Det man ikke må gøre, men som du gør alligevel.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3460

Re: Det man ikke må gøre, men som du gør alligevel.

Indlægaf HappyPaww » 8. apr 2016, 16:34

Lykke skrev:
HappyHippo skrev:Sommetider spiser jeg børnene af med pasta og ketchup/havregrød / yoghurt / pølser/ andet nemt, og laver lækker mad til mig og min mand, når de sover

Det synes jeg efterhånden jeg tit hører om. Synes børnene ikke pølser er lækker mad,på lige fod med bøf til mor og far?

Min søn på 2,5 vil hellere have bøf :D Og han æder som en voksen mand, så det er sgu for dyrt :lol:

I øvrigt synes jeg også det er en uskik at børnemenuen selv på mange anstændige restauranter netop er en gang pasta med kødsovs, pølser eller frikadeller...!
Senest rettet af HappyPaww 8. apr 2016, 17:01, rettet i alt 1 gang.
3
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 717

Indlægaf HappyHippo » 8. apr 2016, 16:38

Jeg gider ikke have børnene med, når jeg spiser ude. Jeg gider heller ikke rejse med dem.

(De er 1 og 3, så det ændrer sig nok.... Måske)
1
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 717

Indlægaf HappyHippo » 8. apr 2016, 16:40

HappyPaww skrev:
Lykke skrev:
HappyHippo skrev:Sommetider spiser jeg børnene af med pasta og ketchup/havregrød / yoghurt / pølser/ andet nemt, og laver lækker mad til mig og min mand, når de sover

Det synes jeg efterhånden jeg tit hører om. Synes børnene ikke pølser er lækker mad,på lige fod med bøf til mor og far?

Min søn på 2,5 vil hellere have bøf :D Og han æder som en voksen mand, så det er sgu for dyrt :lol:

I øvrigt synes jeg også det er en uskik at børnene uger selv på mange anstændige restauranter netop er en gang pasta med kødsovs, pølser Eller frikadeller...!

Sidst jeg rent faktisk lavede den lækre mad og spiste den med børnene, endte de med at få al bearnaisen og halvdelen af kødet! Så kunne vi få pasta og frikadeller :trist:
1
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 721

Indlægaf Lykke » 8. apr 2016, 16:51

HappyHippo skrev:
Lykke skrev:

Det er ikke så varierende og sundt, og så skal man jo spise sammen med børnene og ikke bare tænde for ramasjang, som kan underholde dem.

Er bøf nødvendigvis det? Ej, jeg tror bare ikke jeg forstår det forkastelige. Så må det jo bare være sundt nemt mad istedet for usundt.
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 8. apr 2016, 18:32

Jeg smider uden tøve batterier, elpærer, glasskår, elektriske apparater, tøj og alt muligt andet, der er småt nok til at kunne passe i posen, i køkkenaffaldet. Og når posen ryger i skraldecontaineren, lukker jeg den ikke i toppen.

Billede
3
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8459
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. apr 2016, 18:36

Jeg stjæler min søns slik. Men for fanden, han spiser det jo ikke. Sidste år havde han et påskeæg stående i et helt år. Uberørt. Så det åd jeg, mens han var hos sin far.
8
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Pyjamas
Kort karma: 21
Likede indlæg: 180

Indlægaf Pyjamas » 8. apr 2016, 18:47

Da jeg havde afleveret mit barn i institution i formiddag, gik jeg direkte hjem og nød min fridag ved at smide mig på sofaen med en pose flæskesvær. Da jeg hentede ham, bildte jeg ham ind, at jeg havde været i skole.
12
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 163
Likede indlæg: 1846

Indlægaf Anilara » 9. apr 2016, 05:24

Jeg er et par gange taget beruset på arbejde som handicaphjælper, selvom der var risiko for jeg skulle køre bil (det er dog ikke sket de gange!! Og ville selvfølgelig ikke have gjort det.)
Jeg har også engang taget på arbejde med promiller i blodet da jeg var i hjemmeplejen (kørte på cykel).
Jeg lyver overfor min kæreste om hvad jeg ser, når jeg ser Paradise Hotel...

Til gengæld er jeg totalt regelrytter med rigtig mange andre ting.
0
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1532

Indlægaf landsbytossen » 9. apr 2016, 06:02

Jeg har ikke noget at bidrage med i denne tråd :engel:
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3460

Indlægaf HappyPaww » 9. apr 2016, 07:52

Min søn ser ret meget fjernsyn. Vi har endnu ikke rejst os fra sofaen siden han stod op 7.10 og kom ind foran Ramasjang...
3
Muspel
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1204

Indlægaf Muspel » 9. apr 2016, 09:51

Jeg kan finde på at tisse under bruseren

Jeg går nogle gange i seng uden at børste tænder
3
Brugeravatar
Nutellaen
Kort karma: 0
Likede indlæg: 15

Indlægaf Nutellaen » 9. apr 2016, 10:56

Jeg fortæller min datter, at jeg skal på arbejde, imens hun er i vuggestue (3 morgener om ugen), men det er løgn.

Jeg fortæller min kæreste, at jeg tjekker opslag dagligt og at jeg har søgt flere jobs end jeg i virkeligheden har.

Jeg online shopper alt for meget og kører udgifterne ind under "benzin" eller "mad".

Jeg har flere gange gemt mig for mine svigerforældre - altså ladet som om, at jeg ikke er hjemme, når de ringer på.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9262

Indlægaf Fru Sunshine » 10. apr 2016, 08:14

Jeg overfører penge fra budgetkontoen til min lønkonto, når budgetten når over et vist beløb. Og jeg siger ikke noget om det.

(Jeg bruger så kun de overførte penge i husholdningen, da det er mig, der som regel står for den del)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"