Kære........

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5906

Re: Kære........

Indlægaf Smiling_Goat » 26. feb 2016, 07:54

Kære reservelæge

Jeg er målløs, og jeg er faktisk lidt bekymret, for de alvorligt syge patienter du møder på din vej. Jeg ved, du er under uddannelse, og jeg håber, du får noget fagligt ballast, der kan gøre en gevaldig forskel for din kompetence, for det du lige har udsat mig for, er godt nok for lavt niveau.

1. Sådan noget som minipiller, det skal du have styr på. Det er en utroligt benyttet præventionsform, og du vil blive spurgt ind til den en million gange i din karriere, så den skal du simpelthen kende bedre. NÅR du så er i tvivl om noget, uanset hvad det er, så slår du det op. Du fyrer ikke bare en formodning af, for den kan have konsekvenser. Nu kunne jeg jo heldigvis høre på dig, idet du brugte ord som "tror" og "måske," at du ikke havde styr på pillens brug og virkning, så jeg kontaktede den færdiguddannede læge, som gav mig nogle helt andre svar end dig. Både ift. brug og virkning. Den slags skal jo ikke ske.

2. Når du så skal fryse vorter, skal du måske være knapt så.. engageret. Jeg har aldrig før oplevet, at apparatet skulle rives af min krop med magt, fordi det var frosset fast. Samtidig har jeg aldrig oplevet at ligge søvnløs pga. smerter om natten, og jeg har da slet ikke oplevet, at området gjorde ondt i flere dage efter behandlingen. Jeg kan faktisk ikke bruge min finger, fordi den gør ondt ved den mindste berøring. Du udsatte mig da også for behandlingen ca. 5 gange så længe, som den forrige behandler, så det giver vel mening, at det også gør ondt 5 gange så længe. Det får du aldrig lov til at udsætte mig for igen, og jeg overvejer seriøst at ringe ind, og fortælle kontoret om min oplevelse, så du heller ikke udsætter andre for det.

Av for pokker.
4
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 26. feb 2016, 08:00

Kære neurolog

Jeg håber du ikke underdriver når du siger at alt er ok. Sidst jeg var hos jer sagde din kollega også at alt var ok og alligevel blev jeg kaldt ind til en ekstra uddybende undersøgelse hvor du kaldte den foregående et teknisk problem?? Hvad betyder det så lige når i siger at alt er ok. Jeg bliver da lidt nervøs, ikke kun på egne vegne men også på fremtidige patienters vegne. Er det en måde at få os til at gå glade ud af lokalet så i kan sende lorten til den lokale neurolog eller er alt vitterligt ok?
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10298

Indlægaf icelady » 26. feb 2016, 14:21

Kære FB-bruger.

Randers FB er ikke en Thomas-minde side.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8419
Kontakt:

Indlægaf Ado » 27. feb 2016, 11:29

Kære du

Stop med de frø-opslag. Det er ikke sjovt. Magter ikke, hvis du skal plastre min væg til på den måde de næste mange dage.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2327

Indlægaf Studsgaard » 27. feb 2016, 13:49

Kære lokale købmand.

Syntes det er rart at "rigtige" købmænd og god kundeservice stadig findes.
Eksempelvis da jeg kom igår med de vin vi havde købt, de var blevet gamle og trælse selvom der jo ikke er en holdbarheds dato på og det bare var en billig "frikadelle"vin så var der god service og tak for vi gjorde opmærksom på det så i kunne fjerne de andre.
Eller da i ved "andekrisen" lige inden jul, selv kontaktede de kunder i vidste havde købt ænder og efterlyste resten.
Eller når i deler ud af æsker med flødeboller der var væltet eller alle de andre små ting der bare lige gør det ekstra.
5
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 27. feb 2016, 14:29

Kære dig.
ADADADADADAD.....
Jeg havde ikke meget til overs i forvejen, men efter de klamme billeder mistede jeg det sidste.

Jeg vil IKKE have dickpics i min indbakke.
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 27. feb 2016, 14:51

Fru Sunshine skrev:Kære dig.
ADADADADADAD.....
Jeg havde ikke meget til overs i forvejen, men efter de klamme billeder mistede jeg det sidste.

Det er SÅ gustent - og for fanden. Du er da også gift. Så er det ydermere respektløst.

Dick picks skal aaaaltid aftales altså - hvilken del af den kontrakt fatter de ikke?
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 27. feb 2016, 14:54

Lækre Arne skrev:
Fru Sunshine skrev:Kære dig.
ADADADADADAD.....

Det er SÅ gustent - og for fanden. Du er da også gift. Så er det ydermere respektløst.

Dick picks skal aaaaltid aftales altså - hvilken del af den kontrakt fatter de ikke?

Jeg ved det ikke. Jeg ved bare, at jeg blev så overrasket på den dårlige måde, at jeg nær havde smidt min tablet.
0
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3255

Indlægaf DD_81 » 27. feb 2016, 14:57

Ado skrev:Kære du

Stop med de frø-opslag. Det er ikke sjovt. Magter ikke, hvis du skal plastre min væg til på den måde de næste mange dage.

Ja der er da godt nok over grænsen, har noget nær samme forhold til frøer som du.
Og han fatter det jo ikke? Har du skrevet en PB til ham?
Jeg ville blokere min væg for opslag fra andre hvis jeg var dig... bare lige en uge eller 2
2
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 27. feb 2016, 14:58

Kære du
Du virker så enormt opmærksomhedssøgende i alt hvad du siger og gør. Skru lidt ned for det - for jeg har indtryk af at du er awsome bag den facade.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3255

Indlægaf DD_81 » 27. feb 2016, 14:59

Kære husalf

Jeg synes ikke rigtig din tilstedeværelse bemærkes? Er du stukket af fra mig :whine:
3
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8419
Kontakt:

Indlægaf Ado » 27. feb 2016, 15:01

DD_81 skrev:

Ja der er da godt nok over grænsen, har noget nær samme forhold til frøer som du.
Jeg ville blokere min væg for opslag fra andre hvis jeg var dig... bare lige en uge eller 2

Nej, det har jeg ikke. Men jeg har gjort hvad jeg kan for at lade ham vide, at jeg sgu egentlig ikke synes det er skide sjovt. Og at han intet får ud af det.
Jeg føler lidt, at han invaderer min væg. Så nu forbliver jeg tavs resten af dagen. Så fatter han det vel. :forvirret2:
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 27. feb 2016, 16:23

Ado skrev:
DD_81 skrev:

Nej, det har jeg ikke. Men jeg har gjort hvad jeg kan for at lade ham vide, at jeg sgu egentlig ikke synes det er skide sjovt. Og at han intet får ud af det.
Jeg føler lidt, at han invaderer min væg. Så nu forbliver jeg tavs resten af dagen. Så fatter han det vel. :forvirret2:

Han synes i hvert fald ikke, at mit input var noget værd.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 27. feb 2016, 17:52

Kære krop

Så samarbejder vi lige, ikk? Det er fanme pinligt, at du efter 2 dages malerarbejde er så smadret og øm, at det halve kan være nok. Jeg kan næsten ikke sætte mig på toilettet, så ømme er ben. Og tro mig krop, du får det meget værre, hvis jeg undlader toiletbesøg!!!
4
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5906

Indlægaf Smiling_Goat » 27. feb 2016, 18:40

Jeg synes, du er helt igennem fantastisk. Et helt utroligt fint menneske. Bliv ved med det.
2

Tilbage til "Generelt"