Slettet

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Slettet

[i:3dbab9nj]Slettet[/i:3dbab9nj]
3
2%
[i:3dbab9nj]Slettet[/i:3dbab9nj]
120
98%

Afgivne stemmer: 123
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Re: PIKbilleder

Indlægaf Blonderella » 7. apr 2016, 07:04

Hvorfor det virker når det er omvendt?

Det er vel den samme gamle traver. Mænd tænder på det visuelle. Det gør kvinder ikke (generalisering i know) - og så er en tissemand altså bare umådeligt meget mindre sexet end - stort set alle områder på kvindens krop.
2
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 7. apr 2016, 07:05

Jeg tænder bestemt heller ikke på uopfordrede pik-billeder og har aldrig reageret positivt på at modtage et. Men jeg har en veninde, som tænder på det, og som flere gange har mødtes med mænd via dating-verdenen, fordi de netop har sendt et "godt" pik-billede.

Jeg tror dog, at de færreste kvinder tænder og reagerer på uopfordrede pik-billeder. Derfor tænker jeg også, at årsagen til, at mændene bliver ved, - det må være, fordi mænd tænder på at sende uopfordrede pik-billeder. Og så er det måske mere underordnet, hvordan vi kvinder reagerer.
2
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1309

Indlægaf hotlips » 7. apr 2016, 10:23

Jeg har godt nok fået et tilsendt uopfordret men det var nu fint nok,jeg havde et langdistance forhold til ejeren.

Jeg har aldrig modtaget et sådan ud af det blå og uden at kende ejeren og jeg er vist med på at begynde at føle mig en anelseforsømt og udenfor :sur:
2
Brugeravatar
A 7
Kort karma: 18
Likede indlæg: 179

Indlægaf A 7 » 7. apr 2016, 10:37

Det her emne trænger til at blive belyst nærmere. Er der ikke en sociologistuderende, der mangler et emne til sit speciale, som kunne tænke sig at lave noget forskning? Hvem er de mænd, der sender billederne, hvad vil de opnå med det, og hvordan tror de, kvinderne reagerer på billederne? Og hvad gør det ved kvinderne at få billederne, og hvad gør det ved de kvinder, der ikke får nogle?
6
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 94
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Tanten » 7. apr 2016, 10:51

Hvis jeg er erotisk interesseret i en mand, og der er etableret en gensidig erotisk stemning, ser jeg gerne på pikbilleder - men en person, der uopfordret sender sådan noget, ryger ud med det samme, fordi han har bevist, at han ikke ejer situationsfornemmelse eller respekt for andres grænser, og en sådan person får ikke succes i mit liv.
5
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2550

Indlægaf Rikke » 7. apr 2016, 19:40

Blonderella skrev:
Rikke skrev:Jeg har stemt ja. Som modtager ;)

Og det var fra en fremmed?

Jeg havde hverken mødt ham eller den i virkeligheden inden, men havde dog en pænt god idé om, at det ville ske på et tidspunkt :)
0
:whip:
Brugeravatar
Kantstenen Knud
Kort karma: 3
Geografisk sted: Langå
Likede indlæg: 17
Kontakt:

Indlægaf Kantstenen Knud » 7. apr 2016, 20:23

Det kan selvfølgelig også være der bare er nogen der skyder med spredhagl og sender diller billeder ud til alle konstant for til sidst at håbe på at få bid.
1
-------------
Rock and Roll
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 7. apr 2016, 23:21

Jeg har en veninde, som efterhånden har modtaget rigtig mange pik billeder. Hun dater på Tinder og sådan lidt andre steder - og når man sidder der og flirter lidt, så kommer pikbilleder åbenbart bare sådan "upsi" hoppende ind. Og hun HADER pikbilleder.

Det er tydeligvis det nye sort. Men hun er også glad for sorte mænd :D
0
At rejse er at leve :love2:
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 119

Indlægaf Petrix » 9. apr 2016, 02:44

Det er vel bare lidt en mande-ting.
At kvinder ofte ikke er begejstrede for de ting som mænd som mænd elsker, tjaa det er vel ingen nyhed.
0
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 9. apr 2016, 08:44

Men præmisset for forståelsen er jo også gået fløjten i antagelserne man møder diskussionen med.

Et uopfordret pikbilledes "succes" skal jo ikke vurderes i om det fører til totalt meget knep. Når vi ser på udtalelser fra udøverne af denne disciplin så ligger et del af successen jo allerede i, at en kvinde er blevet udsat for deres pik. Hvordan hun så reagerer er nogen gange lige så relevant som feedback på et one-night stand der er overstået. Super, hvis hun er med på runde 2, til at leve med hvis nej.

Så hvis man gerne vil forstå hvorfor det er et fænomen, så skal man kun se så langt som til om det virker som clickbait. Og det gør det åbenbart stadig.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8429
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. apr 2016, 10:51

Mænd, der gør sådan noget uopfordret, har jeg virkelig ikke pæne tanker om. De er sgu så primitive, at de er frastødende.
Jeg glemmer aldrig den morgen, hvor jeg vågnede ved lyden af en besked på min mobil. Så halvt i søvne, kunne jeg så ligge der og se en video af en eks, som lå og gokkede den af. Klamme dyr. Hold kæft, hvor blev jeg gal. Og han fattede ikke en meter. Det var vist mig der overreagerede. Ifølge ham.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
A 7
Kort karma: 18
Likede indlæg: 179

Indlægaf A 7 » 9. apr 2016, 11:14

Lama skrev:Tror bare at jeg fremover sender et billede retur af et hæmoridefyldt røvhul, når nu er de så glade for at dele intime ting. :D
Det burde da stoppe dem, med mindre de altså tænder på sådan nogle.

Gør det! Og kald filen "struttende-nippels.jpg"
3
Petrix

Indlægaf Petrix » 9. apr 2016, 11:39

Mandens seksualitet er altid blevet nedgjort af kvinder.
Tag det da som et kompliment, hvis I får tilsendt et Pikbillede. Slet det da bare, hvis ikke I gider at glo på på det.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3452

Indlægaf HappyPaww » 9. apr 2016, 11:50

Petrix skrev:Mandens seksualitet er altid blevet nedgjort af kvinder.
Tag det da som et kompliment, hvis I får tilsendt et Pikbillede. Slet det da bare, hvis ikke I gider at glo på på det.

Så man skal også tage det som en kompliment, hvis en mand overrasker en på ens søndagstur i parken med åben frakke og dilleren fremme? Det.er.det.samme.!!
16
Petrix

Indlægaf Petrix » 9. apr 2016, 12:06

HappyPaww skrev:
Petrix skrev:Mandens seksualitet er altid blevet nedgjort af kvinder.

Så man skal også tage det som en kompliment, hvis en mand overrasker en på ens søndagstur i parken med åben frakke og dilleren fremme? Det.er.det.samme.!!

Jeg vil ikke sige at det er det samme, idet du på din Søndagstur i parken givetvis vil føle dig truet.
Jeg opfordrer ikke til at sende biller af éns penis og har aldrig selv gjort det (den er sgu for lille :lol: ), men jeg ser det lidt som en storm i et glas vand at problematisere dette issue.
0

Tilbage til "Forhold og sex"