Anbefal en tlf.

Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Re: Anbefal en tlf.

Indlægaf girl_beat » 11. apr 2016, 14:59

Jeg er møgtilfreds med min iPhone 5S :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1146
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9629

Indlægaf kidkomb » 11. apr 2016, 15:02

IMG_20160411_170200.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1146
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9629

Indlægaf kidkomb » 11. apr 2016, 15:03

Og det er i øvrigt endda et billede af et billede, for var nødt til at tage et screenshot og skære til, fordi filen jo var for stor.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 11. apr 2016, 19:50

Det er faktisk gået så fantastisk at min onkel har givet mig gl. aflagt HTC wildfire S.

Det er helt sikkert noget andet end min tidligere I-phone, men den er super lille og fin - så tror jeg bliver glad for den - når jeg ellers har fundet ud af hvordan den fungere.

Der er nogle ting der ikke er super logiske, men tænker at det må være til at finde ud af.

Det ville et eller andet sted være dejligt med en sprit-ny I-phone (eller andet), men prisen (gratis) er der helt sikkert ikke noget galt med.
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3005

Indlægaf vibbsen » 16. apr 2016, 21:24

Jeg er lige skiftet fra iphone til Samsung S6 Edge....og seriøst : Det er simpelthen det bedste jeg har gjort i lang tid. Det er altså en ufattelig fed telefon.

For mig var skiftet fra iphone til android et ret stort skridt. Og jeg var svært fristet til bare at blive på "den platform jeg kendte"...Fordi det var nemt.
Men iphone er altså gået lidt i stå rent udviklingsmæssigt, mens Samsung bare stormer afsted. Så da min mand var "nødt" til at skifte den Samsung S6 Edge som han fik i slutningen af januar ud med en Samsung S7 edge, ja så valgte jeg at overtage hans S6....Og hold kæft hvor er jeg bare glad for den.....Så den får :gogo: :gogo: :gogo: herfra.
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 17. apr 2016, 14:51

Purple Haze skrev:Det er faktisk gået så fantastisk at min onkel har givet mig gl. aflagt HTC wildfire S.

Det er helt sikkert noget andet end min tidligere I-phone, men den er super lille og fin - så tror jeg bliver glad for den - når jeg ellers har fundet ud af hvordan den fungere.

Der er nogle ting der ikke er super logiske, men tænker at det må være til at finde ud af.

Det ville et eller andet sted være dejligt med en sprit-ny I-phone (eller andet), men prisen (gratis) er der helt sikkert ikke noget galt med.

Nu må du endelig ikke tro at den er repræsentativ, for android-telefoner, da det er en (old)gammel model.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3386

Indlægaf FruDulle » 17. apr 2016, 17:31

Men hvis den skal tale med din iPad er vel nødvendigt med iPhone? Jeg har også 6eren og er meget glad for den i str og teknik. Har været på iPhone siden den første udkom. Flirtede lidt med Lumia, men det var en kort romance.
1
Whatever
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Indlægaf Hurrze » 18. apr 2016, 01:04

Hvis det skal være iphone så køb for guds skyld ikke en iphone 6, 6s eller de andre 6 modeller. Kan godt være mange herinde anbefaler den, men den har en kæmpe fejl. En fejl apple nok har lavet med vilje. Hvis man kommer til at ødelægge telefonen og får skiftet skærmen på den, så næste gang man opdaterer telefonen, vil hjem/oplås knappen, blive inaktiv. Dsv telefonen vil lukke ned og man vil ikke kunne bruge den. Det er en fejl der eksisterer på iphone 6, men heldigvis ikke eksisterer på de tidligere modeller. Har selv en iphone 5s jeg er glad for der er over 2 år gammel og fungerer fint, men har også bestemt mig for at jeg ikke skal have en iphone 6 når den engang ikke fungerer mere. Så vil jeg heller have en magen til eller et andet mærke. Den fejl der er på iphone 6 sker, fordi opdatering finder ud af at der sidder uoriginale dele i telefonen og den derfor lukker ned så man ikke kan f.eks. oplåse telefonen... Ret træls ja :boo: :boo:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 18. apr 2016, 06:04

