Snik-snak om de programmer, vi ser.

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11749

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 19:09

Moxy-lady skrev:
Jeg kunne faktisk godt lide ham, synes at han havde humor og selvironi, selvom han var noget af en ynkelig personage på øen. Men det var da sødt at han "bare gerne ville have et kram". Jeg ville ikke være kæreste med ham eller nogle af de andre, men syntes at de var søde.

Jaeh, de var da søde nok, men det der "kvindske" kropssprog og når han ligefrem begynder at tale med kvindestemme for at vise sin kone at hun har ret i at han er en tro kopi af Maude... neeej. Jeg måtte rejse mig og gå hurtigt frem og tilbage flere gange, jeg kunne slet ikke være i min krop :lol:
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5091

Indlægaf Fyrst Eberhard » 15. apr 2016, 19:20

Dirtylittledevil skrev:BS og Manddomsprøven. Nøjj hvor udstråler de mænd da noget som gør dem utiltrækkende for mig. Især da ham som vistnok hedder Nicolai som "spiller Maude" da han sidder ved siden af sin kone.. aj det var slemt. Konen virker også som lidt af en drage.
http://play.tv2.dk/programmer/rejser-ev ... re-112922/

Smager BS ligeså meget på sig selv som han plejer? Det er ret afgørende for, om det er et program jeg skal se.
0
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 19:28

Fyrst Eberhard skrev:Smager BS ligeså meget på sig selv som han plejer? Det er ret afgørende for, om det er et program jeg skal se.

Mnjaah altså han lægger stærkt ud med at padle rundt allerede efter 4 sekunder, men så skal han ellers bo oppe i et træ og udspionere mændene, så der er et langt stykke hvor det mest handler om mændenes fejltrin.. men SÅ kommer BS og redder dem fra sultedøden.

bullshitchrist1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5091

Indlægaf Fyrst Eberhard » 15. apr 2016, 19:45

Dirtylittledevil skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Smager BS ligeså meget på sig selv som han plejer? Det er ret afgørende for, om det er et program jeg skal se.

Mnjaah altså han lægger stærkt ud med at padle rundt allerede efter 4 sekunder, men så skal han ellers bo oppe i et træ og udspionere mændene, så der er et langt stykke hvor det mest handler om mændenes fejltrin.. men SÅ kommer BS og redder dem fra sultedøden.

bullshitchrist1.jpg

Hvor forudsigeligt. Men tak for heads up.
0
Peace!
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2241

Indlægaf Moxy-lady » 15. apr 2016, 21:18

Jeg ser normalt ikke programmer med B.S da jeg også finder ham frygtelig. Om han er blevet mindre slem eller om jeg er mere large fordi jeg ikke er så træt af ham, ved jeg ikke.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 21:29

Moxy-lady skrev:Jeg ser normalt ikke programmer med B.S da jeg også finder ham frygtelig. Om han er blevet mindre slem eller om jeg er mere large fordi jeg ikke er så træt af ham, ved jeg ikke.

Jeg ser det kun fordi der blev grinet en del af de mænd i dag i "Det vi taler om" (på radio 24-7)
0
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1833

Indlægaf Anilara » 16. apr 2016, 02:00

Jeg kender så åbenbart lidt en af de deltagende mænd (Paw). Jeg synes virkelig han er en cool fyr, så jeg kan ikke se så objektivt på ham i den udsendelse. Håber bare han klarer det godt.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1715

Indlægaf Guilded_Lily » 17. apr 2016, 10:43

LadyFox skrev:Hvorfor låste Christina Maria ikke en pige fra sin egen gruppe med Mathias?

Så var hun nok blevet upopulær igen. De er jo efterhånden så fastlåste. Anyway, så blev jeg noget overrasket over resultatet (jeg ser først genudsendelsen - det sendes for sent i hverdagen *mimre* )
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6035

Indlægaf LadyFox » 17. apr 2016, 11:30

Guilded_Lily skrev:
LadyFox skrev:Hvorfor låste Christina Maria ikke en pige fra sin egen gruppe med Mathias?

