Snik-snak om de programmer, vi ser.

Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2370

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Juki » 12. maj 2016, 21:33

Jeg er bare glad for at det ikke er Michelle der vandt :genert:
4
I like big beards and I cannot lie
Billede
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 12. maj 2016, 21:46

Jeg synes det er fedest, når de smider kuglen og det er ved at være nogle sæsoner siden. Rigtig god finale med masser af action. Bedst var det da Patrick ikke vandt :D
0
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1823

Indlægaf Anilara » 12. maj 2016, 23:54

Jeg har aldrig forstået at man IKKE smider kuglen. Jeg ville virkelig også hellere have 450.000 selv end 250.000 pga en jeg dybest set var ret ligeglad med inderst inde. Jeg forstår udmærket at man kan være så kølig.
Hvis man gerne vil bevare et venskab når man kommer hjem, så er det selvfølgelig ikke smart. Men jeg ville ikke tage derned for venskabers skyld - kun for penge og oplevelse.
Kyniske mig :genert:
2
Brugeravatar
Flisseline
Kort karma: 2
Likede indlæg: 15

Indlægaf Flisseline » 13. maj 2016, 06:52

Jeg synes godt nok det var en flad sæson :( Nøj, den var kedelig! På et tidspunkt tænkte jeg at de nu var nok faste, interessante deltagere til at sæsonen kunne blive god snart. Men så var det åbenbart finaleugen ugen efter.

Nok første gang jeg har præsteret at flade i søvn i et afsnit i finaleugen.

Realityportalen har et referat af finaleafsnittet som til gengæld er underholdende: http://realityportalen.dk/motherfing-fi ... afsnittet/
0
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 13. maj 2016, 11:51

Jeg synes bare det er dårlig stil at tage alle pengene. Den anden fortjener også præmien. For det meste.

Og jeg synes godt nok det har generelt været en kedelig sæson. Der skete næsten ikke noget og det var de samme deltagere hele vejen igennem. Da de sagde, at nu var det endelig finaleuge var jeg bare sådan... " :ticks: allerede? men der er jo ikke sket noget...". Eller er det bare mig der ikke husker noget som helst fra sæsonen og derfor er alt det spændende gået forbi mig? Jeg ved det ikke.
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5987

Indlægaf LadyFox » 13. maj 2016, 11:59

Sevii skrev:Jeg synes bare det er dårlig stil at tage alle pengene. Den anden fortjener også præmien. For det meste.

Og jeg synes godt nok det har generelt været en kedelig sæson. Der skete næsten ikke noget og det var de samme deltagere hele vejen igennem. Da de sagde, at nu var det endelig finaleuge var jeg bare sådan... " :ticks: allerede? men der er jo ikke sket noget...". Eller er det bare mig der ikke husker noget som helst fra sæsonen og derfor er alt det spændende gået forbi mig? Jeg ved det ikke.

Jeg mener de sagde sidste år at de havde valgt at have færre deltagere med - til gengæld var de der så var der nogle spændende karakterer, og fordi der var færre kunne vi lære dem bedre at kende..
Jeg må indrømme jeg ikke synes det er lykkeds, jeg kan ikke se at de deltagere der har været med de sidste to år har været mere spændende end dem der har været med i de ti sæsoner før det.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 13. maj 2016, 12:22

LadyFox skrev:
Sevii skrev:Jeg synes bare det er dårlig stil at tage alle pengene. Den anden fortjener også præmien. For det meste.

Jeg mener de sagde sidste år at de havde valgt at have færre deltagere med - til gengæld var de der så var der nogle spændende karakterer, og fordi der var færre kunne vi lære dem bedre at kende..
Jeg må indrømme jeg ikke synes det er lykkeds, jeg kan ikke se at de deltagere der har været med de sidste to år har været mere spændende end dem der har været med i de ti sæsoner før det.

Jeg troede kun det var sidste år, men jeg kan godt se de har fulgt den samme idé det her år. Jeg synes bare det der gør programmet spændende er, at ingen kan føle sig sikre. Det er virkelig kedeligt, når så mange deltagere kan komme til finalen uden at nogensinde være i fare eller tage nogle beslutninger. Og så lærte man dem måske for godt at kende, fordi jeg heppede mere på folk røg ud end de blev fordi jeg fandt dem irriterende. :genert:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5987

Indlægaf LadyFox » 13. maj 2016, 12:27

Sevii skrev:
LadyFox skrev:

Jeg troede kun det var sidste år, men jeg kan godt se de har fulgt den samme idé det her år. Jeg synes bare det der gør programmet spændende er, at ingen kan føle sig sikre. Det er virkelig kedeligt, når så mange deltagere kan komme til finalen uden at nogensinde være i fare eller tage nogle beslutninger. Og så lærte man dem måske for godt at kende, fordi jeg heppede mere på folk røg ud end de blev fordi jeg fandt dem irriterende. :genert:

Jeg er så enig. Også fordi det er noget af det der for Paradise til at skille sig lidt ud fra andre af den type programmer, at der hele tiden er udskiftning og der kommer nye ind - i stedet for at der kun ryger folk ud.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
thomassneum
Kort karma: 68
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 773

Indlægaf thomassneum » 13. maj 2016, 12:51

Jeg ser Søren Ryge direkte.
Det er ikke just fordi der sker så fantastisk meget, program fra program. Men det har nu en underlig dragende effekt. Man bliver næsten varm om hjertet, og føler sig rigtig havedansk, næsten henført til en tid der var engang. Desværre vil min datter ikke rigtig se med, men så tager vi en actionfilm i biografen i ny og næ. :)

Det ufattelige er at Søren Ryge direkte vel har kørt siden 1988, imens har utallige af andre programmer måtte bukke under. Programmet er nøjagtig det samme, samme mand, have, kamera, blomst, hund og høns.. altså, det er ligefør bornholmeren går i stå. Det finder jeg alligevel fasinerende...

I en tid hvor stress er en folkesygdom, så burde alle tvangsindlægges til en times Ryge en gang om måneden.
7
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1710

Indlægaf Guilded_Lily » 13. maj 2016, 15:41

Jeg har først lige set PH-finalen nu - og jeg havde set den komme (det er jeg ellers generelt dårlig til).

Mathias har de sidste par uger kunnet køre Caroline i stilling til sit stunt på nemmeste vis. Klogt træk at ende med den mest naive partner. Jeg synes, han er for sej! Det er sgu godt klaret at holde hende ud så længe! :lol: :worship:

I øvrigt minder Patrick mig om den gamle Lille-Per.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10189

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. maj 2016, 19:03

Så er der Mit Plastikmareridt :)
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. maj 2016, 19:03

"Min navle sad ikke længere i midten". WTF :8:
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2068

Indlægaf Tibbler » 17. maj 2016, 19:04

DetSorteCirkus skrev:"Min navle sad ikke længere i midten". WTF :8:

Havde hun fået at vide, at den blev sat skævt fordi hun havde en skæv kæbe?

Det glæder jeg mig til at høre igen - for det lyder skørt
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. maj 2016, 19:06

Tibbler skrev:
DetSorteCirkus skrev:"Min navle sad ikke længere i midten". WTF :8:

Havde hun fået at vide, at den blev sat skævt fordi hun havde en skæv kæbe?

Det glæder jeg mig til at høre igen - for det lyder skørt

Ja, sådan forstod jeg det også.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3534

Indlægaf Lemonella » 17. maj 2016, 19:08

De bryster der ser ikke godt ud.
1