Debattens jobsøgere

Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Debattens jobsøgere

Indlægaf Rapfisk » 18. apr 2016, 12:08

Listen over debattører, der er på udkig efter arbejde

Både ledige og dem, der bare søger nye udfordringer, er velkomne!

Der er to idéer bag tråden: For det første kan man få et hurtigt overblik over sine meddebattører i jobsøger-trådene, hvilket kan være praktisk, når man giver råd til jobsøgning. For det andet kan tråden bruges som netværkstråd, hvor man kan finde brugere, der passer på opslag man ser, eller hvis man som debattør får kendskab til en stilling, der er ledig, og som kunne være interessant for en meddebattør.

For overblikkets skyld holdes præsentationen kort i startindlægget, men man er velkommen til at udvide sin beskrivelse i et indlæg, som der kan linkes til fra startindlægget her.

Eksempel:

Navn: Rapfisk
Uddannelse/baggrund: Filosofi og statskundskab (cand.scient.pol., Københavns Universitet 2008)
Geografi: Hovedstadsområdet
Søger inden for: Policy, interessevaretagelse, kommunikation, netværk, projektledelse, uddannelse, internationalisering, organisation, AC-generaliststillinger, PA-jobs
Andet: Både faste stillinger og projektstillinger har interesse. Jeg søger fuldtidsjob og rejser gerne. Flydende i engelsk og tysk.

Jeg håber, I vil være med! Sig endelig til, hvis der er nogen fakta, I synes vil være relevante at få med i startindlægget

Deltagere: .

Navn: hvz74
Uddannelse/baggrund: STX, sidemandsoplæring i administration, efteruddannet i regnskab/bogholderi (ca. 18 års erfaring i alt)
Geografi: Region Hovedstaden (obs: har ikke bil og er dermed afhængig af offentlig transport, max. 45 minutters transport hver vej foretrækkes)
Søger indenfor: Kontor/regnskab i både privat og offentligt regi (dog ikke receptionsarbejde)
Andet: Søger både fuld- og deltidsjob (min. 25 t/u)

Navn: Annione
Uddannelse/baggrund: Køkkenassistent og procesteknolog med fødevarespeciale (det hedder vist fødevareteknolog nu...)

Geografi: Hovedstadsområdet. Jeg har ikke bil, men man kan komme langt omkring på cykel.
Søger inden for: Hygiejne området, tilsynsførende inden for fødevareområdet, hygiejne-/egenkontrol-/HACCP- konsulent, køkkenområdet. Underleder med ansvar for hygiejne i en fødevarevirksomhed (som fx. supermarkeder) kunne også være relevant.
Andet: Alt har sådan set interesse. Fuldtid, deltid, kortere eller længere vikariater.
Senest rettet af Rapfisk 8. maj 2016, 13:15, rettet i alt 10 gange.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Re: Debattens jobsøgere

Indlægaf Firebird » 18. apr 2016, 14:08

:)
Senest rettet af Firebird 8. maj 2016, 12:24, rettet i alt 2 gange.
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 18. apr 2016, 14:11

Firebird skrev:Jeg vil gerne være med. :)

Navn: Firebird
Uddannelse/baggrund: Handelsuddannet. Træning i kommunikation, konflikthåndtering, sociologi og lign. i samme skuffe.
Geografi: Sønderjylland, men er ikke bundet hvis det rette job dukker op.
Søger inden for: Helpdesk, kommunikation af enhver art.
Andet: Jeg søger fuldtidsjob og rejser gerne.

Cool! Du er hermed tilføjet startindlægget :)
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
hvz74
Kort karma: 2
Likede indlæg: 41

Indlægaf hvz74 » 19. apr 2016, 20:09

Jeg er også på:

Uddannelse/baggrund: STX, sidemandsoplæring i administration, efteruddannet i regnskab/bogholderi (ca. 18 års erfaring i alt)
Geografi: Region Hovedstaden (obs: har ikke bil og er dermed afhængig af offentlig transport, max. 45 minutters transport hver vej foretrækkes)
Søger indenfor: Kontor/regnskab i både privat og offentligt regi (dog ikke receptionsarbejde)
1
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 19. apr 2016, 20:17

hvz74 skrev:Jeg er også på:

Du er hermed også på listen!

