Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3545

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ballademager » 3. jun 2016, 12:03

Vinaia skrev:
catnip skrev:Ahh, jeg er nærmest lettet over at det ikke kun er os der giver ting navne. Folk kigger altid sært på os når vi omtaler ting som hende, ham eller kalder dem ved navn.

Vi har lige købt et oliventræ til altanen. Han hedder Oliver :lun:

Jeg havde engang en stor blæser. Han hed Terminator! Han var awesome! Desværre døde han i en kamp med min labrador. Suk.

Jeg kondulerer :ae:
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 26. jun 2016, 14:09

"Du skal ikke tro, du skal skide".

Da jeg svarede, at jeg troede, der var en ren gryde.
2
Love, love, peace, peace :pompom:
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5933

Indlægaf Smiling_Goat » 2. jul 2016, 21:58

Det regnede i går, og han stod længe i vinduet. Jeg stillede mig ved siden af ham, for at finde ud af hvad han kiggede på. Han sagde så, uden at kigge på mig: "Der er mange forskellige parablyer ude i aften. Dem der med Krifa gik lige den anden vej.. Nu kommer de tilbage igen. Før det, var der nogle med nogle andre reklameparablyer.."
Vi stod lidt i tavshed, mens vi kiggede ned på gaden, før han sagde: "Jeg har alt for meget fritid"

Muligvis.. :P
16
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 51
Likede indlæg: 320

Indlægaf Knirkemis » 5. jul 2016, 11:56

Vores lille datter har lidt af forstoppelse, men efter skift af mælkepulver er der kommet gang i maven igen. Hun slår nogle virkelig stinkende prutter nu, men uden mavekneb og gråd, så jeg har rost hende meget for alle de prutter, der nu kommer uden besvær :D

Min kæreste sad så med hende igår, og fortalte en lang løgnhistorie om, hvor meget jeg elsker prutter. Og især hans. Specielt dem der lugter. Og om hvordan han skal prutte i poser, når han skal ud og rejse, så jeg kan lugte til dem, når jeg savner ham. Der skal bindes stramme knuder på poserne, så lugten ikke forsvinder. Da han var i Afrika, skulle han jævnligt prutte i poser og sende dem hjem til mig, selvom det var svært at finde et posthus og få dem sendt som pakke.

Godt, hun ikke forstår så meget endnu :lol:
10
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 386

Indlægaf Frk._Strawberry » 10. jul 2016, 19:53

Ikke så meget sagt, men nok nærmere gjort..

Jeg bad ham have et øre på minuturet under madlavningen, da jeg lige skulle ordne noget netbank på kontoret, mens jeg lavede mad.

Ind kommer manden valsende med en køkken-elastik omkring hovedet, som holder minuturet fast mod hans øre.. :-P
31
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Indlægaf Mi55y » 11. jul 2016, 06:31

Ikke sagt, men gjort: Han spiller Pokemon Go - et mobilspil, der samarbejder med dit kamera, så det ser ud som om, at pokemonerne er til stede i dine omgivelser, når man kigger gennem mobilskærmen. Han forsøger så at få de her pokemoner til at lande på mig og tage billeder af det. Senest havde jeg en Rattata på røven, mens jeg stod med hovedet i bagagerummet og tømte bilen for madvarer... :lol:
10
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 24. jul 2016, 20:06

Jeg er i gang med at lave en uro med flyvende grise, så jeg har lidt en masseproduktion af grise i gang. I dag kom han så ind i soveværelset med de to grise, jeg allerede har lavet. Jeg kiggede undrende på ham, og han svarede, at han ikke syntes, de skulle sidde og se på den maltrakterede gris, der lå på sofabordet (en ufærdig flyvende gris.) Jeg gav ham ret, og han satte dem på sengen, ved siden af de to enhjørninge der allerede stod der.

Lidt tid gik og vi kom videre med dagen.

