Hjælp til invitationer

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Hjælp til invitationer

Indlægaf Lismaens » 5. apr 2016, 15:08

Jeg skal have lavet nogle fødselsdagsinvitationer til min datters fødselsdag. Jeg har selv kun en iPad uden skriveprogrammer og det dur jo ikke.

Er der en der vil påtage sig opgaven at smække en fin en sammen og sende den til mig på pdf? :worship: Betaler gerne lidt for det.
0
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3263

Re: Hjælp til invitationer

Indlægaf DD_81 » 5. apr 2016, 19:45

jeg vil gerne gøre det for dig imorgen, har lidt sjove og hyggelige scrapbooking elementer osv, der kan bikses sammen :)
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 7. apr 2016, 16:37

DD_81 skrev:jeg vil gerne gøre det for dig imorgen, har lidt sjove og hyggelige scrapbooking elementer osv, der kan bikses sammen :)

Jeg havde ikke set at du havde tilbudt din hjælp. :/ Men jeg fandt efter lang tids søgen, en engelsk side med skabeloner i lige det tema vi skulle bruge, hvor man kunne indsætte tekst og printe direkte ud. Dejligt nemt! :klap:
Det var ellers så fint af dig, at tilbyde. :kys:
1
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 7. apr 2016, 23:09

Lismaens skrev:Jeg havde ikke set at du havde tilbudt din hjælp. :/ Men jeg fandt efter lang tids søgen, en engelsk side med skabeloner i lige det tema vi skulle bruge, hvor man kunne indsætte tekst og printe direkte ud. Dejligt nemt! :klap:
Det var ellers så fint af dig, at tilbyde. :kys:

Link? :D
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Tilbage til "Fest og bryllup"