Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Puffi » 16. jan 2016, 13:26

At min mus ikke kan finde ud af at være på nettet. Den scroller op når jeg scroller ned og tager lige en tur op og ned ind i mellem. I mapper og i mails osv., scroller den helt normalt, men på nettet, næ nej, der har den nykker. Og den er 4 mdr. gammel, så den burde på ingen måde være slidt.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 16. jan 2016, 14:02

ManicNinja skrev:Nej, hende hér, derimod (se nedenfor)... Slukker, hver gang de spiller hendes såkaldte hit. Hun har den mest skabede danske udtale, jeg nogensinde har hørt ("jeg har aldrig mødt en som daaaaaaj" - nej, det kan ikke gengives på skrift). Hendes såkaldte rim er ustyrligt mærkelige, og teksterne er skrevet i pinligt sms-sprog (alene titlen på hendes hit: Hvorfor skal der mangle et 'er'? Jeg afskyr, når folk skriver sådan!). Da jeg første gang googlede hende, fandt jeg så oven i købet ud af, at damens look tilmed er ... undskyld ... jeg kan ikke være diplomatisk her ... klamt. Jeg synes, ALT ved hende skriger 'taber'. Også den mærkelige numerologstavemåde af hendes navn. Jeg tænker virkelig 'dum dramadåse'.

Aaaaah. Det lettede! :fløjt:

Sådan har jeg det med Nik & Jay. Især den der "Novembervej"

Jeg hører:

"Movembovej"
"igæææn"
*dæææm"
"daa vi Danmark bo i maa"

osv. osv. osv.

:ticks:
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2131

Indlægaf sigge » 16. jan 2016, 15:42

Animi skrev:Nu er der åbenbart en imam fra Norge der har udtalt at han ikke synes man som muslim bør holde fødselsdag, eller komme til andres fødselsdage fordi det er imod islam. Så vidt jeg forstår siger han så også at det er hans egen fortolkning, og står udelukkende for hans egen regning.
Problemet er så bare at der åbenbart er ret mange i Danmark, der ikke fatter at én mands udtalelse ikke nødvendigvis taler på vegne af en hel befolkningsgruppe. For næh nej, muslimer er jo åbenbart én stor homogen gruppe og hvis en mener noget så må de alle samme jo mene det samme :wacko:
Det er bare virkelig irriterende at alle muslimer pludselig skal stå til måls, for dem der ikke kan forstå at ikke alle muslimer mener dette, fordi uha sikke onde muslimerne dog er, siden de ikke vil tillade fødselsdage.
Og så sidder jeg bare her og tænker tilbage på alle de fødselsdage jeg har holdt hvor alle fra klassen kom, også de muslimske, og alle de gange jeg er blevet inviteret til fødselsdag hos mine gode (muslimske) venner. Og derfor er jeg også sikker på at det ikke er en holdning der er særlig udbredt i Danmark, men hey lad os da lige puste lidt ekstra til hadet mod muslimer med sådan nogen artikler :mellow:

Jeg er helt enig i din irritation over den hjernedøde generalisering, man lægger for dagen, når det kommer til muslimer.

Men din historie fik mig til at tænke på min egen tid i folkeskolen. Der var 3 tyrkiske børn i min klasse, 2 piger og 1 dreng. Den ene pige havde meget religiøse (muslimske) forældre, og hun måtte ikke komme med til børnefødselsdage, de to andre tyrkiske børn måtte godt. Min mor syntes dog, at det var synd for pigen, at hun på den måde kom til at stå udenfor fællesskabet på det punkt, så hun fandt på at spørge vores lærer, om hele klassen måtte komme til fødselsdag hos os i skoletiden. Det blev der sagt god for, og fordi det var et arrangement i skoletiden, fik pigen nu lov til at komme med. Så i de helt små klasser blev min fødselsdag holdt på den måde.
Nu kan jeg så godt overveje, om det egentlig var i orden af min mor at "narre" hendes forældre på den måde, men det blev gjort i den bedste mening. Men altså: Der findes/fandtes muslimer i Danmark, som deler den norske imams holdning, men ud fra mit eget spinkle statiske grundlag er det i hvert fald ikke flertallet.
0
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 16. jan 2016, 15:56

Folk der proklamerer at irritabel tyktarm sidder i hovedet, og det er indbildning. Christ, hvor er det en naiv indstilling. Yeees mate, vi styres af hjernen, det er vi klar over, men det er squ ikke ynk og indbildning :nej:
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 16. jan 2016, 18:58

Både børnene og jeg havde glædet os til Danmark har talent, så slår man over og så der fucking håndbold.

Vi har nok de første 20 sportskanaler, send det dog på dem i stedet.

:rulle:.
Senest rettet af ShuruQ 16. jan 2016, 19:06, rettet i alt 1 gang.
9
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2268

Indlægaf didas » 16. jan 2016, 19:06

Guldfisk skrev:
Charly skrev:Folk der taler/råber i telefon i bussen. Jeg gider ikke høre mere om eksamener, hvem der sagde hvad, hvem der nok dumper osv. Hun har kværnet løs i 20 minutter nu.

Folk i toget, der har en samtale på tværs af sæder "se mit ansigt! Jeg er for cute til at gøre mig hård over for fyre!"

