Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 247
Likede indlæg: 2645

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 17. jan 2016, 16:19

ShuruQ skrev:Både børnene og jeg havde glædet os til Danmark har talent, så slår man over og så der fucking håndbold.

Vi har nok de første 20 sportskanaler, send det dog på dem i stedet.

:rulle:.

Men sportskanalerne er dyre :trist:
0
Brugeravatar
Aspargsen
Bortvist
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Aspargsen » 17. jan 2016, 20:19

Anilara skrev:
ShuruQ skrev:Både børnene og jeg havde glædet os til Danmark har talent, så slår man over og så der fucking håndbold.

Vi har nok de første 20 sportskanaler, send det dog på dem i stedet.

:rulle:.

Men sportskanalerne er dyre :trist:

Netop derfor ville det være dejlig hvis de kanaler blev taget ud og placeret i sin egen pakke
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 366
Likede indlæg: 10509

Indlægaf Fyrst Eberhard » 17. jan 2016, 21:01

Det akavede øjeblik, hvor man ved et uheld får øjenkontakt med en anden mand, mens man gaber over en banan.
5
Peace!
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 528
Likede indlæg: 9906

Indlægaf Animi » 17. jan 2016, 21:12

Pernille skrev:Mandlige, danske komikere.. Eller vel ca 90 % af dem.

Selvfølgelig ikke Jonatan Spang vel? Vel? :lol: :love2:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 411
Likede indlæg: 6270

Indlægaf Lemonella » 18. jan 2016, 06:06

Forhåbentlig mener du ikke Mick Øgendahl. Ham har jeg altså et lille hemmelig crush på. :lun:
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Smiling_Goat
Kort karma: 619
Likede indlæg: 9617

Indlægaf Smiling_Goat » 18. jan 2016, 08:10

Afroamerikanske mænd, der føler et uoverstigeligt behov for at kalde sig selv "nigger" i deres musik. Jeg gider simpelthen ikke høre på det. Så selvom nummeret måske er ret godt, og jeg egentligt godt vil høre det, gider jeg simpelthen ikke høre den betegnelse igen og igen. Tal pænt om dig selv!

Hvorfor går hans forfædres fortid mig mere på, end den går ham på? :forvirret:
2
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 18. jan 2016, 08:52

Smiling_Goat skrev:Afroamerikanske mænd, der føler et uoverstigeligt behov for at kalde sig selv "nigger" i deres musik. Jeg gider simpelthen ikke høre på det. Så selvom nummeret måske er ret godt, og jeg egentligt godt vil høre det, gider jeg simpelthen ikke høre den betegnelse igen og igen. Tal pænt om dig selv!

Dét de kalder sig selv og hinanden er ikke "nigger" men "nigga".

"Nigger" og "nigga" er selvfølgelig det samme. Det kan godt være at der findes folk der forsøger at definere det forskeligt, fordi det kunne være interessant - men i virkeligheden er det præcis det samme. Når 2pac og andre hoveder begynder at skelne, er det mellem betydningerne af samme ord, ikke fordi det er to forskellige ord. For at vende ordets betydning begyndte man at bruge det som noget positivt i 60´ernes og 70´ernes racepolitiske kamp (internt, that is). I Danmark (og resten af Europa) blev ordet for alvor kendt (på den måde) da rapmusik slog i gennem på musikscenen. Ikke mindst pga. NWA, hvor N'et står for NIGGERS (ikke niggas). Så blev det omskrevet til lidt ghettolingo på skrift henad vejen, men i praksis er ordet det samme. Det svarer til det vi oplever i sms-sprog i dag.

Og selvfølgelig er det da racistisk. Men som alt andet, er det vel kun racistisk, hvis afsender- og modtagerforhold ikke indeholder en forståelse for og accept af, at man bruger ord som dette.
0
Peace!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 603
Likede indlæg: 7770

Indlægaf dgd2007 » 18. jan 2016, 09:01

Fyrst Eberhard skrev:[...]
Og selvfølgelig er det da racistisk. Men som alt andet, er det vel kun racistisk, hvis afsender- og modtagerforhold ikke indeholder en forståelse for og accept af, at man bruger ord som dette.

Nah, men jeg er sådan set enig med Geden ... man kan godt nogle gange tænke: "Kom nu videre!" :)
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 18. jan 2016, 09:22

dgd2007 skrev:
Fyrst Eberhard skrev:[...]

