Det der med alder og seksualitet for kvinder

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Re: Det der med alder og seksualitet for kvinder

Indlægaf Hurrze » 18. apr 2016, 00:56

Altså jeg er nu ikke så gammel endnu (kun 22), men vil gerne give mit besyv med. Jeg har lært at være meget mere tilfreds i min krop med årene. Da jeg var teenager omkring de der 17-20 år kunne jeg nogle gange være usikker når det galdt min krop og sex. Er blevet meget mere løsluppen nu, ved hvad jeg vil have, og ved hvad der tænder mig. Kan læse nogle siger at de har erfaringer med at kvinder for det meste gør det når de kommer op i alderen, men så må jeg jo bare have kommet til det punkt tidligt :lol2:

I forhold til sexlysten er den faldet en smule. Tror dog ikke som sådan det har noget med mig at gøre, eller alderen, men faktisk mere mængden af sex. Har vænnet mig lidt for meget til at have mindre sex de sidste par år (cirka 1,5 år). Kan desværre tælle på 2 hænder hvor mange gange jeg har haft sex de sidste 1,5 år. 10 gange i alt, hvilket hvert fald i mine øjne er meget lidt, specielt i forhold til hvor meget jeg havde sex før i tiden. Hvis jeg igen fik muligheden for at have sex noget oftere, oplevede de ting jeg ved jeg tænder på osv igen så tror jeg også sexlysten ville stige igen, med takt i at jeg venner mig til det. Tror mere min sexlyst er kommet og gået alt efter hvor vandt til sex jeg har været :) :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1386

Re: Det der med alder og seksualitet for kvinder

Indlægaf D.itsen » 18. apr 2016, 03:38

Jeg har vist altid været så zen omkring min krop og seksualitet at jeg har haft god sex altid. Det bliver vildere og mere kinky med tiden, men det har altid været rimelig fantastisk. Jeg har kun on/off, enten er det godt eller også står min krop af
0
UH UH UH UH KORT :love:

Tilbage til "Forhold og sex"