Kære........

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Re: Kære........

Indlægaf Rapfisk » 7. dec 2015, 21:21

@Cirkus:Jeg ligger lige og svælger i selvfedme og stødte på dette indlæg på Jubii:

Ville bare sige, at hvis jeg var et stykke inventar, ville jeg meget gerne være en del af dit smukke hjem :blomst:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 7. dec 2015, 21:21

Rapfisk skrev:@Cirkus:Jeg ligger lige og svælger i selvfedme og stødte på dette indlæg på Jubii:

Ville bare sige, at hvis jeg var et stykke inventar, ville jeg meget gerne være en del af dit smukke hjem :blomst:

Uheldigvis ser det fulde indlæg sådan ud:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10146

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. dec 2015, 22:14

Kære Rap.

Du skulle være et chatol. Eller en krystalbowle til punch.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 7. dec 2015, 22:23

DetSorteCirkus skrev:Kære Rap.

Du skulle være et chatol. Eller en krystalbowle til punch.

:dåne:
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3768

Indlægaf Sophaya » 7. dec 2015, 22:29

Kære F.
Jeg forstår stadig ikke, at du er død. Jeg forstår heller ikke at det berører mig så meget, når jeg kendte dig så lidt.Jeg forstår ikke at jeg ikke længere kan joke med min veninde - og dig - om at jeg er din største fan hver gang hun taler i telefon med dig. Men forstår godt hvorfor. Jeg forstår godt den skygge du levede under. Jeg håber du fik fred.
-S
1
x
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1427

Indlægaf Dime » 8. dec 2015, 22:49

Kære du...
Jeg håber inderligt at i morgen bliver starten på enden af al den dårligdom for dig.
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9610

Indlægaf kidkomb » 11. dec 2015, 13:49

Kære....
Gud, hvor er jeg træt af dig! Træt, træt, træt. Gå nu vææææk fra mit synsfelt. Ti stille og hold dig væk. Tak.

Kære...
Hvor er det bare dejligt, at jeg kan være noget for dig. At jeg kan hjælpe og støtte. Du har fortjent det! Tak fordi du lader mig <3
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6806

Indlægaf Daine » 11. dec 2015, 20:07

Kære ...

Skæbne/forsyn/ hvem der nu har teten: Når jeg så definitivt ikke har held i spil, kunne du så ikke være sød at sende noget kærlighed min vej?

Af en eller anden grund er savnet ekstra stort i aften :(
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2406

Indlægaf Joe » 11. dec 2015, 22:04

Kære kæreste.
Jeg håber virkelig du kommer hjem, inden jeg går i seng. Mest fordi jeg ikke føler for at blive vækket af et krav om at skulle synge med på din musik og lignende.
Kærlig hilsen Johanne.

PS. Stive spektakel!
6
I'm Audrey Horne, and I get what I want
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 12. dec 2015, 00:45

Kære

Så du synes liiige du skulle se om du kunne få lidt sex ved mig, her kort tid efter din veninde, har set mig med en anden inde i byen, virkelig?? Det siger godt nok en del om dig.....

Kære :blush2:
Jeg håber, du ændre mening, når vi ses igen, vi er så gode sammen. Jeg forstår godt du er bange for at miste, men alle kvinder er ikke som hun var..
0
:pompom:
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 12. dec 2015, 09:39

Kæreste dig
Jeg savner dig altså. Du kan simpelthen ikke se så firkantet på det mht forhold og rejsearbejde, for så forbliver du single resten af dit liv. Og det ønsker du jo slet ikke, for hvis du gjorde, havde du og jeg slet ikke mødt hinanden, vel :blush2:
0
:pompom:
D.itsen
Kort karma: 171
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1375

Indlægaf D.itsen » 12. dec 2015, 10:20

Kære A
Jeg håber ikke du kommer i aften. Når du skal opføre dig så dybt mærkeligt, ikke gide svare, love ting du ikke holder og generelt vise at jeg ikke betyder en skid, så vil jeg gerne slippe for at se dig.
Sorry jeg troede vi var venner. Det var åbenbart en ensidig opfattelse af tingene. Vi har jo også kun kendt hinanden et par år, det her er jo helt sikkert måden at afslutte tingene på.... Nar
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1401

Indlægaf vUlpeS » 12. dec 2015, 14:45

Mit navn er Vulpes Velox, og jeg har for nylig konstateret, at der foreligger en ny opkrævning fra SU pålydende 1726,56 DKK i min indbakke på borger.dk.

Det undrer mig en del, da jeg som bekendt har afdraget det sidste af min SU-gæld i 2012, endvidere ikke har hverken søgt eller optaget lån sidenhen.

Jeg bor i øjeblikket i udlandet, men påregner at vende næsen mod Danmark ultimo december 2015. Der bliver med andre ord ikke tale om noget julegratiale, ej heller sirligt indpakkede julegaver mellem mig og SU-styrelsen. - Altså med mindre styrelsen da indser den brøler, styrelsen har begået og - som den kultiverede instans, styrelsen er - beslutter sig for at godtgøre den tid, jeg har spildt på bl.a. at skrive og sende denne mail.

Min timeløn ligger i dette ærinde på €200 pr påbegyndt time. Til alt held er jeg hurtig på tasterne, så denne skrivelse har kun kostet mig omtrent en halv time, samlet set.

Hvad værre er: På skrivelsen, jeg har modtaget elektronisk, figurerer der ikke nogen email-adresse, man kan henvende sig på, dersom man skulle føre trang til at erklære "bah, humbug", hvilket betyder, at det er min pligt at meddele styrelsen, at der vil blive pålagt et opstøve-og-kopiere-email-på-internettet-gebyr pålydende €49,95, der naturligvis skal tillægges ovenfor beskrevne spilde-kostbar-og-uigendrivelig-tid-på-at-skrive-mails-til-håbefulde-offentlige-instanser-gebyr.

Beløbet kan indbetales på min nemkonto. Styrelsen er utvivlsomt bekendt med det relevante kontonummer, men dersom der også i dette anliggende skulle være tale om grove forglemmelser fra styrelsens side, da kan de relevante data naturligvis indhentes ved at kontakte mig enten via denne mailadresse eller evt. via min indbakke på borger.dk.
Det bør for en god ordens skyld nævnes, at der, i tilfælde af behov for videre anvisning fra styrelsens side, vil blive opkrævet gebyr for endnu en påbegyndt time qua ovennævnte tarif.

I ønskes en glædelig jul og et godt nytår, MVH,

Vulpes Velox
Av. Islas Canarias, IX, 38006
Santa Cruz de Tenerife, España
4
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 13. dec 2015, 17:12

Kære, elskede D.
Jeg er ked af, at du skal igennem det her. Det du gjorde var måske ikke det smarteste, men dine kollegaers reaktion og efterfølgende opførsel gør mig både vred og ked af det på dine vegne :trist:
Det går over igen...det lover jeg...og indtil da er jeg lige her. Altid.
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11675

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. dec 2015, 12:10

Kære ..
Det var din egen skyld at du blev til grin. Det er aldrig en god ide at tage bukserne af midt under en fest, fordi man har røget et eller andet sjovt. Jeg kommer nok til at minde dig om det de næste par år :)
1
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Generelt"