Kære........

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9667

Re: Kære........

Indlægaf kidkomb » 9. nov 2015, 23:51

Kære L.
Du sagde for evigt. For evigt! Jeg tror egentlig, at jeg vil græde over det resten af mit liv. Du lovede! Du lovede du ALDRIG ville gå fra mig.
Jeg lovede også noget. Og jeg har holdt det. Og jeg tænker at holde det. Det håber jeg du ved. Og jeg håber faktisk også at du har dårlig samvittighed. Man skal ikke love noget man ikke kan holde.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 10. nov 2015, 00:15

Kære arbejdsplads
Tak fordi I har holdt mig ud i 3 måneder i dag - det er alligevel ret godt gået :-D
1
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2228

Indlægaf Moxy-lady » 10. nov 2015, 01:30

Kære koncentration og rygrad.

Please, please PLEASE lad nu være med at lave alt muligt andet den næste uge... Du skal til at tage dig sammen hvis du ikke vil bruge ENDNU en eksamensperiode på at freake totalt ud.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 487
Likede indlæg: 1581

Indlægaf Spjaerten » 10. nov 2015, 08:39

Kære dig.
Du gør mig glad :lun:
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1437

Indlægaf Dime » 10. nov 2015, 10:07

Kære stol...
Du bliver nødt til at give slip inden længe.
Jeg skal altså i gang.
Stuff needs to be done.
Jeg synes også det er dejligt, men en af os bliver nødt til at agere voksent, snart!
2
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8378
Kontakt:

Indlægaf Ado » 11. nov 2015, 18:11

Kære du.

Det er lidt pudsigt, at alle de grove personlige svinere på min blog stoppede, da man ikke længere kunne kommentere så anonymt. Jeg ved jo, at du til mig har fortalt lystigt om, hvor du sidst havde lagt en sviner som kommentar. Og jeg kan kun sige: Hvis dette også var dig, så er du virkelig syg i bøtten.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 18:15

Ado skrev:Kære du.

Det er lidt pudsigt, at alle de grove personlige svinere på min blog stoppede, da man ikke længere kunne kommentere så anonymt. Jeg ved jo, at du til mig har fortalt lystigt om, hvor du sidst havde lagt en sviner som kommentar. Og jeg kan kun sige: Hvis dette også var dig, så er du virkelig syg i bøtten.

Øv? Er det derfor, jeg skal logge ind og tilmelde mig alt muligt for at kunne kommentere? Har flere gange ærgret mig :) Ville gerne bare kunne skrive mit fornavn på. Men nu har jeg da en grund. Kan godt forstå dig.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 11. nov 2015, 18:21

ManicNinja skrev:

Øv? Er det derfor, jeg skal logge ind og tilmelde mig alt muligt for at kunne kommentere? Har flere gange ærgret mig :) Ville gerne bare kunne skrive mit fornavn på. Men nu har jeg da en grund. Kan godt forstå dig.

Ja. Jeg blev simpelthen så ked af det flere gange om ugen, fordi der igen var blevet smidt en meget personlig sviner med detaljer, som jeg kun har fortalt ganske få. Og så ændrede jeg indstillingerne. Jeg gider virkelig ikke have mit humør ødelagt af en forstyrret person.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 18:40

Ado skrev:
ManicNinja skrev:

Ja. Jeg blev simpelthen så ked af det flere gange om ugen, fordi der igen var blevet smidt en meget personlig sviner med detaljer, som jeg kun har fortalt ganske få. Og så ændrede jeg indstillingerne. Jeg gider virkelig ikke have mit humør ødelagt af en forstyrret person.

Aldeles forståeligt! :ae:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9218

Indlægaf Fru Sunshine » 11. nov 2015, 20:57

Kære Ado.
Jeg elsker din blog. Jeg synes, du skal skrive en bog :lun:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 11. nov 2015, 22:12

Kære ex.
Hold kæft hvor er det fedt at du endelig flytter i weekenden.
Jeg ved godt at jeg (for det meste) har holdt gode miner, men det afholder mig ikke fra en lille sejrsdans, på søndag, når du har hentet dine ting.

Jeg ved godt at jeg har sagt at jeg synes at det er fedt at du allerede har fundet en anden. Men seriøst.... Stakkels mand.

Men du skal da i det mindste ha en stor tak for at ha lært mig, hvad jeg IKKE vil ha' i mit næste forhold.

Den pæne afsked: tak for alt, og jeg håber at i passer godt på hinanden.
Den ærlige afsked: HURRA. Håber han ser dit sande jeg, hurtigere en jeg gjorde og kyler dig ud.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 12. nov 2015, 04:47

Fru Sunshine skrev:Kære Ado.

Årrh, tak! :lun:

Det ville jeg også gerne. Jeg har også været i gang længe. Men så fandt jeg ud af, at det må jeg ikke. Ikke når jeg er i fleksjob. Fandeme træls.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9218

Indlægaf Fru Sunshine » 12. nov 2015, 08:53

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:Kære Ado.

Årrh, tak! :lun:

Det ville jeg også gerne. Jeg har også været i gang længe. Men så fandt jeg ud af, at det må jeg ikke. Ikke når jeg er i fleksjob. Fandeme træls.

Sikke nogle tåbelige regler.
Man må heller ikke, når man er sygemeldt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3478

Indlægaf Ballademager » 12. nov 2015, 12:42

Kære cyklister

Kør med lys på, lad være med at køre over for rødt, og kør i den rigtige side ad vejen, please. Vi vil så nødigt køre jer ned, men vi kan ikke se jer, når I ikke har lys på.

Hilsen bilisten
3
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 12. nov 2015, 12:51

Kære F

Lad nu for biiiiiiip være med at presse mig og forsøge at få mig til at føle dårlig samvittighed.

Kære elskede H

Sikke en rejse vi har været på, vores forhold startede på en virkelig surrealistisk måde og efter den start og farvellet troede jeg aldrig vi skulle tale sammen igen. Against my own better judgement skrev jeg alligevel til dig efter nogle uger. Og dumme mig, skulle selvfølgelig blive forelsket i dig. Og pludselig var vi gift. Vores snak i går om vores forhold og at vi begge mente den anden tit var fucked men der var noget ingen af også kunne forklare, der hele tiden og konstant trak os hver i sær mod den anden. Jeg ved ikke hvad fremtiden kan bringe, men med det vi overlevede i løbet af de første par måneder, kan vores forhold vist overleve det meste. Tilbage til starten og hvad der siden er sket, der må være en dybere mening med det og det må være meant to be. Og så har jeg noget jeg i den grad skal snakke med dig om når vi ses :love: .

Ana Bahebak ya habib albi :lun:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"