Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Annione » 22. apr 2016, 15:49

Jeg synes ikke botox gør ondt. Det stikker lidt, men ellers - nej.

Restylane gør ondt. Men jeg synes det gør mere ondt at få klemt en finger... Og det gør kun ondt de første par sekunder, hvorefter det lokalbedøvende i restylanen sparker ind (det var i hvertfald det jeg fik at vide).
Jeg har 2 gange fået filler i linierne mellem næse og mundvige.
2. gang jeg fik det hævede jeg lidt op i ansigtet - og det gjorde ondt, hvis jeg smilte eller grinte. En anden gang vil jeg få det lavet før en fridag uden planer.
- nu er jeg så blevet lidt tykkere, så jeg behøver slet ikke restylane mere :lol: :rulle:

Min botox i bekymringsrynkerne holder meget længere efter jeg er begyndt at sove med frownies. Selv nu, på 11. måned uden botox synes jeg ikke mine rynker sidder fast. Men jeg sover også med frownies HVER nat. Jeg ligger nemlig og er pissesur hele natten og rynker ansigt som havde jeg spist citron. Jeg burde virkelig have en face-bra :-D
Jeghar fået botox i snart 4 år, og har ca. fået hver 5. måned.
1
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 22. apr 2016, 15:56

Annione skrev:Jeg synes ikke botox gør ondt. Det stikker lidt, men ellers - nej.

Restylane gør ondt. Men jeg synes det gør mere ondt at få klemt en finger... Og det gør kun ondt de første par sekunder, hvorefter det lokalbedøvende i restylanen sparker ind (det var i hvertfald det jeg fik at vide).
Jeg har 2 gange fået filler i linierne mellem næse og mundvige.
2. gang jeg fik det hævede jeg lidt op i ansigtet - og det gjorde ondt, hvis jeg smilte eller grinte. En anden gang vil jeg få det lavet før en fridag uden planer.
- nu er jeg så blevet lidt tykkere, så jeg behøver slet ikke restylane mere :lol: :rulle:

Min botox i bekymringsrynkerne holder meget længere efter jeg er begyndt at sove med frownies. Selv nu, på 11. måned uden botox synes jeg ikke mine rynker sidder fast. Men jeg sover også med frownies HVER nat. Jeg ligger nemlig og er pissesur hele natten og rynker ansigt som havde jeg spist citron. Jeg burde virkelig have en face-bra :-D
Jeghar fået botox i snart 4 år, og har ca. fået hver 5. måned.

Hvad er frownies? :)
0
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 22. apr 2016, 16:21

Aima skrev:
Viskelæder skrev:Hvilken alder havde I, da I begyndte at få botox? Jeg har hørt, at det er bedst at starte tidligt, så man forebygger rynkerne. Tænker om man godt kan få det lavet for sent, altså hvis man fx begynder når man er 40 og har rynker. Kan botox så godt tage det?

Botox tager snildt de mimiske linjer, uanset hvor mange man har, og de dybereliggende rynker, eksempelvis dem man får mellem bryn og fra næse til mund og mund til hage, kan i mange tilfælde tages med filler. Når man har Botox i, er man jo bedøvet, og så sættes linje- og rynkedannelsen på stand by, så nogle starter allerede i 20'erne, netop for at forebygge.

Jeg var 31, da jeg fik mine første skud, jeg havde haft et år med permanente smerter i øjnene og det havde gjort min pande ret ujævn på forholdsvis kort tid.

Fra næse til mund? Hvordan kan man rynke der, der buler man jo nærmest udad, gør man ikke :gruble:
0
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 22. apr 2016, 16:26

Viskelæder skrev:

Nærmest en papplade, som du "limer" på panden, inden du går i seng.

Jeg har sovet med dem hver nat i 2 år snart.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 22. apr 2016, 16:27

avdotja skrev:Fra næse til mund? Hvordan kan man rynke der, der buler man jo nærmest udad, gør man ikke :gruble:

Der kan man sagtnes rynke - eller have dybe fuger. Det er fra næsefløjen mod mundvigene.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 22. apr 2016, 16:32

Annione skrev:
avdotja skrev:Fra næse til mund? Hvordan kan man rynke der, der buler man jo nærmest udad, gør man ikke :gruble:

Der kan man sagtnes rynke - eller have dybe fuger. Det er fra næsefløjen mod mundvigene.

