Kære........

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Re: Kære........

Indlægaf Aima » 7. mar 2016, 00:54

Kære, sørgelige dig.

Hver eneste gang, jeg konfronteres med din eksistens og din forbitrede tilgang til mig, luner jeg mig en lillesmule ved tanken om, jeg ikke er dig. Tak for det, men jeg er overbevist om, din energi og opmærksomhed var bedre brugt et andet sted. Husk på, hvor ligegyldig jeg er for dit liv, det virker faktisk temmeligt ærgerligt, også uden mig til at irritere dig. Kyskys. :ae:
Senest rettet af Aima 7. mar 2016, 01:31, rettet i alt 1 gang.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8518

Indlægaf 2SHY » 7. mar 2016, 01:04

Ej stop nu med stort set udelukkende at bruge billeder/små figurer (typisk fra Nuser genren) til at "kommentere" på mine opslag på Facebook. Jeg ved ikke om det er for at virke sjov eller kæk men det får dig mest til at virke som en teenagetøs. Du er en voksen kvinde for helvede!
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 609

Indlægaf In_your_eyes » 14. mar 2016, 17:45

Kære hjerne/hjerte

Hvem af jer der holder fast i ham, vil I ikke godt give slip, så jeg kan tage i mod den kærlighed, jeg får tilbudt og faktisk gerne vil modtage, uden af føle dårlig samvittighed :trist:
1
:pompom:
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 609

Indlægaf In_your_eyes » 14. mar 2016, 21:35

Søde dig
Du fik tilbudt sådan en kvinde, men turde ikke tage udfordringen op, så styr lige dine udtalelser...
0
:pompom:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 14. mar 2016, 22:25

Kære ukendte.

Når du skriver en sød besked på en post-it og hænger den på min skærm, må du gerne skrive navn på, så jeg ved, hvem jeg skal takke.

Tak!
6
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 15. mar 2016, 07:03

Kære jer.
Det går sgu for langsomt! Nu kan jeg huske, hvorfor jeg ikke gider amatørkor.
Lær af hende den fantastiske førstealt, der lige snupper alting fra bladet og af mig, der rent faktisk lytter og så går hjem og øver mig.

P.S. Hvis man vil være førstesopran, bør man altså kunne synge det høje g uden at lyde som en blæsebælg, der er gået i stykker. Se nu bare i øjnene, at du maximalt kan klare højden på en andensopran. Det er ingen skam og meget mere tilfredsstillende, når man kan bruge sit potentiale.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 16. mar 2016, 17:38

Kære Family Guy -

Det bliver altså ikke sjovere af at I synger det. :rulle:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Avino
Kort karma: 105
Likede indlæg: 451

Indlægaf Avino » 16. mar 2016, 17:56

Kære kollega

Jeg tror egentligt, at du har så mange mindreværdskomplekser- at du er nødt til - hele tiden- igen og igen- at fortælle hvor god/dygtig du er.
Hvor ville det være godt- både for dig og mine andre kolleger- at du kigger lidt indad.
Det er OK, at vi ikke kan det hele. Det er der ingen af os der kan.
Det er meningen vi skal sparre. Bruge de kompetencer/ erfaringer vi har.
Vi har mange- tilsammen.
Lad være med, at køre det egotrip. Du og vi andre vil få det meget bedre.
I dag krakelerede du.
Intet menneske er en ø.
4
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 16. mar 2016, 18:22

Kære A.
Du må godt gemme noget citronmåne til mig i morgen. Det er trods alt mig, der har bagt den og den dufter på godt.
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2279

Indlægaf Zombie » 17. mar 2016, 10:47

Kære mor.

Jeg vil skide på din stolthed. Den er grunden til at du fik en blodprop i Prag og valgte at tage en panodil, og 17 timer i bus hjem Tim Danmark. Og grunden til, at du i tre måneder var skjult hvor dårlig du var og er.

Dit hjem ligner lort. Og din stolthed er grunden til, at jeg tager hjem til dig igen på søndag og bader alt i rodalon og sprit, uden at fortælle dig at jeg gør det.
Jeg gider ikke diskussionen.
Hold din kæft og tag imod hjælpen.

PS. Jeg elsker dig, din fucking tosse.
3
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 45
Likede indlæg: 670

Indlægaf Chatsy » 17. mar 2016, 18:23

Kære kollega.

Hold nu OP med at tage alting personligt, når jeg forsøger at lave mit arbejde. Hvis instrukser ikke er fyldestgørende og jeg har ansvar for at omskrive dem, så kan jeg virkelig ikke tage mig af, at du tilfældigvis har skrevet nogle af dem, jeg er ved at få grå hår over at rette til. Og jeg gider da slet ikke høre på dig gå i total forsvarsmode om, hvorfor tingene er gjort på den måde som de er, uden rigtig at forklare netop hvorfor de er lavet sådan og jeg gider så særdeles ikke at blive angrebet på min person, fordi du tager mine rettelser alt for nær. Og jeg gider VIRKELIG ikke, at når jeg forsøger at gå dig på klingen og spørge, hvad jeg så skal gøre anderledes, så bliver du hønserøvet og stormer væk med ordene "jeg gider ikke snakke med dig!", selvom det i alle andre sammenhænge kun er dejligt at jeg kan blive fri for dine evindelige talestrømme.

Du kan sgu da ikke kritisere mit arbejde uden at have noget at følge det op med og så gå din vej, når du får modspil! Tag dog ansvar for dine egne ord - og i øvrigt når du vil svine mig personligt til, så brug da lige jeg-synes-formen i stedet for man-synes-formen - i stedet for at snakke uden om og blive sur, når jeg kræver præcise formuleringer.

Jeg kan ikke fordrage konflikter og jeg rystede også som et espeløv bagefter, men jeg er aldeles ikke ked af at blive uvenner med dig, når du ikke engang formår at skære igennem, hvad der præcist er galt. Jeg laver ikke om på min fremgangsmåde, bare fordi du er tøsefornærmet.
4
hyben
Kort karma: 5
Likede indlæg: 25

Indlægaf hyben » 18. mar 2016, 08:45

Kære drenge.

Så er I godt på vej. Den sidste af jer er lige flyttet hjemmefra. Jeg er stolt af jer. I er blevet fantastiske mennesker. I har meget forskellige personligheder - men jeg kan se, at I også har mange karaktertræk, hvor I er ens. I er meget stærke personer og er meget empatiske. I er altid positive og venlige. I er helt vildt søde overfor jeres mor :-) Det er spændende og interessant, når I kommer på besøg og fortæller om løst og fast. Jeg er så glad, når I spørger efter min mening eller bare har brug for at vende en svær situation med mig. Det er så livsbekræftende.

Jeg ønsker jer det allerbedste i verden. Jeg er spændt på, hvordan I udvikler jer og hvad jeres liv kommer til at byde på fremover.

Mor
12
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 18. mar 2016, 18:43

Kære B.
Det skal nok gå.
1
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2550

Indlægaf Rikke » 20. mar 2016, 09:40

Kære C...

Jeg drømte om dig i nat. Vi mødtes tilfældigt i en stor forsamling og vores hænder fandt hinanden som den mest naturlige ting i verden. Alt og alle omkring os forsvandt. Det eneste var dig, mig og vores hænder...

Forbandede savn :s
0
:whip:
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 20. mar 2016, 13:14

Kære familie.
Gider I ikke godt være søde...lad os få overstået den bisættelse på den bedste måde uden at I medbringer jeres indbyrdes "fnidder" :(
2
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Generelt"