Hurrze skrev:Hvis det skal være iphone så køb for guds skyld ikke en iphone 6, 6s eller de andre 6 modeller. Kan godt være manuge herinde anbefaler den, men den har en kæmpe fejl. En fejl apple nok har lavet med vilje. Hvis man kommer til at ødelægge telefonen og får skiftet skærmen på den, så næste gang man opdaterer telefonen, vil hjem/oplås knappen, blive inaktiv. Dsv telefonen vil lukke ned og man vil ikke kunne bruge den. Det er en fejl der eksisterer på iphone 6, men heldigvis ikke eksisterer på de tidligere modeller. Har selv en iphone 5s jeg er glad for der er over 2 år gammel og fungerer fint, men har også bestemt mig for at jeg ikke skal have en iphone 6 når den engang ikke fungerer mere. Så vil jeg heller have en magen til eller et andet mærke. Den fejl der er på iphone 6 sker, fordi opdatering finder ud af at der sidder uoriginale dele i telefonen og den derfor lukker ned så man ikke kan f.eks. oplåse telefonen... Ret træls ja :boo: :boo:

Har fået en ny tlf.

Det lyder ret meget som en and. Lidt a la alle de der velmenende råd folk deler på FaceBook
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 37
Likede indlæg: 977

Indlægaf Anne Droid » 18. apr 2016, 13:23

Purple Haze skrev:
Hurrze skrev:Hvis det skal være iphone så køb for guds skyld ikke en iphone 6, 6s eller de andre 6 modeller. Kan godt være manuge herinde anbefaler den, men den har en kæmpe fejl. En fejl apple nok har lavet med vilje. Hvis man kommer til at ødelægge telefonen og får skiftet skærmen på den, så næste gang man opdaterer telefonen, vil hjem/oplås knappen, blive inaktiv. Dsv telefonen vil lukke ned og man vil ikke kunne bruge den. Det er en fejl der eksisterer på iphone 6, men heldigvis ikke eksisterer på de tidligere modeller. Har selv en iphone 5s jeg er glad for der er over 2 år gammel og fungerer fint, men har også bestemt mig for at jeg ikke skal have en iphone 6 når den engang ikke fungerer mere. Så vil jeg heller have en magen til eller et andet mærke. Den fejl der er på iphone 6 sker, fordi opdatering finder ud af at der sidder uoriginale dele i telefonen og den derfor lukker ned så man ikke kan f.eks. oplåse telefonen... Ret træls ja :boo: :boo:

Har fået en ny tlf.

Det lyder ret meget som en and. Lidt a la alle de der velmenende råd folk deler på FaceBook

Jeg ved ikke hvor stort problemet er, men det lyder ikke som en and.
http://m.b.dk/tech/apple-draeber-din-ip ... ected=true
0
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 18. apr 2016, 14:36

Det er skam ikke en and, det med at telefonen lukker ned, efter montering af uoriginale dele.
Apple HAR givet en-eller-anden syg forklaring om at det er for sikkerhedens skyld, fordi uoriginale dele nærmest kan stjæle din førstefødte.
Måske hopper amerikanerne på sådan en bovlam forklaring, men vi danskere vil jo som regel ha' det billigst muligt.

Så man kan sagtens købe og bruge en 6s. Man skal bare ikke ødelægge "home-knappen"... Og hvis man gør, skal den på et af Apple's egne værksteder.
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Indlægaf Hurrze » 20. apr 2016, 00:23

Purple Haze skrev:

Har fået en ny tlf.

Ved ikke hvad en and betyder, men problemet er skam helt reelt :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"

Tilbage til "Computere, spil og internet"