Er der en med kendskab til fleksjob/fleksløntilskud, der kan hjælpe mig her?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 810
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8296
Kontakt:

Er der en med kendskab til fleksjob/fleksløntilskud, der kan hjælpe mig her?

Indlægaf Ado » 4. apr 2016, 12:25

Jeg har forsøgt at komme igennem til jobcentret, men uden held. Så nu håber jeg på, at nogen herinde ved noget.

Min arbejdsplads har i dag opdaget, at de har lavet en fejl i min løn. Jeg har gennem det sidste år fået 13 kroner for lidt i timen og det får jeg selvfølgelig med tilbagevirkende kraft.
Men hvordan ser det ud med fleksløntilskuddet? Vil kommunen gå ind og modregne i det næste måned, når jeg får udbetalt det jeg har til gode? Eller er det "bare" mine penge kvit og frit?

:genert:
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 94
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 1055

Re: Er der en med kendskab til fleksjob/fleksløntilskud, der kan hjælpe mig her?

Indlægaf Tanten » 4. apr 2016, 13:00

Prøv evt. at spørge Merete Hornecker i denne gruppe https://www.facebook.com/groups/Connilafs/?fref=ts
1
pige1987
Kort karma: 2
Likede indlæg: 41

Re: Er der en med kendskab til fleksjob/fleksløntilskud, der kan hjælpe mig her?

Indlægaf pige1987 » 4. apr 2016, 19:57

Da jeg fik bonus blev det desværre modregnet.
0
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3227

Indlægaf DD_81 » 4. apr 2016, 20:15

Jeg er ikke helt sikker, men jeg er ret sikker på du er på den sikre side, hvis det af lønsedlen fremgår at det er en lønregulering, pga. forkert udbetalt sats.
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 810
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8296
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. apr 2016, 04:07

DD_81 skrev:Jeg er ikke helt sikker, men jeg er ret sikker på du er på den sikre side, hvis det af lønsedlen fremgår at det er en lønregulering, pga. forkert udbetalt sats.

Det var også regnskabsafdelingens tanke. De har lovet at tage den videreog forhøre sig på kommunen. Arh, jeg håber virkelig.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Livets forhold"