Status på ting der næsten virker

Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5906

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Dikus » 12. aug 2015, 15:09

Men jeg har jo saaaaavnet de grønne kort :blush:
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6813

Indlægaf Wizzze » 12. aug 2015, 15:12

Dikus skrev:Jeg må ikke give flere grønne kort :whine:

Sådan går det når års manglende kortgiveri syndrom, bliver udløst :lol:

Ultra & Co. jeg tror I undervurderer HVOR hårdt ramt gamle jubii brugere har været ramt af deres manglende kort giveri :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 12. aug 2015, 15:12

Dikus skrev:Men jeg har jo saaaaavnet de grønne kort :blush:

Me too! Rigtig meget!
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 12. aug 2015, 15:13

Wizzze skrev:

Ultra & Co. jeg tror I undervurderer HVOR hårdt ramt gamle jubii brugere har været ramt af deres manglende kort giveri :D

Der er bare nogle ting, jeg ikke kan undvære for længe af gangen... Jeg bliver sur og muggen - og går over gevind, når jeg endelig får lov igen :afro:
0
Brugeravatar
Ultraviolet

Indlægaf Ultraviolet » 12. aug 2015, 15:14

Dikus skrev:
Wizzze skrev:

Der er bare nogle ting, jeg ikke kan undvære for længe af gangen... Jeg bliver sur og muggen - og går over gevind, når jeg endelig får lov igen :afro:

Det ses :deer: :devil:
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 12. aug 2015, 15:15

Sig mig. Bliver jeg tilmeldt "Overvågning af det her emne" hver gang jeg poster et indlæg? Også selvom jeg før har meldt mig fra?
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 12. aug 2015, 15:15

Dikus skrev:Sig mig. Bliver jeg tilmeldt "Overvågning af det her emne" hver gang jeg poster et indlæg? Også selvom jeg før har meldt mig fra?

JA jeg gør!!! Ej, det er altså træls :whine:
0
Brugeravatar
Ultraviolet

Indlægaf Ultraviolet » 12. aug 2015, 15:17

Dikus skrev:Sig mig. Bliver jeg tilmeldt "Overvågning af det her emne" hver gang jeg poster et indlæg? Også selvom jeg før har meldt mig fra?

Det burde du ikke. Kun hvis du bliver citeret eller hvis det er en tråd du selv har startet. Burde det ihvertfald være. Får du notifikationer hver gang der er nogen der skriver i en tråd du har skrevet i som du ikke selv har startet?
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 12. aug 2015, 15:20

Ultraviolet skrev:

Det burde du ikke. Kun hvis du bliver citeret eller hvis det er en tråd du selv har startet. Burde det ihvertfald være. Får du notifikationer hver gang der er nogen der skriver i en tråd du har skrevet i som du ikke selv har startet?

Ja. Fordi den bliver ændret til "Overvågning af det her emne" hver gang jeg skriver. Så skal jeg gå op og stoppe med at overvåge emnet.

Men... da jeg slet ikke bruger overvågningsfunktionen, har jeg nu afmeldt mig notifikationer på emner, jeg overvåger. Problem løst for mig. (Men selvfølgelig ikke for andre, der evt. har samme problem og bruger overvågningsfunktionen.)
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1216

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 16:07

I highjacker min vigtig-per tråd med ikke-vigtig-per stads! :evil:

Angående kort:
Der er en god chance for at kort næsten er hemmelige nu. Det var en smule mere bøvlet at få de to knapper på indlæggene til at opføre sig, som jeg gerne ville have, så derfor burde i alle sammen være nægtet adgang til at kunne bruge dem, indtil jeg finder en måde at løse det på.

Der var ingen der sagde at de kunne se andres kortkommentarer ved at gå igennem profilen, så jeg antager at det virker indtil nogen siger andet.

I må meget gerne prøve at snyde systemet og tvinge jer adgang til at læse andres kommentarer, og melde tilbage om det er lykkedes jer.

Jeg regner med at få de to knapper på indlæggene til at virke på et tidspunkt, men jeg skal desværre også lidt have ryddet lidt op.. Og lave mad til Ultraviolet..... :tie: :whip:

Edits:
Man kan selvfølgelig stadig godt se sine egne kortkommentarer ved at gå ind på sin profil og trykke "detaljer" ud for "Kort karma" nederst til højre.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 16:48

Yvooonne skrev:Jeg kan godt give dig kort, jeg kan ikke se min kommentar - hverken ved at trykke direkte på tallet eller via din profil (stadigvæk Mac og Safari)

Hm - det var selvfølgelig lige en funktion jeg ikke lige havde tænkt var nødvendig. Jeg noterer det ned, og prøver at rode med det på et tidspunkt.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 17:00

Yvooonne skrev:Hvad er en nødvendighed? Jeg tænker da at det jeg beskriver er sådan det skal være. Man kan give kort, men ikke læse andres kort.

Ah - Jeg fik vist lige misforstået. Jeg troede at du ville have, at man skulle kunne læse de kommentarer man selv har givet, men ikke dem andre har givet. Sådan... En Kort-outbox af en art.

Jeg tror at det er på tide med den pause herfra :stoned:
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 12. aug 2015, 17:02

Patrick skrev:
Yvooonne skrev:Hvad er en nødvendighed? Jeg tænker da at det jeg beskriver er sådan det skal være. Man kan give kort, men ikke læse andres kort.

Ah - Jeg fik vist lige misforstået. Jeg troede at du ville have, at man skulle kunne læse de kommentarer man selv har givet, men ikke dem andre har givet. Sådan... En Kort-outbox af en art.

Jeg tror at det er på tide med den pause herfra :stoned:

:lol: Din arbejdsomme stakkel!

Nej. Sådan en outboks har vi aldrig haft.

Til gengæld har vi kunnet se teksten på de grønne kort meget lettere. Hvordan kan jeg ikke huske. Måske blev den vist med notifikationen?
0
TurtleSpeed
Kort karma: 100
Likede indlæg: 595

Indlægaf TurtleSpeed » 12. aug 2015, 17:39

Jeg kan ikke laese de kort jeg har modtaget?
0
Brugeravatar
Patrick
Admin

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 17:58

TurtleSpeed skrev:Jeg kan ikke laese de kort jeg har modtaget?

Stadig ikke?
0

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"