Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Whoosh » 7. jan 2016, 16:19

2SHY skrev:
Det var min gruppeleder men hun har været med til at udfærdige den trælse mail jeg fik fra min tidligere leder (jeg er i øvrigt ikke enig i hvad der står i den). Hun vil da sikkert være flink men den er bare lige "peppy" nok til mig

Hej XXXX

Godt nytår !

Her til morgen har XXXX og jeg i fællesskab skrevet en mail til dig - håber den giver dig det ønskede feedback.

Håber, at du ellers har det godt, og at 2016 må blive et super år for dig !

Vh XXXX

Så er man godt nok lidt af et klovdyr. :sur:
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 16:21

Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:
Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:At få en mail med overhappy cheerful vibe fra en man ved har været medvirkende til at man mistede en jobmulighed. Suck it!

Ej, vel?
Her har min tidligere leder holdt sig langt væk. Sundt for hende.

Det var min gruppeleder men hun har været med til at udfærdige den trælse mail jeg fik fra min tidligere leder (jeg er i øvrigt ikke enig i hvad der står i den). Hun vil da sikkert være flink men den er bare lige "peppy" nok til mig

Hej XXXX

Godt nytår !

Her til morgen har XXXX og jeg i fællesskab skrevet en mail til dig - håber den giver dig det ønskede feedback.

Vh XXXX

:shock:
Jeg var sgu også blevet irriteret. Hvis ikke decideret gal i hovedet.

Jeg afviser bestemt heller ikke at jeg har lyst til at sparke hårdt til et eller andet
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1431

Indlægaf Dime » 7. jan 2016, 16:26

At det skal være så pissesvært at finde askebægre... Supermarkederne dyrker en dobbeltmoralsk frelsthed, og sælger naturligvis ikke den slags fordærverisk og sundhedshæmmende skrammel...
1
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2269

Indlægaf didas » 7. jan 2016, 17:02

2SHY skrev:
Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:At få en mail med overhappy cheerful vibe fra en man ved har været medvirkende til at man mistede en jobmulighed. Suck it!

Ej, vel?

Hej XXXX

Godt nytår !

Vh XXXX

Jeg ville muligvis være så udiplomatisk at skrive tilbage til hende, at hvis hendes ide om et super år var at komme med udtalelser, der gjorde, at du mistede dit job, så ville jeg ønske et præcis ligeså "super" år for hendes vedkommende...
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 17:14

didas skrev:
2SHY skrev:
Fru Sunshine skrev:

Ej, vel?

Hej XXXX

Godt nytår !

Vh XXXX

Jeg ville muligvis være så udiplomatisk at skrive tilbage til hende, at hvis hendes ide om et super år var at komme med udtalelser, der gjorde, at du mistede dit job, så ville jeg ønske et præcis ligeså "super" år for hendes vedkommende...

Jeg tror det bedste er at jeg lader være med at skrive mere til dem. For jeg tror min evne til at være konstruktiv er brugt op nu
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 481
Likede indlæg: 1571

Indlægaf Spjaerten » 7. jan 2016, 18:06

2016: koldt, mørkt, irriterende arbejdsdage.
Og meget mere.
Man vi ikke lige starte året igen?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1381

Indlægaf Æske » 7. jan 2016, 18:29

At jeg ikke har fået en hårelastik med på arbejde!
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1172

Indlægaf Muspel » 7. jan 2016, 18:35

At jeg tror, at ham den søde, som jeg dater - og egentligt troede var ved at blive til noget stort - han er i gang med at trække sig.

Vi kan først ses på tirsdag da han har sin datter. Da vi skiltes tirsdag morgen sagde han 'vi ses lige pludselig' og i dag var svaret på mit 'glæder mig til at se dig igen' noget i retningen af 'ja det bliver rart'. Åh.

Og måske er der ingenting galt overhovedet. Og jeg vil ikke tage den op på SMS. Så nu skal jeg gå indtil tirsdag og spekulere over, om jeg har skræmt ham væk.

Min usikkerhed irriterer mig grænseløst. Og at den er så påvirket af, at min sidste kæreste - ud af det blå- droppede mig i en SMS...
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2269

Indlægaf didas » 7. jan 2016, 19:34

Folk, der udtaler social som sjocial. Nej! Det hedder so! Der er ikke j mellem s og o, det har der aldrig været *grr* :cuss:
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 7. jan 2016, 19:46

At man i Føtex kun kan købe øko-bananer i poser med 7 stk. Så mange kan jeg jo umuligt nå at spise inden de bliver overmodne.
0
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 7. jan 2016, 19:49

Min kammerat der seriøst copypaster sætninger ind i samtaler. Han skriver til mig, spørger hvordan det går - og så når jeg svarer og spørger ham, så får jeg 5-7 linjers tekst nærmest fem sekunder efter med et slags generisk svar. Jeg forstår det seriøst ikke og det irriterer mig.
2
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3404

Indlægaf dgd2007 » 8. jan 2016, 02:21

didas skrev:Folk, der udtaler social som sjocial. Nej! Det hedder so! Der er ikke j mellem s og o, det har der aldrig været *grr* :cuss:

Ja, det er virkelig mærkeligt, at voksne mennekser gør det. Og det er mange! Selv journalister og medlemmer af Sjocialdemokratiet :)
1
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1901

Indlægaf Vira » 8. jan 2016, 14:19

At jeg har glemt at købe batterier, da jeg var ude at handle
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3274

Indlægaf Hunkat » 8. jan 2016, 14:33

At mine kollegaers en-times møde nu strækker sig ovre 2,5 time, so far. Mest fordi det handler dels om mig (og at jeg som den eneste ikke er med), godt nok på den okay måde tror jeg nok... men stadig.

Jeg er sindsygt rastløs og får slet ikke arbejdet i disse timer. Jeg bliver fuldstændig idiot hvis de ikke snart kommer ud.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11690

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 15:01

Ham det fjols som jeg jo godt ved jeg ikke kan stole på men som jeg alligevel lod fordreje mine tanker et par dage, lige indtil han fik det han kom for og blev sit sande jeg igen. Det kommer SÅ MEGET ALDRIG til at ske igen. Lortespassernarrøv.
0
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Generelt"