Under jorden med børnene.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 156
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 3863

Re: Under jorden med børnene.

Indlægaf Miss_no_More » 17. apr 2016, 21:47

Efter at have set begge programmer, må jeg sige, det er virkelig tyndt med oplysninger omkring hele sagen, men det er måske bevidst. Moren slog mig dog som opmærksomhedssøgende og manipulerende.

Men den eneste sikre vished jeg sad med ved slutningen af programmet var, at børnene ville blive de store tabere i denne sag. At blive revet væk fra alt det kendte, al trygheden og familien på den måde må være fuldstændig forfærdeligt for de børn.
6
2018 here I come! :banan:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 767
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 16255

Indlægaf icelady » 19. apr 2016, 21:46

Findes der mon så en "mandekomite", der vil sige det modsatte? :gruble:

Læs evt denne kommentar fra Dansk Institut for Menneskerettigheder:

https://www.facebook.com/menneskeret/posts/1008807892519392

Edit: Grunden til jeg skriver "mandekomite", er fordi afgørelsen er fra Komiteen for afskaffelse af alle former for diskrimination mod kvinder (CEDAW)

Og jeg synes de fejler; de skal da ikke tage en dyt stilling til hvad drengen skal; de skal da udelukkende tage stilling til om hun er blevet diskrimeret eller ej.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 767
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 16255

Indlægaf icelady » 19. apr 2016, 21:52

ShuruQ skrev:Du kender min sag, uden jeg vil uddybe den herinde.

Jeg mangler mere en børnekomité der skider på mors følelser eller fars og er bedre til at gennemskue børn.

Jeg forstår slet ikke den komite tager stilling til hvad drengen skal? I min optik skal de da udelukende tage stilling til om mor er blevet diskrimineret pga sit køn.

Og ang udsendelsen: Den virker mere og mere mangelfuld. Eneste tabere er børnene. Og dét skyldes mere mor og far end DR.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Livets forhold"