Skæg eller no-skæg?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 330
Likede indlæg: 3736

Re: Skæg eller no-skæg?

Indlægaf Novella » 11. apr 2016, 05:15

Jeg elsker skæg, især hvis det er mørkt eller rødt. Mmm... men ikke langt hipsterskæg. Kort skovhuggerskæg, tak...mmm. ...
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2370

Indlægaf achillaxedprune » 11. apr 2016, 06:10

Nej tak til skæg... Jeg elsker en mands kæbeparti, og synes det er noget af det frækkeste ved et mandeansigt. Sammen med fyldige læber og markerede kindben. Åh, suk. Jeg ser helst at alt står til frit skue, så man kan nyde mandens ansigt og ikke bare en masse ansigtsbehåring.

Er det fuldskæg og/eller overskæg, så er der ikke noget mere klamt (ja, undskyld udtrykket) end hvis der hænger madrester, en dråbe spyt eller drikkelse eller andet fast i hårklumpen. Aaaaaddr. :ad!:
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2525

Indlægaf Mi55y » 11. apr 2016, 07:35

Jeg synes skæg er pænt at se på. Men det kradser jo som ind i helvede, når man skal kysse på manden! Min kæreste er lidt doven til at barbere sig, så han render ofte rundt med stubbe... Det kan jeg leve med, men jeg så helst, at han er helt glat, når vi skal kysse!
0
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 11. apr 2016, 08:45

Jeg synes ovenstående skægbilleder er meget nydeligt at kigge på - jeg er bare ikke sikker på jeg gad at kysse på dem. Min egen mand har ikke skæg og skal helst være glatbatberet :D
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1214

Indlægaf godtnavn » 11. apr 2016, 10:50

Skæg :love: Gerne hipster-stort, men uden resten af hipsterstilen :lol:

Men det afhænger selvfølgelig af manden, kender en digter hvis kæreste har overtalt ham til skæg, men han kan bare ikke gro noget ordentligt, altså han vil sikkert selv mene det er stort og fyldigt nu, men det ligner mest behåring fra en sølle gadehund, sådan tjavset, slidt og grimt at se på. Forstår slet ikke manden kan holde det ud, men han vil vidst gøre alt for hende, også se dum ud på bryllupsbillederne :lol:

Og så stikke skæg jo ikke når det er langt, jeg ved ikke noget værre end skægstubbe, det stikker jo, men langt skæg er blødt og lækkert.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10220

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. apr 2016, 10:56

Det må folk helt selv om, men taler vi tiltrækning, er det et minus for mig. Ellers er jeg pænt ligeglad.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9667

Indlægaf kidkomb » 11. apr 2016, 11:01

Jeg bryder mig ikke om skæg. Slet ikke langt skæg. Det er jo bare pubeshår i den forkerte ende :puke:

Når det er sagt, så har min kæreste kort skæg. Og det har han fordi han ser helt afsindig dum ud uden. Det synes vi begge to i øvrigt.
Når han er helt nytrimmet, så er det nu altså flot. Det er helt mørkerødt og utrolig tæt.
Han er en pæn mand :love:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 321

Indlægaf twinkle » 11. apr 2016, 11:01

Jeg er med på et veltrimmet ikke-hipster-langt-skæg. Min mand kan desværre heller ikke anlægge skæg. Eller jo, men så er det et golf-skæg med 18 huller :rulle:
0
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 94
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Tanten » 11. apr 2016, 11:14

Jeg synes, et velplejet fuldskæg er superflot, hvis det klæder mandens ansigt, og han ellers har ansigtsbehåring nok til, at det er tæt.
0
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 43
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 342

Indlægaf Craver » 11. apr 2016, 11:29

Mmmmm, SKÆG! :love:
Jeg er vild med det. Kort, langt, I do not care. Bare der er skæg, og det er tæt. Min kæreste har et pænt skæg, og det er blødt og rart, og han ser så mærkelig ud uden (han ligner seriøst et barn uden skæg). Hans skæg var også en af grundene til, jeg swipede til højre - så overfladisk er jeg :engel:

Billede
6
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 11. apr 2016, 12:17

Jeg synes, skæg er ret flot. Jeg synes ofte det udstråler sådan et eller andet naturligt og tilfældigt, og det er lækkert, selvom jeg godt ved, tilfældigt ofte er det sidste, det er. Jeg er også ret vild med man-bun-looket, men som med fuldskæg, spiller det bedst, hvis manden har hårvækst og, i et vist omfang, personlig stil til at bære det.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1977

Indlægaf lillebjoern » 11. apr 2016, 12:25

Jeg ELSKER skæg :love: Skæg, skæg, skæg, skæg....

Billede
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1341

Indlægaf Sophies-mor » 11. apr 2016, 13:48

lillebjoern skrev:Jeg ELSKER skæg :love: Skæg, skæg, skæg, skæg....

Billede

Dette er for meget for min smag.
Nu har jeg så kun haft kærester uden fuldskæg, men nogle med overskæg.
Og hvis skægget bliver for langt (overskægget også), så kilder det og det gider jeg ikke.
Hvis det er skæg, skal det være velplejet og kort. Ikke noget med lange tjavser og især ikke gedebukkeskæg. Min steddatters kæreste har langt om længe barberet sit af, nøj det pyntede. Og i alle de år, jeg har kendt ham har jeg siddet på mine hænder, når han var her for ikke at hente trimmeren og klippe det af ham. Det klædte ham vitterligt ikke. Men, så længe han selv synes, at han var hot? :gruble:

Men kan være, at jeg skifter mening, hvis jeg prøver skæg. Dog foretrækker jeg det klart kortere end vedhæftede billede.
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8378
Kontakt:

Indlægaf Ado » 11. apr 2016, 15:12

Skæg er hot! Åh, gud, det er hot! Men det SKAL altså være veltrimmet og plejet.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1977

Indlægaf lillebjoern » 11. apr 2016, 15:20

Sophies-mor skrev:
lillebjoern skrev:Jeg ELSKER skæg :love: Skæg, skæg, skæg, skæg....

Billede

Dette er for meget for min smag.
Nu har jeg så kun haft kærester uden fuldskæg, men nogle med overskæg.
Og hvis skægget bliver for langt (overskægget også), så kilder det og det gider jeg ikke.
Hvis det er skæg, skal det være velplejet og kort. Ikke noget med lange tjavser og især ikke gedebukkeskæg. Min steddatters kæreste har langt om længe barberet sit af, nøj det pyntede. Og i alle de år, jeg har kendt ham har jeg siddet på mine hænder, når han var her for ikke at hente trimmeren og klippe det af ham. Det klædte ham vitterligt ikke. Men, så længe han selv synes, at han var hot? :gruble:

Men kan være, at jeg skifter mening, hvis jeg prøver skæg. Dog foretrækker jeg det klart kortere end vedhæftede billede.

Skægget på billedet er også for meget for mig... Men det var det eneste jeg kunne finde med teksten :-D
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Skønhed"