Under jorden med børnene.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Under jorden med børnene.

Indlægaf ShuruQ » 19. apr 2016, 21:56

icelady skrev:
ShuruQ skrev:Du kender min sag, uden jeg vil uddybe den herinde.

Jeg mangler mere en børnekomité der skider på mors følelser eller fars og er bedre til at gennemskue børn.

Jeg forstår slet ikke den komite tager stilling til hvad drengen skal? I min optik skal de da udelukende tage stilling til om mor er blevet diskrimineret pga sit køn.

Og ang udsendelsen: Den virker mere og mere mangelfuld. Eneste tabere er børnene. Og dét skyldes mere mor og far end DR.

Det forstår slet intet af noget som helst af hvad alt det her angår.

Komiteer generelt er også sære, ofte virker de ting, de bedes om at undersøge, helt åndssvage.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Under jorden med børnene.

Indlægaf ShuruQ » 19. apr 2016, 21:56

icelady skrev:
ShuruQ skrev:Du kender min sag, uden jeg vil uddybe den herinde.

Jeg mangler mere en børnekomité der skider på mors følelser eller fars og er bedre til at gennemskue børn.

Jeg forstår slet ikke den komite tager stilling til hvad drengen skal? I min optik skal de da udelukende tage stilling til om mor er blevet diskrimineret pga sit køn.

Og ang udsendelsen: Den virker mere og mere mangelfuld. Eneste tabere er børnene. Og dét skyldes mere mor og far end DR.

Det forstår slet intet af noget som helst af hvad alt det her angår.

Komiteer generelt er også sære, ofte virker de ting, de bedes om at undersøge, helt åndssvage.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Livets forhold"