Kære........

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9131

Re: Kære........

Indlægaf Fru Sunshine » 1. jan 2016, 11:26

Kære Jul.
KOM TILBAGE :whine:
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 324
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3220

Indlægaf DD_81 » 6. jan 2016, 20:25

Kære Mødegruppe-bekendte

Ingen har fortjent at være udsat for utroskab.
Men det ville klæde dig ikke at liveopdatere dit brud via facebook.
Afinstaller da for guds skyld den app, og holdt dig væk - det gør IKKE tingene bedre, tværtimod.

Du gjorde det samme da du gik fra din forrige partner, og det var absolut ikke kønt, og samarbejdet har været af H til - måske du hjalp tingene lidt på vej ved at holde din kæfte på sociale medier, trods alt!

Med venlige hilsner og ønsker om alt det bedste
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1379

Indlægaf Æske » 6. jan 2016, 20:30

Kære J
Jeg håber du er smertefri nu og har det bedre der hvor du er nu. Vi lover at passe godt på B for dig og hjælpe hende så godt vi kan, så hun ikke bliver helt fortabt.
1
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11674

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 08:56

Kære ..
Fint. Hvis du vil lege The silent game, så lad os da gøre det. Så vigtig er du alligevel heller ikke.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 8. jan 2016, 09:12

Kære struds.

For fanden, hvor er det lavt af dig. Der ER noget her, din tøsedreng! Det er da pissefarligt, ja ja, men det er sgu da en chance værd. Fuck af, altså.
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2098

Indlægaf canoodle » 8. jan 2016, 10:33

Kære ...

Du opfører dig rimeligt high schoolet. Sig nu bare hvad problemet er, ikke?
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 808
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8288
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. jan 2016, 12:52

Kære du...

Seriøst? Du havde siddet alene nytårsaften og regnet med, at jeg inviterede dig? Men så så du på Facebook, at jeg havde andre planer? Og så skal jeg lige have den sjokket i hovedet med medlidenhedsskovlen?
Hvis du gerne ville have holdt nytår med mig, kunne du have spurgt mig. Jeg kan ikke læse dine tanker. Og undskyld - og jeg elsker dig - men jeg har faktisk andre ting at tage mig til end at være din livline. Ikke at jeg ikke gerne vil være det, men jeg føler efterhånden, at du forventer det af mig hele tiden. At jeg er en selvfølge.

Hvad med du gav lidt igen?
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 10. jan 2016, 17:16

Kære søde ekskæreste - jeg aner ikke, hvorfor du ikke tør svare mig på det sidste. Da jeg så din facebook i går, så blev jeg bare trist på dine vegne. Nu har hun ikke forladt sin mand i et år, håber for dig og dine børns skyld, at du kommer videre. Det er synd for dig.

Kære syge mandsling - jeg håber, at mine penge bragte dig langt. Jeg håber, karma bider dig hårdt i røven. Jeg håber ikke, din nye kærestes barn bliver ramt af dine løgne og dit mentalt syge sind. Jeg håber, du får hjælp. Eller at politiet giver dig fængsel næste gang!

Kære kollega - jeg savner dig og dit glade sind. Jeg håber du har det godt derovre og er mere glad. Du er et skønt, elskværdigt menneske!
0
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 603
Likede indlæg: 5005

Indlægaf Aima » 10. jan 2016, 22:21

Kære mandlige medstuderende, kære mandlige kollegaer, kære mandlige bekendte, kære mandlige venner og ekser og tilfældige typer, jeg har mødt eller passeret gennem tiden. Kære mænd:

Tak for de gange, I har opfattet harmløs flirt som dét og intet andet, tak for de gange, I har kørt mig hjem fra arbejde, tak for de gange, I har båret mig hjem fra byture, fordi jeg var for fuld til at gå selv, tak for de gange, I har ladet mig være i fred, selvom jeg lod jer crashe i min seng efter en fest, tak for de gange, I har nøjedes med at glo lidt ekstra, når jeg havde en nedringet bluse på, tak fordi I lod mig gå stille og roligt forbi jer på gaden, selvom jeg var alene, det var mørkt og sent og der med garanti var en aflukket gyde et sted i nærheden.

