Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1014

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Maoam » 18. sep 2016, 07:23

Vi hørte om en medalje i dressur til pararlympiske lege i radioen.

Ham: "Er det så hesten eller rytteren, der er handicappet?". Snakken fortsatte om trebenede heste... :stoned:
4
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 46
Likede indlæg: 706

Indlægaf Ladysparrow » 19. sep 2016, 13:45

Han sendte en besked om at hans katte havde efterladt en morgengave i form af en død rødkælk og mus... Jeg jokede lidt med at de ikke var imponerede over hans jagtegenskaber, siden de var nødt til at vise ham hvordan et bytte skulle nedlægges, men han syntes at de har lært ham en masse ... Fik følgende svar: "im a great hunter - I caught you!" Jeg endte med at svare at jeg ikke synes det var passende at han fik tips og tricks fra sine katte til at jagte hunkøn...

Oh, well man skulle nok have været der. :D
1
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 250
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4163

Indlægaf Mi55y » 21. sep 2016, 04:51

Han besluttede, at sangen For the love of money er kattens sang, fordi katten hedder Molly. Han afspillede den så i sengen, mens han sang Molly i stedet for money. Katten var megaforvirret - ikke mindst fordi han lå og dansede i sengen - men til.sidst hoppede hun dog op i sengen og begyndte at køre hovedet op og ned af mobilen, som afspillede sangen. Så nu er han overbevist om, at hun elsker sangen og at de har en forståelse de to. Jeg forudser, at jeg tit kommer til at høre den sang det næste stykke tid :stoned: :lol:
6
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 28. sep 2016, 10:53

Sendte mig dette link og proklamerede, at det var slut med romantiske tøsefilm: http://www.thegrumpyfish.com/watching-g ... tists-say/
0

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 20. okt 2016, 06:47

Han har fri i dag, og da jeg lige kiggede ind i soveværelset for at sige farvel, råbte han: Jeg køber peberfrugter!

Vi havde så talt om, hvad vi manglede til aftensmaden i går, og det har åbenbart ligget ham meget på sinde :lol:
6

Frk._Strawberry
Kort karma: 65
Likede indlæg: 546

Indlægaf Frk._Strawberry » 1. nov 2016, 14:12

Vi sad i bilen og snakkede om afstande. Han siger så et eller andet med 1,2 kilomet, hvilket jeg studser over, for det hedder det jo ikke.
Da han forsøger at forsvare hans argument for hvorfor det hedder kilomet og ikke kilometer, spørget jeg ham, hvad han kalder 1 meter så. Svaret var: "1 met...er?"

Og ja, så kunne han lige pludselig godt høre, hvor dårlige hans argumenter var og måske også en lille smule hvor påståelig han var.. Jeg morede mig bare :lol:
4
Shmartiesh
Kort karma: 52
Likede indlæg: 413

Indlægaf Shmartiesh » 1. nov 2016, 14:27

"Min kollega er enig med mig i, at fordi jeg var syg da jeg friede, måtte jeg have 14 dages fortrydelsesret." :rulle:

Han har ikke brugt det så ved ikke hvad han ville med dem :lol:
1
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1014

Indlægaf Maoam » 5. nov 2016, 09:46

"En gravko!"

:stoned:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Love, love, peace, peace :pompom:
Glimmer
Kort karma: 8
Likede indlæg: 43

Indlægaf Glimmer » 5. nov 2016, 10:33

Min kæreste vækkede mig i søvne i morges og fortalte jeg skulle passe på de store bølger. Jeg skulle helst ikke drukne.

Tror sjældent jeg har grint så meget kl 7 om morgenen
2
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 92
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 1683

Indlægaf Luffegås » 10. nov 2016, 12:17

Jeg ved godt jeg er pisse barnlig, og umoden, men det der med at købe kondomer, er noget der skal foregå hurtigt, anonymt, og gerne blandt en masse andre varer på et rullebånd. Jeg har været på p-piller altid, men er lige stoppet fordi det ødelagde mig humørmæssigt.
Forleden var vi så på apoteket for at købe kondomer, og jeg troede vi kunne stå i fred henne ved uvalget.
"Kan jeg hjælpe?" spørger yngre mand i apotekertøj. Min kæreste er verdens mest naturligste mand der hviler SÅ meget i sig selv, så han vender sig bare rundt og siger "ja, hvorfor er Plan dyrere end Durex, er der forskel?" (jeg begynder straks at stå og hviske med rødt hoved: "det er bare kartonen der er anderledes")
Apotekermand: "øøh, det er vidst bare mærket. Funkktionsmæssigt kan jeg nok ikke sige noget om hvad forskellen er". og så blev hans ene kind også rød. Og min kæreste begynder så bare yderligere en alm. debat om mærke og pris som om det var en bil eller en telefon, og jeg står bare og ikke vil ligne en der virkelig tænker økonomiskt omkring kondomer, for det er da bare et sted jeg ikke nødvendigvis vil gå efter det billigste.
Min kæreste var helt cool, indtil han så oppe ved kassen siger, at vi også lige skal have smertestillende, og vi alle 3 kommer til at rødme, og kæresten så måtte forklarer han har lavet et forkert vrid da han skulle stige ud af bilen.

