Det grimmeste tøj, du har gået i?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4510

Re: Det grimmeste tøj, du har gået i?

Indlægaf Akehurst2 » 11. apr 2016, 14:02

Åh, jeg elskede mine sølvfarvede og lyseblå Buffalos, som jeg åbenbart mente passede til alt tøj. Inkl. kjoler.

Det er egentlig ærgerligt, at Buffalos er så grimme. Altså, hvor var de bare rare at gå i - og totalt praktiske ift. det danske regn- og sjapvejr med en god solid sål.
0
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 11. apr 2016, 16:19

Neonfarver og buffalosko
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5038

Indlægaf Fyrst Eberhard » 11. apr 2016, 17:03

Folkeskolen 1994. Det er mig stadig en gåde, hvordan de kunne appellere til mig på nogen måde!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Peace!
Giraffie
Kort karma: 5
Likede indlæg: 81

Indlægaf Giraffie » 11. apr 2016, 19:41

Fyrst Eberhard skrev:Folkeskolen 1994. Det er mig stadig en gåde, hvordan de kunne appellere til mig på nogen måde!

Hvis du også havde grydefrisure, så var du hot. Eller noget a la East17.
3
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5038

Indlægaf Fyrst Eberhard » 11. apr 2016, 20:01

Giraffie skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Folkeskolen 1994. Det er mig stadig en gåde, hvordan de kunne appellere til mig på nogen måde!

Hvis du også havde grydefrisure, så var du hot. Eller noget a la East17.

Grydefrisuren var obligatorisk i '94. Mit kørekort, som jeg fik tre år efter, er den dag i dag stadig prydet med et billede af mig med grydefrisure.

East17 var pejlemærket dengang.
6
Peace!
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 11
Likede indlæg: 123

Indlægaf Lathyrus » 13. apr 2016, 20:13

Jeg var teen i 90'erne og har også været med på underkjole udenpå bukserne, papegøje øreringe og mange farver i en sær kombi.

Mit 2-dags tøj var blå Levi's (egentlig helt fine) sammensat med hvid Only top, multifarvet strik i grøn/orange/hvid/pink, orange cowboyjakke og brune sko med orange strømper. Og en orange satin elastik i håret.

På efterskolen havde jeg først en periode med pang-farver og især saronger i spraglede mønstre var et hit, gerne med mine gule sko i lærredsstof.
Derefter blev det trompetbukser med underkjole og sidst en stil med min fars aflagte sømandsstrik kombineret med store øreringe.

Kønt var det ikk!!
0
Brugeravatar
Lathyrus

Indlægaf Lathyrus » 13. apr 2016, 20:25

Og tilbage i 89 ell 90 (mener jeg det var) havde jeg en hvid habitjakke med dobbeltrædede guldknapper og skulderpuder. Min mor havde den samme, dog med mørkeblå knapper.

Virkelig gyseligt!! Især til mig, som kun var ca 8 år.
1
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 13. apr 2016, 20:36

Lathyrus skrev:Jeg var teen i 90'erne og har også været med på underkjole udenpå bukserne, papegøje øreringe og mange farver i en sær kombi.

Mit 2-dags tøj var blå Levi's (egentlig helt fine) sammensat med hvid Only top, multifarvet strik i grøn/orange/hvid/pink, orange cowboyjakke og brune sko med orange strømper. Og en orange satin elastik i håret.

På efterskolen havde jeg først en periode med pang-farver og især saronger i spraglede mønstre var et hit, gerne med mine gule sko i lærredsstof.
Derefter blev det trompetbukser med underkjole og sidst en stil med min fars aflagte sømandsstrik kombineret med store øreringe.

Kønt var det ikk!!

Anna? :dåne:

Ej, det ved jeg godt du ikke er.
Men måske er du mig?

Jeg går konsekvent kun i grimt tøj. Eller i hvert fald noget mange mange mennesker aldrig ville iføre sig :lol:
Men det er min stil.

Engang ringede en af min venindes veninder. Hun ville lige låne en kjole af mig. Til den bad-taste-udklædningsfest hun skulle til.
Jeg prøvede ikke at blive fornærmet.

Men jeg ved det godt. Som regel rammer jeg. Men nogen gange er det altså lidt off :banan:
1
Brugeravatar
Lathyrus

Indlægaf Lathyrus » 14. apr 2016, 05:17

Lækre Arne skrev:
Lathyrus skrev:Jeg var teen i 90'erne og har også været med på underkjole udenpå bukserne, papegøje øreringe og mange farver i en sær kombi.