Så var hun nok blevet upopulær igen. De er jo efterhånden så fastlåste. Anyway, så blev jeg noget overrasket over resultatet (jeg ser først genudsendelsen - det sendes for sent i hverdagen *mimre* )

Ej, men så ville de da være for dumme. Hvis hun nu låste f.eks. Olivia - eller sig selv for den sags skyld, eller Anna Katrine hun endda var på date med og havde mulighed for at forklare taktikken bag. Sa havde gruppen jo mulighed for selv at vælge hvem af Julie og Karoline der skulle ud.
Det virker bare dumt at bruge den magt på at låse et par der alligevel ville vælge hinanden, det eneste der er kommet ud af magten er jo at hun har fået sagt højt at hun ikke stoler på at Patrick ville vælge hende. Jeg ville være lidt bitter hvis jeg var hendes gruppe.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1715

Indlægaf Guilded_Lily » 17. apr 2016, 11:39

LadyFox skrev:Ej, men så ville de da være for dumme. Hvis hun nu låste f.eks. Olivia - eller sig selv for den sags skyld, eller Anna Katrine hun endda var på date med og havde mulighed for at forklare taktikken bag. Sa havde gruppen jo mulighed for selv at vælge hvem af Julie og Karoline der skulle ud.
Det virker bare dumt at bruge den magt på at låse et par der alligevel ville vælge hinanden, det eneste der er kommet ud af magten er jo at hun har fået sagt højt at hun ikke stoler på at Patrick ville vælge hende. Jeg ville være lidt bitter hvis jeg var hendes gruppe.

Det var vist ikke det, Patrick forstod. Han tænker nok lidt mere med mini-Patrick. Og så længe, de bare kan se den anden gruppe udradere sig selv, så føler de sig nok på den høje hest. Det bliver spændende at se forløbet, når/hvis de får Mathias og Caroline ud og dermed kun har sig selv at vælge fra.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6035

Indlægaf LadyFox » 17. apr 2016, 11:45

Guilded_Lily skrev:
LadyFox skrev:Ej, men så ville de da være for dumme. Hvis hun nu låste f.eks. Olivia - eller sig selv for den sags skyld, eller Anna Katrine hun endda var på date med og havde mulighed for at forklare taktikken bag. Sa havde gruppen jo mulighed for selv at vælge hvem af Julie og Karoline der skulle ud.

Det var vist ikke det, Patrick forstod. Han tænker nok lidt mere med mini-Patrick. Og så længe, de bare kan se den anden gruppe udradere sig selv, så føler de sig nok på den høje hest. Det bliver spændende at se forløbet, når/hvis de får Mathias og Caroline ud og dermed kun har sig selv at vælge fra.

Ja, det er nok det. Og så er det nok Frederik og Anna Katrine der står for skud. :)
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 289
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2875

Indlægaf Fräulein L. » 17. apr 2016, 15:59

Ser lige Fogeden kommer på TV2 play. Undrer mig over, at de (fogeden) bliver kørt rundt i taxa. Mon det virkelig kan betale sig frem at de har deres egne biler?
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 18. apr 2016, 17:47

Man går simpelthen ikke i en mærkebutik og forsøger at prutte om prisen.

Hvis det er det man ønsker så kan man sgu købe sin brudekjole i Walmart eller lignende. Jeg synes egentligt, tab eller ej, at en butik som fx Kleinfeld's er i sin gode ret til at losse folk ud hvis de skal prutte om prisen. Men de har jo et renommé at beskytte også, men :tie:.

Der er selvfølgelig undtagelser og vil sælger give lidt rabat er det jo flot, men en kjole der koster $24000, som sælger oven i købet tilbyder at sælge for ca. $15000, det er et stort prisnedslag, så står man fandeme ikke og siger, vi giver max $13000, fint.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 18. apr 2016, 19:12

TV3 sender et program hvor en pige med bind for øjnene skal kysse 15 fremmede fyre, som også har bind for øjnene.

Fuck det er klamt :tie: Er bare glad for det ikke er mig, og især at jeg ikke er nr. 15.............
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 18. apr 2016, 19:15

Jeg ser De unge hjemløse på TV2. Andre, der ser det? Meget interessant program.
0

Tilbage til "Film og TV"