Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Re: Er du kilden - og bliver du voldelig hvis du kildes?

Indlægaf Karkluden » 22. apr 2016, 21:37

Jeg advarer i øvrigt også altid: "STOP, jeg kan IKKE lide det, JEG SLÅR DIG; STOP". Hvis folk ikke stopper efter det, ser jeg det faktisk som helt ok at slå dem. Jeg har sagt klart stop og fra og advaret. Jeg synes faktisk, det vil være en stærkt bekymrende adfærd, hvis folk ikke stopper efter man har sagt stop. Det har jeg så også kun oplevet 1 gang.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 22. apr 2016, 22:28

At blive holdt og kildet føles som et overgreb her. Med alderen er jeg kun blevet mere bevidst om, hvor meget det føles som et overgreb og jeg siger meget klart fra inden det ender i kild. Er det først endt der kan jeg ikke sige ordentligt fra, men kæft et møgfald vedkommende får (det er vist kun sket én gang de sidste år, at det er kommet der til)
1
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
A 7
Kort karma: 18
Likede indlæg: 179

Indlægaf A 7 » 23. apr 2016, 09:04

Jer, der synes, det er rædselsfuldt at blive kildet: Havde I det også sådan som børn? For jeg har indtryk af at de fleste børn reagerer på kilderi ligesom ved The Claw:
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1314

Indlægaf hotlips » 24. apr 2016, 22:48

Jeg er sindssygt kilden og under fødderne er jeg det så hvis nogen holdt fast og blev ved med at kilde mig under dem så måtte de også tage hvad der kom, jeg råber og skriger hvis man gør det så man har ingen undskyldning for at blive ved.

Jeg har så også en anden slags kildenhed, i den ene side af min ryg er min hud hypersensitiv og det gør jeg reagerer som hvis man brændte mig hvis man rører mig der uventet, jeg har prøvet at tage toppe på til fest men der er altid nogen der liige skal glo på mit ar og min skævhed og så lægger de hånden der uden varsel og jeg hader det, det er nærmest som at blive prikket i øjet pludseligt og det er voldsomt ubehageligt,selvom det klart hører under kilden og ikke smerte.
min ene moster gjorde det engang 2 gange og da jeg anden gang var ved at tænde en cigaret fløj lighteren ud af hånden på mig så hurtigt at der stadig var ild i da den røg igennem luften, så gav min søster hende en balle, jeg orkede det ikke.
1

Tilbage til "Forhold og sex"