Kønt var det ikk!!

Men måske er du mig?

Jeg går konsekvent kun i grimt tøj. Eller i hvert fald noget mange mange mennesker aldrig ville iføre sig :lol:
Men det er min stil.

Engang ringede en af min venindes veninder. Hun ville lige låne en kjole af mig. Til den bad-taste-udklædningsfest hun skulle til.

Men jeg ved det godt. Som regel rammer jeg. Men nogen gange er det altså lidt off :banan:

Nej, er ikk Anna ;)

Jeg fik afprøvet alt det mærkelige dengang og har idag en ret enkel og klassisk stil, peppet op med en "skæv" halskæde, støvler med fede detaljer ell lign. Får ofte ros for mit tøj og accessories den dag idag :blush2:

Men man ska da gå i det tøj/den stil som man selv synes er fed og føler sig godt tilpas i :gogo:
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 14. apr 2016, 06:38

Lathyrus skrev:
Lækre Arne skrev:

Kønt var det ikk!!

Men måske er du mig?

Men det er min stil.

Nej, er ikk Anna ;)

Jeg fik afprøvet alt det mærkelige dengang og har idag en ret enkel og klassisk stil, peppet op med en "skæv" halskæde, støvler med fede detaljer ell lign. Får ofte ros for mit tøj og accessories den dag idag :blush2:

Men man ska da gå i det tøj/den stil som man selv synes er fed og føler sig godt tilpas i :gogo:

Den gang var det jo "en orange satin elastik i håret", "gule sko i lærredsstof" & "store øreringe" der udgjorde de fede detaljer :genert:

Og ja - jeg har også været der :lol:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Lathyrus

Indlægaf Lathyrus » 14. apr 2016, 06:45

:lol: Ja, det kan da være at vi om 20 år kigger tilbage på 2016 og tænker "Hva pokker havde jeg lige gang i?!"
0
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5887

Indlægaf Smiling_Goat » 14. apr 2016, 07:17

Jeg var grimt klædt i både nutidens og datidens øjne.. Jeg var så grimt klædt, at nogle piger fra klassen indkaldte min lærer til møde, fordi han skulle snakke med min mor, om at det var synd for mig. Det var ikke mobning. De var helt seriøse :genert:

Vi havde ikke ret mange penge, og jeg var aldeles ligeglad med tøj og mit udseende. Det ragede mig virkelig langsomt. Så jeg gik i tilbudstøj fra Føtex osv. som var nogle numre for stort (min mor syntes, det skulle side lidt løst.) Jeg husker især en kæmpe, orange, basic t-shirt, og nogle bordeaux velourtrumpetbukser med påbroderede blomsterranker op ad benene :nerve:

Mit hår var kortklippet skønt et væld af krøller, hvilket betød, at mit hår nærmest bare var en krans omkring mit hoved. Mine sko var falske buffalos og bare for at gøre det hele endnu mere æstetisk tiltalende, gik jeg også med kuglerunde briller.. Åh ja, og jeg var buttet :gogo:
4
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Daine » 14. apr 2016, 18:03

Lathyrus skrev::lol: Ja, det kan da være at vi om 20 år kigger tilbage på 2016 og tænker "Hva pokker havde jeg lige gang i?!"

Næppe. Vi er da SÅ hotte her i 2016 :deer:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Lathyrus

Indlægaf Lathyrus » 14. apr 2016, 19:05

Daine skrev:
Lathyrus skrev::lol: Ja, det kan da være at vi om 20 år kigger tilbage på 2016 og tænker "Hva pokker havde jeg lige gang i?!"

Næppe. Vi er da SÅ hotte her i 2016 :deer:

image.jpeg

Burde jeg mon ha gemt min orange cowboyjakke og matchende satin elastik fra min blå mandag i '96 :gruble:
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10181

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. apr 2016, 19:19

Efter at jeg begyndte primært at være sortklædt, har der ikke været så mange svipsere, men den tidlige periode, hvor der indgik sort nervøst velour i garderoben, var ikke så heldig.

Det var det egentlig heller ikke, da jeg i slut-20'erne fik smag for elementer af harajuku-stilen og rendte rundt med Hello Kitty-hårbøjle, matroskjole, ankelsokker i guldballerinaer, tylsskørt og små, mærkelige håndtasker. Det var godt, at jeg ikke kendte Ebay dengang.
2
Je suis un tableau noir.

Tilbage til "Mode"