Mænd (drenge) og bryster

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6721

Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Wizzze » 7. apr 2016, 21:51

Det er muligt det slet ikke er en ting, og bare mig der er pinlig og mærkelig (det ville ikke være den første gang)

Men hvorfor er det at mænd (drenge) bliver helt forfjamskede når der er bare bryster i nærheden? :gruble:

Jeg har set kærestens utallige gange, men alligevel så er det Wizzze 9år med hø hø og thi hi fnis og :panik: :savl: :ivrig: :nerve: :dåne: når BH´en kommer af og der skal nattøj på :gruble:

Altså sådan rationelt set, så er der jo ikke det store ved bryster, lidt hud, bindevæv og fedt, men alligevel bliver mænd momentant sindssyge i deres nærhed :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5861

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Dikus » 7. apr 2016, 22:06

I er sære. Den gode nyhed er, du ikke er alene, og vi er mange, der værdsætter jeres særheder.
7
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3813

Indlægaf Delfin » 7. apr 2016, 22:18

Øh det har jeg godt nok ikke været ude for siden puberteten. Kan det være fordi jeg er vokset op med 70ernes friluftsbryster? :D
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4094

Indlægaf Persnikedy » 7. apr 2016, 22:25

Min bedste ven (bøsse) syndes at bryster er noget af det mest underholdende i verden.
Som han siger så er vi kvinder sære udenpå og absurte indeni. Men brysterne er så vidunderligt fjollet at han gerne giver et nap i det ene hvis han går forbi mig, eller andre nære veninder.
Jeg er faktisk så vant til at han prikker til dem mm at jeg ikke reagere på det længere. Det er bare "Nå ja, nu prikker han til dem igen".

Bryster er bare dejlige
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2352

Indlægaf Juki » 7. apr 2016, 22:26

Det er en slags gratis milkshake.
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2445
Kontakt:

Indlægaf Annione » 7. apr 2016, 23:09

Jeg elsker bryster - og typisk synes jeg også det er sjovt, når mænd helt glemmer, hvad man siger, fordi de står og glor ned i ens kavalergang.
Det var dog skideirriterende, da ham, som jeg var ved at købe en mac book af gjorde det samme. Han svarede helt hen i vejret... Arme mand :lol:
3
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 7. apr 2016, 23:17

Wizzze skrev:Men hvorfor er det at mænd (drenge) bliver helt forfjamskede når der er bare bryster i nærheden? :gruble:

Jeg er bryst-mand, men jeg bliver ingenlunde forfjamsket. Tværtimod bliver jeg top fokuseret!
7
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6721

Indlægaf Wizzze » 8. apr 2016, 05:30

Advocatus-Diaboli skrev:
Wizzze skrev:Men hvorfor er det at mænd (drenge) bliver helt forfjamskede når der er bare bryster i nærheden? :gruble:

Jeg er bryst-mand, men jeg bliver ingenlunde forfjamsket. Tværtimod bliver jeg top fokuseret!

Misundelse er en grim ting, men jeg er misundelig, her ender jeg altid som bebumset teenager, når de kommer frem :genert:
0
Do as I say! :whip:
ajnaM
Kort karma: 54
Likede indlæg: 737

Indlægaf ajnaM » 8. apr 2016, 05:40

Wizzze skrev:Det er muligt det slet ikke er en ting, og bare mig der er pinlig og mærkelig (det ville ikke være den første gang)

Men hvorfor er det at mænd (drenge) bliver helt forfjamskede når der er bare bryster i nærheden? :gruble:

Jeg har set kærestens utallige gange, men alligevel så er det Wizzze 9år med hø hø og thi hi fnis og :panik: :savl: :ivrig: :nerve: :dåne: når BH´en kommer af og der skal nattøj på :gruble:

Altså sådan rationelt set, så er der jo ikke det store ved bryster, lidt hud, bindevæv og fedt, men alligevel bliver mænd momentant sindssyge i deres nærhed :gruble:

I skal bare få en baby og igennem amme-showet, så får du et helt nyt - og markant mere afslappet - forhold til din kærestes bryster. :lol2:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10150

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. apr 2016, 06:16

Foruden den individuelle grad af tiltrækning, er det efter min vurdering også et udslag af kultur.
Dengang større dele af kroppen skulle tildækkes, for at kvinden fremstod blufærdig, var der mange steder på hendes krop, der var omgærdet med samme nysgerrighed.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2514

Indlægaf Mi55y » 8. apr 2016, 06:26

DetSorteCirkus skrev:Foruden den individuelle grad af tiltrækning, er det efter min vurdering også et udslag af kultur.
Dengang større dele af kroppen skulle tildækkes, for at kvinden fremstod blufærdig, var der mange steder på hendes krop, der var omgærdet med samme nysgerrighed.

Min kæreste og jeg har en intern joke omkring mine sexede ankler og frække knæhaser - som jo netop VAR noget frækt at vise frem i en anden tid. Men efterhånden er det jo kun bryster og kønsdele, som skjules - og det ikke hverken særligt godt eller ofte. Og alligevel så har kæresten det bedst med en hånd om et af mine bryster, når vi f.eks. ligger og ser film. Må handle om, at det, man ikke selv har til rådighed, er lidt spændende.... Som når jeg kan bruge relativt lang tid på at lege med hans kugler :genert:
5
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1510

Indlægaf Velvet-Goldmine » 8. apr 2016, 08:23

Advocatus-Diaboli skrev:

Hahaha
0
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1818

Indlægaf Anilara » 8. apr 2016, 08:30

Åh, hvis bare jeg forstod det.
Det fokus bryster kan give, er en lille men medvirkende årsag til, at jeg får en reducerende operation.

Jeg tror det har noget at gøre med, at de for det meste er skjult og ret meget indbegrebet af noget feminint. Jeg tror ikke hulemænd havde det ligesådan, da hulekvinderne gik åbenlyst rundt med dem, men jeg skal ikke kunne sige det :-D
0
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 8. apr 2016, 08:33

ajnaM skrev:
Wizzze skrev:Det er muligt det slet ikke er en ting, og bare mig der er pinlig og mærkelig (det ville ikke være den første gang)

I skal bare få en baby og igennem amme-showet, så får du et helt nyt - og markant mere afslappet - forhold til din kærestes bryster. :lol2:

Min mand er næsten værre nu...eller, han bliver ikke forfjamsket, bare sådan rimeligt nærgående :lol: :blush:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5861

Indlægaf Dikus » 8. apr 2016, 08:37

Advocatus-Diaboli skrev:

Præcis som anniones sælger!
3

Tilbage til "Forhold og sex"