Jeg prøvede at flytte vogn: "på mcdonalds skal man bare altid gå op, når man har fået sin ordre og spørge efter sin cheeseburger . De er så fucking dumme!"

Jeg er for gammel til at tage tog nu.

Nu skændes de om, om toget går til Helsingør eller Helsinborg.

I går på gaden, fodgængeren der kom gående mod mig 10-15 meter væk fik højlydt proklameret til sine 2 kammerater, at hun ikke havde nogle kønssygdomme og hun ikke var gravid. Måske jeg var upassende, men jeg kunne ikke lade være med at sige "tillykke med det", da vi passerede hinanden.
13
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4097

Indlægaf Persnikedy » 16. jan 2016, 21:18

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Sådan nogle ytringer som denne.

Jeg er fandme ikke nogens ejendom!!!
Fint nok, lad os da totalt lave opdateringer imod voldtægt, især af VORES kvinder :rulle: .
Vor herre til hest.
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5031

Indlægaf ManicNinja » 16. jan 2016, 21:50

didas skrev:I går på gaden, fodgængeren der kom gående mod mig 10-15 meter væk fik højlydt proklameret til sine 2 kammerater, at hun ikke havde nogle kønssygdomme og hun ikke var gravid. Måske jeg var upassende, men jeg kunne ikke lade være med at sige "tillykke med det", da vi passerede hinanden.

Det havde været upassende at lade være. Vi ældre har en pligt til at opdrage de unge.
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11680

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jan 2016, 21:57

Persnikedy skrev:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154009303987847&set=a.10151314133892847.495980.748162846&type=3&theater

Fint nok, lad os da totalt lave opdateringer imod voldtægt, især af VORES kvinder :rulle: .
Vor herre til hest.

Sikke en klaptorsk
1
The more I eat the butter I feel
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5865

Indlægaf Smiling_Goat » 17. jan 2016, 08:56

Jeg bliver simpelthen vanvittig!

Min nabos børn modtager simpelthen ingen opdragelse, overhovedet. Der løbes rundt i lejligheden (så min gynger,) hamres på ting, brøles umotiveret (det er ikke ord, bare uartikulerede brøl) og, formoder jeg, hoppes ned fra sofaen.

Så tag dog de børn i snor og gå ned på legepladsen lige ved siden af bygningen! :panik:

Jeg sidder med høretelefoner på for at ikke have børneskrig og hamren i hovedet konstant, men imellem numrene hører jeg det hele lige så tydeligt. Desuden hopper min sofa stadig, når de tager en spurt fra den ene ende af stuen til den anden.

Jeg håber godt nok ikke, det bare er sådan det er, når man har børn. Så tror jeg ikke, jeg skal have nogen.
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3376

Indlægaf Skralde » 17. jan 2016, 09:12

Smiling_Goat skrev:Jeg bliver simpelthen vanvittig!

Min nabos børn modtager simpelthen ingen opdragelse, overhovedet. Der løbes rundt i lejligheden (så min gynger,) hamres på ting, brøles umotiveret (det er ikke ord, bare uartikulerede brøl) og, formoder jeg, hoppes ned fra sofaen.

Så tag dog de børn i snor og gå ned på legepladsen lige ved siden af bygningen! :panik:

Jeg sidder med høretelefoner på for at ikke have børneskrig og hamren i hovedet konstant, men imellem numrene hører jeg det hele lige så tydeligt. Desuden hopper min sofa stadig, når de tager en spurt fra den ene ende af stuen til den anden.

Jeg håber godt nok ikke, det bare er sådan det er, når man har børn. Så tror jeg ikke, jeg skal have nogen.

Jøsses altså. Hvis det var mig der havde sådanne trælse naboer, havde jeg ledt efter en anden lejlighed ASAP. :ae:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 17. jan 2016, 09:35

Nogle folks kommentarer til DR3s "Klapjagt live."

"Det er mord for åben skærm". Så sæt dig dog ind i det, før du bare losser din unuancerede holdning afsted.

Eller endnu bedre; skift kanal!
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5865

Indlægaf Smiling_Goat » 17. jan 2016, 13:18

Skralde skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg bliver simpelthen vanvittig!

Jøsses altså. Hvis det var mig der havde sådanne trælse naboer, havde jeg ledt efter en anden lejlighed ASAP. :ae:

Helt sikkert. Vi har udsat boligjagten lidt, fordi vi begge står og skal til at finde nyt arbejde, og derfor ikke ved, hvor vi ender, så det virkede fjollet at flytte lige før, men nu skal min kæreste heldigvis til jobsamtale langt væk, så jeg krydser fingre. Og får han det så ikke, kan det godt være, vi bare skal flytte alligevel. Det her er i hvert fald træls.
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5924

Indlægaf LadyFox » 17. jan 2016, 13:40

Dirtylittledevil skrev:
Persnikedy skrev:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154009303987847&set=a.10151314133892847.495980.748162846&type=3&theater

Vor herre til hest.

Sikke en klaptorsk

JA! Har åbenbart flere fælles venner med ham på facebook, så falder over ham på facebook med jævne mellemrum - og det er ikke første gang at jeg har tænkt "så hold dog kæft" :tie:
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5686

Indlægaf Animi » 17. jan 2016, 15:17

At min bruser er gået i stykker, og at jeg helt sikkert kommer til at betale for det, selvom jeg ikke gjorde andet end at tænde for vandet :(
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"