Når nu jeg har været så lemfældig og uansvarlig, så tusind, tusind tak fordi I var så søde at lade være med at voldtage mig, I er fandme nogle guttermænd, mænd!

PS. Og en særlig tak til jer, der har modtaget liderlige dirty-pics fra mig, det er rart nok ikke at være offentligt wanke-material. Det var sgu sødt af jer! :kys:
5
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4424

Indlægaf Rosa Espinosa » 10. jan 2016, 23:10

Kære fremtidige arbejdsgiver.
Tag gerne snart kontakt. Behøver en grund for at stå op hver dag. Tak.
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 10. jan 2016, 23:24

Kære krop. Du er træt, sov nu, venligst :træt:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 10. jan 2016, 23:33

Kære arbejde, jeg hader dig.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 10. jan 2016, 23:40

Kære . Hvis du havde vidst, at det var din tur til at gå, så havde du været knust. Og dét gør mig knust på dine vegne, og på dem du efterladers vegne. Og bare på alles vegne generelt. Jeg havde virkelig ikke set den komme, og jeg er meget påvirket. Vi snakkede sammen i fredags, og vi hyggede os. Vi snakkede kort om døden, hvilket er ret morbidt lige nu. Du kom med en joke om mit humør og temperament. Jeg har ikke kunnet holde op med at græde og være påvirket. Du var ikke mit kød og blod på nogen måde, men hvor er jeg ked af at du er væk nu.
0
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 45
Likede indlæg: 667

Indlægaf Chatsy » 11. jan 2016, 14:30

Kære tidligere arbejdsgiver.

Nu er jeg gjort bekendt med, at du har forårsaget endnu en sygemelding og det er med den sidste af mine tidligere kollegaer, du har udset dig til at skulle ned med nakken - vi øvrige har du jo jaget væk, men den sidste kollega forsøgte din tyranni til trods at blive og klare sig, fordi det ikke er ligetil at søge nyt job i det område.
Jeg er edderspændt rasende over din magtliderlighed og over at du bliver VED med at være så modbydelig overfor mennesker, der ikke er forblændet over din selverklærede fantastiske lederegenskaber - noget, jeg som den eneste var så fræk at stille spørgsmålstegn ved, dengang du kaldte mig ind til endnu en sviner, fordi du død og pine ville skræmme mig væk og brugte argumenter som, at jeg ikke kan tillade mig at kræve min ret via overenskomsten, fordi den "ikke altid gælder". Noget selv fagforeningen ikke fatter, at du overhovedet kunne bilde dig ind at bruge som argument, men sådan en fantastisk leder er du jo.
Det er af med handskerne: Du er et modbydeligt møgsvin, som koster samfundet mange penge i sygemeldinger, du selv forårsager, fordi du er mere interesseret i at jage folk væk frem for at nå frem til en forståelse. Din ledelsesstil består af anklager, konfliktoptrapning og et rigidt opsat hieraki baseret på nepotisme og røvslikkeri. Alle, der vover at protestere chikaneres til en sygemelding og så er det ellers med at granske paragraffer og opdigte anklager, der kan resultere i en fyring, hvis man da ikke får opsagt sin stilling forinden. Ellers vente tålmodigt til at sygemeldingen har varet så længe, at tingene går sin gang. Det er kvalmende og jeg er forarget over, at mennesker som dig er til - men du er ikke enestående, desværre.

Jeg håber du kløjes i dit selvoptagede opspyt.

Jeg håber, dine lunger af naturlige årsager slår knuder på sig selv.

Jeg håber, dine øvrige indvolder eksploderer, pludseligt men meget gerne langtrukkent og smertefuldt.

Måtte din røv klø og dine arme være for korte.

Din helt igennem forfærdelige eksistens.
2
Brugeravatar
Rothkeen
Kort karma: 20
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 105

Indlægaf Rothkeen » 11. jan 2016, 16:48

Kære nye arbejde.
Hvorfor er det du ikke føles rigtigt, når jeg så gerne vil? Hvorfor er der noget der bliver ved med at nage mig, når jeg ikke kan sætte fingeren på det? Ved dette er en stor mulighed for mig, så det piner mig lidt at mærke det ikke føles rigtigt.
0

Tilbage til "Generelt"