Låner I jeres tøj/sko/tasker ud?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 300
Likede indlæg: 2970

Re: Låner I jeres tøj/sko/tasker ud?

Indlægaf lillebjoern » 6. apr 2016, 11:30

Ja, jeg låner meget gerne ud. Som didas også påpeger, synes jeg bare det er fedt at der er nogen der kan lide min stil - og jeg har også lånt en del fra andre veninder. Hvis det er dyrt, ved de godt at det erstattes.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2742

Indlægaf Anilara » 7. apr 2016, 07:00

Det kommer an på så meget. Bl.a. hvem personen er, hvad der bliver efterspurgt og hvad anledningen er.
Jeg låner ikke ting ud, som jeg ikke kan "tåle" at miste. Det gælder også penge.
0
OberstNasig
Kort karma: 63
Likede indlæg: 700

Indlægaf OberstNasig » 7. apr 2016, 18:47

Ja, men kun det jeg kan tåle, går i stykker.
0
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 43
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 345

Indlægaf Hurrze » 8. apr 2016, 23:09

Kommer meget an på til hvem og hvad der skal lånes ud.... Hvis jeg gerne vil låne noget ud til folk tilbyder jeg dem for det meste at de kan låne det, men er kun meget få jeg vil låne ting ud til. Kun dem jeg ved jeg kan stole på fuldt ud. Har tidligere lånt ting ud jeg aldrig har fået tilbage, så er lidt skeptisk nogle gange. Min bedste veninde vil jeg låne alt ud til, lige meget hvad det er. Vi låner også ofte hinanden tøj. Er mere også fordi vi er så tætte, at vi er "søstre", så ved jeg altid kan stole på hende :) :D

Hvis din kæreste ikke vil låne noget ud så skal hun da heller ikke. Synes hun skal gøre det hun har lyst til, og ikke det andre har lyst til hun gør.. :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"

Tilbage til "Mode"