Snik-snak om de programmer, vi ser.

Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2351

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Juki » 28. apr 2016, 14:47

Fio skrev:
Juki skrev:
Fio skrev:Var kun et gæt, aner ikke noget om kannibal leg, så kun noget af det program, kom lige ind midt i det, men jeg bed mærke i de drak utroligt meget (alkohol), det virkede lidt hæmmet på mig, at de havde brug for at drikke sig decideret fulde inden, var min tanke. Altså det var jo ikke kun lidt, der var et helt bord fyldt med ølflasker og så i kombo med potentielt farlige lege :/

Man så heller ikke noget om det i programmet. Det stod bare i teksten i slutningen. Noget med at hun/de var begyndt at eksperimentere med kannibal-leg, muligvis i en swingerklub hvis jeg husker rigtigt :gruble:

Googlede det faktisk da jeg havde set programmet :genert: Og jeg kunne se der var en der havde spurgt på DR's hjemmeside om det samme, dog uden noget særligt svar.

Ok, jeg havde forestillet mig noget helt andet :gruble: . Er det egentlig ikke ulovligt kannibalisme, eller tager jeg fejl ? Så det kan vel ikke være "rigtig" kannibalisme, så at sige ?

Jeg tror det er ulovligt :gruble:

Jeg googlede også noget omkring kannibal-leg og fetish dengang, men så vidt jeg husker var det netop noget med at man blev spist eller så andre blive det. Men måske det er det med at bide og lignende.
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4424

Indlægaf Rosa Espinosa » 28. apr 2016, 14:52

:nerve:

"At its simplest level, human sexual cannibalism is usually considered a psychosexual disorder and involves individuals’ sexualizing the consumption of another human being’s flesh. Most criminologists and psychologists claim such people are sociopaths (characterized by impulsivity, selfishness, and lack of remorse). When it comes to human sexual cannibalism there are arguably a number of different sub-types although they are not necessarily mutually exclusive"

"What makes people have these urges: The motivational driving force underlying sexual cannibalism in some ways appears to resemble that of sadomasochism from a dominance and submission perspective. Devouring someone could be viewed as the ultimate act of dominance by a predator, and the ultimate act of submission by the prey".

Det sidste lyder da i hvert fald til ville passe til hende.
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 29. apr 2016, 07:19

Moxy-lady skrev:Ser den britiske udgave af BS og de vattede mænd (eller hvad det nu hedder) på TV2
Det er med Bear Gryllis (som jeg er helt vild med) og der er satme ingen kære mor. Det er meget bedre end det danske!

Der er en der hedder Ryan har kæmpe krise over at være der og føler sig til besvær og det er interessant at se hvordan de her mænd tackler ham.

(og så er det en cliché at kvinder er de største kællinger, men det vidste jeg allerede :D )

Hvilken kanal og tidspunkt?
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 30. apr 2016, 08:20

Guldlok skrev:Jeg synes det der POV med med SM (eller hvad den korrekte betegnelse nu er), var ret ubehageligt.
Hun snakkede jo med lillepigestemme HELE TIDEN og virkede nærmest afhængig af det og egentlig ikke særligt psykisk stabil.

Jeg tænker, at det var et ret dårligt eksempel på den verden, for de to var bare ikke et ret velfungerende par.

Præcis.
0
Billede
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Indlægaf ShuruQ » 1. maj 2016, 20:30

Jeg sidder og ser My 600 lb life.

Og det er virkelig, virkelig ikke ondt ment, men jeg undrer mig hver gang over den der måde deres mås kommer til at se ud på. Altså jeg kan godt forstå ens mås bliver stor hvis man vejer tæt på 300 kg eller mere men jeg forstår ikke hvad det er der sker for at den kommer til at se ud som den ofte gør på de der kvinder. Jeg kan ikke forklare hvordan det ser ud, men jeg undrer mig hver gang :gruble: :genert:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 3. maj 2016, 15:56

Guldlok skrev:Det der "Mit plastikmareridt", har kun set reklamen for kommende afsnit. Altså hende med skamlæberne - jeg kan simpelthen ikke forestille mig hvordan det sker, når hun siger noget ala "mine skamlæber er meget åbne, så når jeg sidder og tisser rammer jeg gulvet". Altså, hvordan ?! :genert:

Jeg har undret mig over det samme!

Måske det er noget med at det løber hen/ned langs ballerne når hun sidder, og så drypper det ned på gulvet når hun rejser sig? For ellers lukker hendes ben vel til for kummen :gruble:
0
Billede
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6805

Indlægaf Daine » 3. maj 2016, 19:00

Nogen der skriver med om Plastikmareridt?
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 552
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10251

Indlægaf icelady » 3. maj 2016, 19:01

Plastikmareridt:

Jeg glæder mig til forklaringen på de åbne skamlæber.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6805

Indlægaf Daine » 3. maj 2016, 19:01

Eww!
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Goldie
Kort karma: 23
Likede indlæg: 201

Indlægaf Goldie » 3. maj 2016, 19:02

icelady skrev:Plastikmareridt:

Jeg glæder mig til forklaringen på de åbne skamlæber.

Samme her! Hvordan kan man ikke ramme toiletter når man sidder ned?
3
"Hello from the other side!..." :ninja:
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 3. maj 2016, 19:02

Damn, nogle huller!
2
....

Brugeravatar
Goldie
Kort karma: 23
Likede indlæg: 201

Indlægaf Goldie » 3. maj 2016, 19:02

Jeg er også 'spændt' på ham med næsen uden knogle.
3
"Hello from the other side!..." :ninja:
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 3. maj 2016, 19:03

Guirlander på lårene?
0
....

Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10145

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. maj 2016, 19:03

Det er virkelig tragisk med generne fra det vægttab, men det der med trusserne efter arbejde - TMI :tie:
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Indlægaf ShuruQ » 3. maj 2016, 19:04

icelady skrev:Guirlander på lårene?

Hvem havde det?

Snakkede lige i telefon så fik ikke fat i det :genert:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Film og TV"