Kønsorganers navne

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Goozilla
Kort karma: 4
Likede indlæg: 50

Re: Kønsorganers navne

Indlægaf Goozilla » 30. apr 2016, 17:12

Pik, diller, pjort, penis... Ja, endda lingam for at variere lidt og bruge noget utraditionelt. Jeg kan sgu egentlig også godt finde på at kalde den tissemand, men så er det måske mere i dens funktionelle sammenhænge. Det behøver ikke nødvendigvis associeres med børn at sige tissemand/tissekone. Der er vi mere ovre i ord som tillertoller eller så'n.

Jeg kan ærlig talt heller ikke se, hvad der er så forfærdeligt ved ordet fisse? Specielt ikke i forhold til fx pik. Begge ord kan opfattes som vulgære i de forkerte sammenhænge, men rent seksuelt er det i min verden helt gangbare ord. Kusse er for mig den lidt mere behårede 70'er version. Ikke at der er noget i vejen med den udgave, men det er nu engang sådan, jeg ser den.

Der er et hav af synonymer for fisse og jeg bruger sgu lidt i flæng af dem. Fisse, fjams, hooha ja selv bamsen eller yoni, selv om jeg ellers ikke har nogen som helst erfaring med tantra. Variationen gør det bare knapt så ensformigt og lidt mere farverigt og det er jo for helvede bare en af de mere interessante dele af kroppen, som deraf har lidt flere navne. Det bør man ikke skamme sig over eller lægge afstand til, fordi man synes det lyder grimt. Ulrik er heller ikke et kønt navn, men han kan sguda være en superfed fyr alligevel!
0
ALD MAKT TEL DI ORBLENE!!!

Tilbage til "Forhold og sex"