Jeg sad i stuen og han skulle noget i soveværelset. Da han kom ud, sagde han, at nogen burde tage en snak med de tøjdyr dér. Jeg spurgte ham om, hvad han mente, gik ind og kiggede og mødte dette syn:

20160724_215143.jpg

Én eller anden giv den mand en hobby
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
24
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 29. jul 2016, 18:42

Han spurgte om jeg ville have salt og gaffel til min aftensmad :lol2:
5
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 30. jul 2016, 05:41

Når han spiller fornærmet over små, ubetydelige detaljer, er jeg ved at dø af grin hver gang.

Så sidder han og kigger ned i jorden og mumler en hel masse volapyk blandet med ord, som man rent faktisk godt kan forstå. Det lyder noget i retning af "mumle mumle mumle dybt mumle ... du' ligeglad ... mumle mumle mumle dybt suk mumle ... betyder ikk' noget... mumle"

:lol:
1

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 30. jul 2016, 19:34

Jeg sad i stuen med åbent vindue, og han besluttede sig for at rende i supermarkedet. Et stykke tid efter han var gået, nøs jeg ekstremt højt (væggene dirrede nærmest,) ca. 2 sekunder senere tikkede en besked ind fra ham: "Prosit"

Smartass
16
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 12. aug 2016, 09:24

Han har en tendens til at punktere gode øjeblikke. Han gør det ikke med vilje, det er bare en del af hans charme. Jeg har så nærmest igennem hele vores forhold sagt: "*Hans navn* ruining moments since *hans fødselsår*," og han har altid benægtet det. I dag er han endelig begyndt at indse, at jeg nok har ret, så da jeg havde lavet pandekager til ham til morgenmad, satte dem hos ham, ville kysse ham og han nøs, sagde han selv: "*ruining moments since *hans fødselsår*"

Det har været en lang kamp. Der har været mange bakker at bestige, men at endelig nå i mål føles fantastisk. Jeg står i dag, som en stærkere kvinde, en mere oplyst kvinde, og jeg vil godt takke alle omkring mig, der har hjulpet mig på vejen. I særdeleshed min kæreste, som aldrig har afholdt sig fra at kontinuerligt understrege min pointe igen og igen og igen og igen og...

Af hjertet tak.
12
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 12. aug 2016, 14:55

"Jeg går og overvejer at brygge på en strøtanke"

Så har han da i hvert fald taget alle tænkelige forbehold, inden han fremlægger en ide :lol:
5

Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 12. aug 2016, 18:58

Han bliver ved. Vi ser dressur fra OL, og han er ikke som sådan imponeret over konceptet ridesport.

Midt i konkurrencen bliver ordet vallak nævnt, og følgende udspiller sig:

Ham: Hvad er en vallak?
Mig: En kastreret hingst
Ham: Den må hade sit liv. Først skærer man bollerne af den, og så kan den få lov at løbe rundt i firkanter!"

21

Brugeravatar
Torn
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1130

Indlægaf Torn » 13. aug 2016, 10:35

Han var ufrivilligt sjov i går aftes. Vi havde fået en del drinks før, under og efter aftensmaden og var lidt berusede. Vi pjatter og hygger og kigger hinanden dybt i øjnene. Et romantisk øjeblik, og min kæreste siger: "Jeg kan godt se, at du er blevet stor" ... mit ansigt var vist cirka sådan :8: og han udbryder "Nej nej nej, ikke på den måde. At du er blevet ældre. Altså, ligesom man siger til børn". Haha. Enten talte han forkert eller også var det ærlig snak fra fulde folk, men hold op hvor var det sjovt. Han fik vrøvlet noget med, at jeg var blevet voksen, mens vi har været kærester og at han synes, det var fedt at have set mig blive voksen. Det var faktisk lidt sødt. Vi blev kærester som 20årige, så det giver mening, om end han fik formuleret sig ret uheldigt.
7
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 16. aug 2016, 19:03

Han insisterer på at kalde en af øvelserne i udspring på "faldende skovskider" :stoned:

3

Tilbage til "Forhold og sex"