Han VED godt at jeg synes sådan noget bare skal overståes, og alligevel var det som om det var med vilje vi skulle stå der og diskutere gummimateriale med apotekeren :D Derfor synes jeg han er sjov, for indimellem gør han sådan ting for at drille
15
Smiling_Goat
Kort karma: 606
Likede indlæg: 9095

Indlægaf Smiling_Goat » 11. nov 2016, 13:25

Man skulle måske have været der, men jeg fnes..

Jeg er på weekend langt væk hjemmefra, hvor jeg har efterladt ham alene. Aftenen før jeg tog af sted talte vi om, hvor meget han ville komme til at savne mig, og jeg sagde, at jeg regnede med at modtage en selfie af ham hver aften, hvor han så trist ud med en enkelt tåre løbende ned ad kinden.

Han er (selvfølgelig) ikke den type, så jeg fnes lidt da den tikkede ind i går :P
4
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 265
Likede indlæg: 2220

Indlægaf Pityt » 14. nov 2016, 19:40

Jeg havde en temmelig crappy weekend, så da min kæreste kom herhjem i går var jeg ikke helt på toppen hvilket jeg forsøgte at forklare med ordene "jeg er ikke helt mig selv". Min kæreste kiggede længe på mig og sagde så "bare du ikke er Carsten, så går det nok" :forvirret: Jeg...what? :stoned:
17
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2013
Likede indlæg: 11620

Indlægaf Wizzze » 26. nov 2016, 16:22

Ikke så meget sagt, mere gjort.
Vores hotelværelse, eller rettere badeværelset, kommer med Lanvin bade- og smukseringsprodukter, og dem har fruen sirligt samlet sammen i sin kuffert, så stuepigen har sat nye frem hver dag. Men nu har frk Wizzze et mindre bjerg der ikke kan være i hendes toilettaske, så nu er hun desperat igang med at pakke ting i plastikposer og finde plads rundt om i kufferterne så hun kan få det hele med hjem, og det er ikke fordi vi har for meget plads (eller vægt) i forvejen :lol:
8
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Yuna
Kort karma: 13
Likede indlæg: 251

Indlægaf Yuna » 1. dec 2016, 11:31

Vi så en af julereklamerne fra Elgiganten (The Teen), hvor der sidder en teenager juleaften og er pisse teenager-agtig-sur og der er en trykket stemning. Hun får så et glattejern eller whatever hår-maskine-ting af sin far, og bliver glad.

Så siger min kæreste "Er det fordi at det er en dreng, som gerne vil være en pige, og så viser faren med gaven at familen er ok med det?" (Det skal siges at pigen er lidt androgyn af udseende, og har ikke synderligt langt hår og med afskallet neglelak)

Æhhh, tænker jeg... Der tror jeg du overanalyserer firmaets reklame liiiiidt for meget :D
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 151
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 1473

Indlægaf Tricolette » 1. dec 2016, 11:42

Yuna skrev:Vi så en af julereklamerne fra Elgiganten (The Teen), hvor der sidder en teenager juleaften og er pisse teenager-agtig-sur og der er en trykket stemning. Hun får så et glattejern eller whatever hår-maskine-ting af sin far, og bliver glad.

Så siger min kæreste "Er det fordi at det er en dreng, som gerne vil være en pige, og så viser faren med gaven at familen er ok med det?" (Det skal siges at pigen er lidt androgyn af udseende, og har ikke synderligt langt hår og med afskallet neglelak)

Æhhh, tænker jeg... Der tror jeg du overanalyserer firmaets reklame liiiiidt for meget :D

Jeg tror så nok, din kæreste er på rette spor. Jeg hørte en radioreklame en dag, hvor sønnen var begyndt at flette sit hår om aftenen, for at have krøller om morgenen, så nu gav far ham et krølle/glattejern i julegave.
1

Tilbage til "Forhold og sex"