor jeg kan blive arrig :lol:

Hahaha - folk, der fylder med deres bagage osv, så andre ikke kan komme til at sidde ned ... Jeg er FULDstændigt kold i røven over alle deres ego-nykker og gør bare mine til at sætte mig. Så må vi se, om de kan fjerne deres taske hurtigt nok. :D Dem, der lægger op til at være stædige og udstråle, at de da NOK lige synes, jeg er uforskammet at stjæle deres "bagagesæde" fra dem, får replikken "må jeg sidde her?" sagt i det dér tonefald, der dels indikerer, at det på ingen måde er ment som et spørgsmål, dels signalerer "ja, for det ved vi jo godt begge to, at jeg godt må, ik'os', min ven?" (Skal siges med pædagogstemmen, I ved). Et par enkelte, der har været særligt påståelige ... Jeg indrømmer det, der har jeg forklaret dem om funktionen af et bagagenet: "Nu skal du se, der er fint plads til din taske under sædet eller oppe i bagagenettet". Ham, der så ind i sin telefon fik sagt, at "der er en eller anden strigle, der tror, hun skal bestemme det hele her i S-toget" fik svaret: "Og mobil kan du snakke i i hele resten af toget. Men det her er en Stillezone". Åh, der kan gå helt sport i det, altså. Intet som lidt frisk fjendtlighed at vågne på om morgenen! :fløjt: :blomst: :D
10
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1113
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10479

Indlægaf Fru Sunshine » 7. jan 2016, 16:06

2SHY skrev:At få en mail med overhappy cheerful vibe fra en man ved har været medvirkende til at man mistede en jobmulighed. Suck it!

Ej, vel?
Her har min tidligere leder holdt sig langt væk. Sundt for hende.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1103
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9984

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 16:14

Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:At få en mail med overhappy cheerful vibe fra en man ved har været medvirkende til at man mistede en jobmulighed. Suck it!

Ej, vel?

Det var min gruppeleder men hun har været med til at udfærdige den trælse mail jeg fik fra min tidligere leder (jeg er i øvrigt ikke enig i hvad der står i den). Hun vil da sikkert være flink men den er bare lige "peppy" nok til mig

Hej XXXX

Godt nytår !

Her til morgen har XXXX og jeg i fællesskab skrevet en mail til dig - håber den giver dig det ønskede feedback.

Håber, at du ellers har det godt, og at 2016 må blive et super år for dig !

Vh XXXX
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1113
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10479

Indlægaf Fru Sunshine » 7. jan 2016, 16:16

2SHY skrev:
Fru Sunshine skrev:

Ej, vel?

Det var min gruppeleder men hun har været med til at udfærdige den trælse mail jeg fik fra min tidligere leder (jeg er i øvrigt ikke enig i hvad der står i den). Hun vil da sikkert være flink men den er bare lige "peppy" nok til mig

Hej XXXX

Godt nytår !

Her til morgen har XXXX og jeg i fællesskab skrevet en mail til dig - håber den giver dig det ønskede feedback.

Vh XXXX

:shock:
Jeg var sgu også blevet irriteret. Hvis ikke decideret gal i hovedet.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2956

Indlægaf Whoosh » 7. jan 2016, 16:19

2SHY skrev:

Hej XXXX

Godt nytår !

Vh XXXX

Så er man godt nok lidt af et klovdyr. :sur:
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 16:21

Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:
Fru Sunshine skrev:

Ej, vel?

Hej XXXX

Godt nytår !

Vh XXXX

:shock:
Jeg var sgu også blevet irriteret. Hvis ikke decideret gal i hovedet.

Jeg afviser bestemt heller ikke at jeg har lyst til at sparke hårdt til et eller andet
3

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Dime
Kort karma: 359
Likede indlæg: 1467
Kontakt:

Indlægaf Dime » 7. jan 2016, 16:26

At det skal være så pissesvært at finde askebægre... Supermarkederne dyrker en dobbeltmoralsk frelsthed, og sælger naturligvis ikke den slags fordærverisk og sundhedshæmmende skrammel...
1
Brugeravatar
didas
Kort karma: 249
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2556

Indlægaf didas » 7. jan 2016, 17:02

2SHY skrev:
Fru Sunshine skrev:

Ej, vel?

Hej XXXX

Godt nytår !

Vh XXXX

Jeg ville muligvis være så udiplomatisk at skrive tilbage til hende, at hvis hendes ide om et super år var at komme med udtalelser, der gjorde, at du mistede dit job, så ville jeg ønske et præcis ligeså "super" år for hendes vedkommende...
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 17:14

didas skrev:
2SHY skrev:
Fru Sunshine skrev:

Ej, vel?

Hej XXXX

Godt nytår !

Vh XXXX

Jeg ville muligvis være så udiplomatisk at skrive tilbage til hende, at hvis hendes ide om et super år var at komme med udtalelser, der gjorde, at du mistede dit job, så ville jeg ønske et præcis ligeså "super" år for hendes vedkommende...

Jeg tror det bedste er at jeg lader være med at skrive mere til dem. For jeg tror min evne til at være konstruktiv er brugt op nu
2

Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 755
Likede indlæg: 2373

Indlægaf Spjaerten » 7. jan 2016, 18:06

2016: koldt, mørkt, irriterende arbejdsdage.
Og meget mere.
Man vi ikke lige starte året igen?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 327
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1761

Indlægaf Æske » 7. jan 2016, 18:29

At jeg ikke har fået en hårelastik med på arbejde!
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Muspel
Kort karma: 126
Likede indlæg: 1758

Indlægaf Muspel » 7. jan 2016, 18:35

At jeg tror, at ham den søde, som jeg dater - og egentligt troede var ved at blive til noget stort - han er i gang med at trække sig.

Vi kan først ses på tirsdag da han har sin datter. Da vi skiltes tirsdag morgen sagde han 'vi ses lige pludselig' og i dag var svaret på mit 'glæder mig til at se dig igen' noget i retningen af 'ja det bliver rart'. Åh.

Og måske er der ingenting galt overhovedet. Og jeg vil ikke tage den op på SMS. Så nu skal jeg gå indtil tirsdag og spekulere over, om jeg har skræmt ham væk.

Min usikkerhed irriterer mig grænseløst. Og at den er så påvirket af, at min sidste kæreste - ud af det blå- droppede mig i en SMS...
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 249
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2556

Indlægaf didas » 7. jan 2016, 19:34

Folk, der udtaler social som sjocial. Nej! Det hedder so! Der er ikke j mellem s og o, det har der aldrig været *grr* :cuss:
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1122

Indlægaf klumphen » 7. jan 2016, 19:46

At man i Føtex kun kan købe øko-bananer i poser med 7 stk. Så mange kan jeg jo umuligt nå at spise inden de bliver overmodne.
0
No1
Kort karma: 65
Likede indlæg: 543

Indlægaf No1 » 7. jan 2016, 19:49

Min kammerat der seriøst copypaster sætninger ind i samtaler. Han skriver til mig, spørger hvordan det går - og så når jeg svarer og spørger ham, så får jeg 5-7 linjers tekst nærmest fem sekunder efter med et slags generisk svar. Jeg forstår det seriøst ikke og det irriterer mig.
2

Tilbage til "Generelt"