Ah okay, dem.

og nu måtte jeg så lige ud på badeværelset og stå og stirre bekymret på min spejlbillede :lol: Har faktisk en afmærkning der, men så vidt jeg kan se, skyldes det højdeforskellen mellem mine kinder og huden-under-næsen-stykket :gruble:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9236

Indlægaf Fru Sunshine » 22. apr 2016, 16:33

Jo flere gange, man får botox, jo mere lammer man de muskler, der får det, og så er det, man risikerer at mimikken ryger.
Det er også grunden til, at jeg kun vil have det i panden.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 22. apr 2016, 16:43

avdotja skrev:
Annione skrev:

Ah okay, dem.

og nu måtte jeg så lige ud på badeværelset og stå og stirre bekymret på min spejlbillede :lol: Har faktisk en afmærkning der, men så vidt jeg kan se, skyldes det højdeforskellen mellem mine kinder og huden-under-næsen-stykket :gruble:

Ja...det er det vel også...men det bliver de jo ikke mindre irriterende af :lol: Hvis de bliver dybe nok og man samtidig har nedadgående linjer fra mundvigene, kan man hurtigt komme til at ligne en sur bugtalerdukke.
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 22. apr 2016, 16:46

Pityt skrev:Ja...det er det vel også...men det bliver de jo ikke mindre irriterende af :lol: Hvis de bliver dybe nok og man samtidig har nedadgående linjer fra mundvigene, kan man hurtigt komme til at ligne en sur bugtalerdukke.

Og hvis man har resting bitch-face, så gør sådan et skud restylane underværker.
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 22. apr 2016, 16:51

Annione skrev:
Pityt skrev:Ja...det er det vel også...men det bliver de jo ikke mindre irriterende af :lol: Hvis de bliver dybe nok og man samtidig har nedadgående linjer fra mundvigene, kan man hurtigt komme til at ligne en sur bugtalerdukke.

Og hvis man har resting bitch-face, så gør sådan et skud restylane underværker.

Oh yes :lol: Jeg får det så i læberne i stedet,- så min mund ser mindre stram og mor-agtig (undskyld, mor :genert: ) ud...
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 22. apr 2016, 17:09

Annione skrev:
Viskelæder skrev:

Nærmest en papplade, som du "limer" på panden, inden du går i seng.

Jeg har sovet med dem hver nat i 2 år snart.

Ej, dem har jeg aldrig hørt om før :) Må ind og læse om dem. Og du synes, de gør en forskel?
0
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 23. apr 2016, 02:24

Viskelæder skrev:

Ej, dem har jeg aldrig hørt om før :) Må ind og læse om dem. Og du synes, de gør en forskel?

Hvordan kan du få et rødt kort for det indlæg??? :gruble:

Anyways. Ja, jeg synes de virker. Jeg har sjældnere brug for botox.
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2016, 08:10

Annione skrev:
Viskelæder skrev:

Hvordan kan du få et rødt kort for det indlæg??? :gruble:

Anyways. Ja, jeg synes de virker. Jeg har sjældnere brug for botox.

Det er en bruger i en anden tråd, der ikke kan håndtere at få et rødt kort for et meget ubehageligt indlæg til en anden (faktisk dig), så han har givet et tilbage til mig bare for at gøre det. Ret åndssvagt.

Jeg overvejer virkelig at bestille de Frownies :) Hvor køber du dem fra?
1
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 23. apr 2016, 09:32

avdotja skrev:
Annione skrev:

Ah okay, dem.

Hah, ja, medmindre man er fuuuuldstændigt afklaret med, at man ikke ønsker at ændre noget som helst, er det altså lidt farligt at bevæge sig ind i hele Botox/fillers/andre kosmetiske behandlinger-universet :D Min botoxlæge har både gjort mig opmærksom på at mine bryn ikke sidder lige højt, at min overlæbe er asymmetrisk og at jeg har mistet fylde under øjnene. "Jeg har givet lidt ekstra i højre side, så nu er din overlæbe samme størrelse i begge sider" Øh. Ok... tak, I guess... :D

Dét sagt, så synes jeg faktisk, at de der linjer fra næse til mund, er et af de tydligste alderstegn hos folk. Hvis det var alderstegnene, jeg havde det lidt anstreng med, ville jeg prioritere det område fremfor pande. Indtil videre er mine linjer dér ikke tydelige, når jeg slapper af i ansigtet, men på billeder hvor jeg smiler, synes jeg, det er dét område der indikerer, jeg bliver ældre.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 23. apr 2016, 10:08

Jeg har stadig psyko meget lyst til at få fyldt fugerne mellem næse og mund! Jeg har dog ikke fundet "stedet" hvor pris harmonerer med mig. Jeg er lidt nervøs for at kendisfaktor spiller ind på nogle klinikkers priser og jeg gider ærligt taget ikke betale mere fordi en kendisblogger får ordnet fjæset der :rulle:

Jeg har faktisk ikke rynker som sådan, selvom jeg tudsegammel men fordi jeg på et tidspunkt tabte mig meget så kom fugen fra næse til mund og den er kommet for at blive :nej:

Hvike steder kan anbefales i kbh og hvad koster det, primært restylane tænker jeg :gruble:
1

Tilbage til "Skønhed"