Kan I huske, da min lillebror døde?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Lisette
Kort karma: 0

Re: Kan I huske, da min lillebror døde?

Indlægaf Lisette » 3. jun 2016, 10:51

Jeg kan også tydeligt huske tråden på den gamle debat. Jeg kan slet ikke forestille mig en verden uden min lillebror. Vi er ikke særlig tætte, for vi har meget forskellige holdninger omkring samfundet og livet og inderst inde syntes jeg han skal tage at blive voksen. Men jeg ved at han 100% er der for mig, hvis jeg har brug for det (og når græsset i min have skal slås)

Om 8 dage er det 3 år siden min mor døde. Hun døde da jeg var 28 og det var et virkelig hårdt sygdomsforløb. Og om 13 dage ville hun været fyldt 55 år. Jeg savner hende hver evig eneste dag. Vi har haft vores op og nedture gennem min opvækst og i perioder har jeg været tæt på at slå hånden af hende. Jeg fortryder SÅ meget alle de stunder, hvor jeg ved jeg har gjort hende ked.
Hun var min fortrolige. Hende jeg gik til når jeg havde problemer på jobbet eller med vennerne. Hun vidste lige præcis hvad hun skulle sige og det piner mig at jeg aldrig vil få sådan en person i mit liv igen.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2241

Re: Kan I huske, da min lillebror døde?

Indlægaf Moxy-lady » 3. jun 2016, 12:13

Jeg husker også tydeligt tråden, jeg græd mig igennem fra start til slut. Din sorg og dine minder gjorde et kæmpe indtryk på mig. Vi var mange mennesker der lærte Søren at kende igennem dig og vi sørgede alle sammen med jer.
Masser af tanker til dig og din mor :kys:
3

Tilbage til "Livets forhold"