Nah, men jeg er sådan set enig med Geden ... man kan godt nogle gange tænke: "Kom nu videre!" :)

Ja, men det er jo en del af Hip Hop-kulturen, så det er nok noget vi må lære at leve med.
0
Peace!
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 83
Likede indlæg: 1179

Indlægaf Sevii » 18. jan 2016, 09:40

Gamle ægtepar i stillezonen. Hvorfor betaler de for pladser i stillezonen når de føler behov for at berette om alt? "Nej se! Et hus! Nej, en sky! Der er broen! Kører vi over den!? Ja!". Ej, ti nu stille.
Jeg bliver altid urolig når jeg ser gamle mennesker komme ind, fordi det er ALTID dem der tror stillezonen betyder hyggesnak.
Ja, er lidt morgensur. Tilgiv mig.
2
:banan: :banan:
Smiling_Goat
Kort karma: 619
Likede indlæg: 9617

Indlægaf Smiling_Goat » 18. jan 2016, 11:50

Fyrst Eberhard skrev:
Smiling_Goat skrev:Afroamerikanske mænd, der føler et uoverstigeligt behov for at kalde sig selv "nigger" i deres musik. Jeg gider simpelthen ikke høre på det. Så selvom nummeret måske er ret godt, og jeg egentligt godt vil høre det, gider jeg simpelthen ikke høre den betegnelse igen og igen. Tal pænt om dig selv!

Dét de kalder sig selv og hinanden er ikke "nigger" men "nigga".

"Nigger" og "nigga" er selvfølgelig det samme. Det kan godt være at der findes folk der forsøger at definere det forskeligt, fordi det kunne være interessant - men i virkeligheden er det præcis det samme. Når 2pac og andre hoveder begynder at skelne, er det mellem betydningerne af samme ord, ikke fordi det er to forskellige ord. For at vende ordets betydning begyndte man at bruge det som noget positivt i 60´ernes og 70´ernes racepolitiske kamp (internt, that is). I Danmark (og resten af Europa) blev ordet for alvor kendt (på den måde) da rapmusik slog i gennem på musikscenen. Ikke mindst pga. NWA, hvor N'et står for NIGGERS (ikke niggas). Så blev det omskrevet til lidt ghettolingo på skrift henad vejen, men i praksis er ordet det samme. Det svarer til det vi oplever i sms-sprog i dag.

Men jeg har jo lige præcis ikke forståelse og accept af ordbrugen.

Jeg synes, det er et grimt ord, og jeg gider ikke at høre på det :)
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8301

Indlægaf ManicNinja » 18. jan 2016, 11:54

Sevii skrev:Gamle ægtepar i stillezonen. Hvorfor betaler de for pladser i stillezonen når de føler behov for at berette om alt? "Nej se! Et hus! Nej, en sky! Der er broen! Kører vi over den!? Ja!". Ej, ti nu stille.
Jeg bliver altid urolig når jeg ser gamle mennesker komme ind, fordi det er ALTID dem der tror stillezonen betyder hyggesnak.
Ja, er lidt morgensur. Tilgiv mig.

Jeg synes så altid, det er pensionisterne, der råbe-hvisker på en måde, som faktisk er endnu mere forstyrrende end almindelig snak. Plejer at fortælle dem, at der er pladser i hele resten af toget, hvor de gerne må snakke. De bliver som regel mopsede. Men dog stille. Og dét er det vigtigste for mig. Morgen reddet. :D
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 715
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3439

Indlægaf Fillie » 18. jan 2016, 12:45

Animi skrev:

Der var engang en fantastisk morsom tråd på Jubii om, hvem der havde været i seng med ham. :-D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 528
Likede indlæg: 9906

Indlægaf Animi » 18. jan 2016, 12:54

Fillie skrev:
Animi skrev:

Der var engang en fantastisk morsom tråd på Jubii om, hvem der havde været i seng med ham. :-D

Den tror jeg faktisk at jeg har læst på et tidspunkt - ret underholdende :lol2:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 956
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 18. jan 2016, 13:31

Folk, der ikke kan holde sig til at diskutere et emne, men skal blive personlige. Er simpelthen så fucking træt af folk på internettet. Hvorfor tror nogen, at det automatisk giver grønt kort til at opføre sig som et røvhul, bare fordi de ikke sidder og ser folk i øjnene, men kan gemme sig bag en skærm? Argh! :sur: (Gælder naturligvis ikke de fleste mennesker herinde, men fb og andre steder på nettet er virkelig fyldt af idioter).
6
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Tilbage til "Generelt"