Jeg har lagt et link til jeres indlæg på jeres beskrivelser, så man kan trykke sig ned til jeres indlæg, så folk kan komme i kontakt med jer, eller hvis I vil komme med en uddybende tekst.
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 19. apr 2016, 20:30

Jeg vil gerne være med.
Jeg skal til at søge om 1 måned - og jeg kan slet ikke huske, hvordan man gør :nerve:

Uddannelse/baggrund: Køkkenassistent og procesteknolog med fødevarespeciale (det hedder vist fødevareteknolog nu...)
Geografi: Hovedstadsområdet. Jeg har ikke bil, men man kan komme langt omkring på cykel.
Søger inden for: Hygiejne området, tilsynsførende inden for fødevareområdet, hygiejne-/egenkontrol-/HACCP- konsulent, køkkenområdet. Underleder med ansvar for hygiejne i en fødevarevirksomhed (som fx. supermarkeder) kunne også være relevant.
Andet: Alt har sådan set interesse. Fuldtid, deltid, kortere eller længere vikariater.
1
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 19. apr 2016, 20:53

Annione skrev:Jeg vil gerne være med.
Jeg skal til at søge om 1 måned - og jeg kan slet ikke huske, hvordan man gør :nerve:

Velkommen til!
1
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 8. maj 2016, 12:23

Firebird skrev:Jeg vil gerne være med. :)

Navn: Firebird
Uddannelse/baggrund: Handelsuddannet. Træning i kommunikation, konflikthåndtering, sociologi og lign. i samme skuffe.
Geografi: Sønderjylland, men er ikke bundet hvis det rette job dukker op.
Søger inden for: Helpdesk, kommunikation af enhver art.
Andet: Jeg søger fuldtidsjob og rejser gerne.

OBS OBS OBS IKKE LÆNGERE JOBSØGENDE
4
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 22. maj 2016, 11:50

Jeg har jo (hvis kontrakten kommer og er okay) fået arbejde, men det er først med begyndelse pr. 1 . september, så jeg har lidt et akut problem mht. noget at lave frem til da (som evt. kunne ændres til fritidsarbejde efter 1. september.)

Jeg bor i Næstved, og rejser gerne efter arbejdet. Stedet, der snakker om at ansætte mig, ligger 1,5 timers togkørsel væk, hver vej, så afstand er virkelig ikke en hindring, det skal bare kunne hænge sammen økonomisk. Mht. arbejdsindhold osv. er jeg generelt glad for udfordringer, så jeg er interesseret i alle forslag. Vigtigst er det for mig, at jeg har noget at stå op til, og føler at jeg har en normal hverdag.

Jeg ser især mig selv som et godt kort i en kundeservicefunktion eller ved salg generelt, da jeg har god forståelse for kommunikation og evner at nedtrappe konflikter vha. IVK o.lign. Jeg er endvidere bekendt med rapport, som kan være svært at opnå gennem telefonen, men jeg er ivrig efter at prøve det af i praksis. Desuden forstår jeg salgstrappen, som naturligvis er en fordel ifm. salgsarbejde.
Pt. har jeg fritidsarbejde, hvor jeg skriver marketingartikler om forskellige virksomheder med det formål at forbedre deres SEO-placering (og dermed salg,) og har generelt en del erfaring med skriftligt arbejde, så dette vil jeg også sagtens kunne varetage - jeg skriver gerne om alt, og kan fremsende eksempler på mit arbejde ved interesse.
Jeg vil dog godt understrege, at dette kun er forslag. Kender du et sted, der mangler jordbærplukkere eller skal have insimineret en gris, så gør jeg også gerne det (jeg er lidt bundet af offentlig transport dog.)

Jeg er i øvrigt et meget positivt menneske med meget energi, og ved mit seneste skoleforløb, hvor vi skulle give hinanden feedback, gik især disse udtalelser igen:
- Jeg er typen, der kan sætte mig sammen med hvem-som-helst og føre en samtale
- Jeg er passioneret
- Jeg har mine meninger, siger dem gerne og står ved dem, men jeg evner også at stikke en finger i jorden og vurdere, om det er passende at lufte dem
- Selvom jeg er meget aktiv og "på", formår jeg at give plads til andre, og folk føler sig ikke tromlet el.lign. af mig

Det er også denne energi, der betyder, at jeg virkelig gerne vil bestille noget - og er effektiv i mit arbejde.

Det blev en lang smøre, men skal jeg gøre sådan noget her, så kan jeg lige så godt gøre det ordentligt.

Navn: Smiling_Goat
Geografi: Næstved og 1,5 timers kørsel hver vej i alle retninger
Arbejdstype: Jeg er åben for alt ufaglært arbejde, men egner mig især til skribetarbejde, korrekturlæsning, kundeservice og salg.
1

Tilbage til "Job"