40 års fødselsdag - hvad kan man ønske sig?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Re: 40 års fødselsdag - hvad kan man ønske sig?

Indlægaf avdotja » 9. apr 2016, 11:31

Jeg tror måske også at "gavekort til ged/skolegang/telt/..." vil være lettere at gå til end "donation til mødrehjælpen" i og med at man får et "bevis" og dermed har noget at aflevere i døren :)

Alternativt kan du melde dig ud at du sparer sammen til et eller andet dyrt, du gerne vil have et tilskud til og at man, i stedet for at medbringe en gave kan proppe et beløb i den sparegris som vil stå fremme til festen; hvad enten det så er 5 eller 500 kr. Det vil måske være lettere at forholde sig til for nogen, end at aflevere penge i en konvolut? Indsamlingen kunne evt være mærket "mødrehjælpen" hvis det er hvad du vil foretrække.

EDIT: At dit problem er løst, stopper mig tydeligvis ikke i at bidrage :D
5
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 19. apr 2016, 19:36

Nye bryster ;)
0
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1638

Indlægaf dykkersild » 20. apr 2016, 08:46

KitKat skrev:
Panton skrev:Nye bryster ;)

:lol: Dét har jeg ønsket mig engang, og faktisk også haft pengene i hånden pga en hushandel, men da jeg så begyndte at undersøge markedet fik jeg kolde fødder og endte med at bruge pengene på en skorsten og en brændeovn i stedet :D

Hvordan sidder blusen efter sådan en installation? :lol:
3
Brugeravatar
dykkersild

Indlægaf dykkersild » 20. apr 2016, 08:54

KitKat skrev:
dykkersild skrev:
KitKat skrev:
Panton skrev:Nye bryster ;)

:lol: Dét har jeg ønsket mig engang, og faktisk også haft pengene i hånden pga en hushandel, men da jeg så begyndte at undersøge markedet fik jeg kolde fødder og endte med at bruge pengene på en skorsten og en brændeovn i stedet :D

Hvordan sidder blusen efter sådan en installation? :lol:

Blusen? Hvaffor en bluse? Hvis jeg fryser, smider jeg bare en pind mere på ilden :lol:

Oh girl - you are so burning hot - ps. jeg vil absolut ikke vide noget om skorstenen
1
Brugeravatar
dykkersild

Indlægaf dykkersild » 20. apr 2016, 09:16

KitKat skrev:
dykkersild skrev:
Oh girl - you are so burning hot - ps. jeg vil absolut ikke vide noget om skorstenen

Centralvarme? :engel:

XXXL i størrelse?
0

Tilbage til "Fest og bryllup"