Maxikjole og åbne sko - nu??

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 232

Maxikjole og åbne sko - nu??

Indlægaf Purple » 21. apr 2016, 06:41

Jeg skal til konfirmation i morgen, og vil rigtig gerne have en maxikjole på. Jeg syntes dog ikke jeg har nogle lukkede sko til sådan en sag - og overvejer derfor om det er helt gak gak at tage sandaler på til? (der er rimelig meget rem på dem, så de er ikke HELT åbne, men altså... åbne er de jo alligevel, i og med det er sandaler)

Kan man det?

Ville i gøre det? :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Re: Maxikjole og åbne sko - nu??

Indlægaf Rapfisk » 21. apr 2016, 07:00

Hvor ER det en smuk kjole!

Jeg ville godt turde. Det er ikke varmt, men man er jo indendørs en stor del af tiden. Evt. Hudfarvede nylonstrømper. Selv om de er tynde, kan de godt gøre en forskel, og man kan få dem uden tå. .
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4272

Indlægaf Flora » 21. apr 2016, 07:13

Enig med Rapfisk. Man er jo indenfor det meste af tiden, så åbne sandaler burde ikke være et problem.

Jeg var i øvrigt selv til konfirmation for et par uger siden og havde åbne sandaler på, dog med nylonstrømper, og jeg frøs altså ikke overhovedet.
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 21. apr 2016, 07:15

Rapfisk skrev:Hvor ER det en smuk kjole!

Jeg ville godt turde. Det er ikke varmt, men man er jo indendørs en stor del af tiden. Evt. Hudfarvede nylonstrømper. Selv om de er tynde, kan de godt gøre en forskel, og man kan få dem uden tå. .

Tak :banan:

Den er nemlig rigtig smuk.. endte også med at købe den i 2 farver, den her - også i en smuk, smuk mørkeblå! :lun:

De har vist iøvrigt nogle få kjoler tilbage endnu:

http://vila.dk/vila/long-dresses/viulri ... talEclipse

Det bliver åbne sko - og hudfarvede nylonstrømper :banan:
Senest rettet af Purple 21. apr 2016, 07:16, rettet i alt 1 gang.
0
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 21. apr 2016, 07:17

Hvordan ser sandalen ud?
Jeg ville nok vælge et andet outfit, når vejret nu ikke er bedre end det er. Jeg tænker, at det måske alligevel bliver for sommerligt. Men det er godt nok en sød kjole. Jeg tænkte først et par fine ballerinaer, men det bliver alligevel lidt for lille-pige agtigt...
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5758

Indlægaf Animi » 21. apr 2016, 07:19

Det synes jeg helt klart at du godt kan! :)
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 21. apr 2016, 07:33

Lismaens skrev:Hvordan ser sandalen ud?
Jeg ville nok vælge et andet outfit, når vejret nu ikke er bedre end det er. Jeg tænker, at det måske alligevel bliver for sommerligt. Men det er godt nok en sød kjole. Jeg tænkte først et par fine ballerinaer, men det bliver alligevel lidt for lille-pige agtigt...

Jeg tænker kjolen sagtens kan gå - de har lovet solskin - og vi skal være meget indenfor - og flere har skrevet at det godt kan gå, så... det gør jeg :fløjt: :D :blush2:

Ballerina er ikke så meget mig - og syntes det godt kan blive lidt for lille-pige-agtigt ja :D

Sandalen er i guld - med en del læderrem - har ikke lige et billede af den desværre - men den er ikke "åben åben" at se på - Har andre sandaler, som er meget åbne og sommerlige -men den her er lidt mere lukket :gogo:
1
Brugeravatar
Purple

Indlægaf Purple » 21. apr 2016, 08:18

Er det helt no-go at have sorte sandaler på til en lys kjole som denne? (har et par med plateau, syntes egentlig ikke det ser helt skidt ud - men vil lige høre herinde, for jeg har en snert af tvivl) :D
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 21. apr 2016, 21:01

Jeg ville ikke selv vælge åbne sko. Jeg ville dø af kulde.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3945

Indlægaf Angelina » 21. apr 2016, 21:03

Man kan godt, men de truer med sne, hagl og frost i løbet af weekenden, så jeg tror jeg ville springe sandaler over i kulden.
0
~indsæt smart signatur her~

Tilbage til "Mode"