Curly girl tråden

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Myresluger
Kort karma: 13
Likede indlæg: 331

Curly girl tråden

Indlægaf Myresluger » 3. apr 2016, 14:58

Jeg synes at vi mangler en curly girl tråd herinde. Hvor vi kan komme med tips og tricks og gode produkter til silicone og sulfatfrie krøller! Jeg håber ikke jeg er den eneste herinde der følger metoden?
0
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 322

Re: Curly girl tråden

Indlægaf twinkle » 3. apr 2016, 17:00

Mit hår er godt nok ikke krøllet, men pga. min hovedbund vasker jeg silikone - og sulfatfrit. Pt. er jeg glad for moroccanoils Volume shampoo og balsam, som passer godt til mit fine hår. Jeg ved, at mange også er glade for deres moisture shampoo og balsam. Det skal dog lige siges, at produkterne ikke er helt silikonefrie - deres balsam indeholder vandopløselig silikone.
0
Brugeravatar
Myresluger
Kort karma: 13
Likede indlæg: 331

Indlægaf Myresluger » 3. apr 2016, 18:14

Jeg vasker i Matas parfumeri balsam og en Aubrey organics balsam med masser af protein. Til styling bruger jeg got2be Big sexy volume, Alba botanica style creame eller MOP curl cream. Til opfriskning af krøllerne bruger jeg enten hjemmelavet salt spray eller balsam spray.
0
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 22
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 342

Indlægaf Venus222 » 3. apr 2016, 18:21

Jeg har krøller og jeg tror jeg behandler mit hår helt "forkert", men det har aldrig været så lækkert, fyldigt og blødt som det er nu :) . Jeg vasker det i shampoo fra Goldwell, som vist nok er scilikone og sulfatfrit. Og så bruger jeg en eller anden tilfældig balsam. Men jeg bruger kur fra Moroccan oile og argan olie.
Desuden børster jeg mit hår med en Tangle teeser, eller også børster jeg det i badet med en børste lavet til vådt hår.

Og så bliver mit hår vasket hver dag (so shoot me... ;)) fordi jeg arbejder på et plejehjem, så ærlig talt ville jeg synes det var klamt ikke at vaske det hver dag.
0

Tilbage til "Skønhed"