Kære........

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 34
Likede indlæg: 243

Re: Kære........

Indlægaf Prosperity74 » 12. aug 2016, 08:08

Du ødelægger mig :trist:
0
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 12. aug 2016, 08:30

Kære kundeservicedame. Du er virkelig nederen, og virksomheden du arbejder for er virkelig nederen. Og din attitude er virkelig ekstra nederen, når det er jer der har begået fejlen. Det er ikke meningen at du skal lyde mopset, aggressive og opgivende, når det er jer der fucker kunderne over.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9685

Indlægaf kidkomb » 12. aug 2016, 09:00

"Kære" søster.
Det var dejligt, at du gad dele noget om den store på facebook også.
Ikke at du skriver, at du er stolt af ham, men det lugter derhen af. Du nævnte ham i det mindste.
Gad vide om du læser med herinde?
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5906

Indlægaf Smiling_Goat » 12. aug 2016, 15:15

Kære..

Du går alt for meget op i hvad andre tænker. Problemet med at gå op i det er, at man sjældent får bekræftet om man har ret, og derfor bliver det en slags usagt sandhed, som egentligt kan være helt fejlagtig. Når folk kigger "bebrejdende" på dig, når du spiser en is, er det ikke nødvendigvis rigtigt. Ofte er det, vi oplever, andre signalerer, projektioner af vores egne forestillinger, og dine utallige slankekure in mente, synes jeg nærmere spørgsmålet er, om du selv er okay med, at du spiste den is?

Hvis du virkelig mener, at det er helt i orden, at du spiser en is, ville du næppe overhovedet have overvejet, at de skulle kigge bebrejdende på dig, og så havde du ikke engang opdaget de blikke, eller du havde i det mindste undret dig over årsagen.. For det er en is. Det er okay at spise en is. Selv hvis det er is nr. 14 på lige så mange minutter, er det okay.

Det her baserer jeg i øvrigt på de gange, vi har spist sammen og du lynhurtigt bedyrer over for andre, at du ellers aldrig spiser junk. Folk, i mine øjne, der ser ud til at være ragende ligeglade med dine spisevaner, og som nærmere virker overrasket over dit forklarende udbrud.

Hvor ville jeg ønske for dig, at du kunne få arbejdet med dit forhold til mad på dét plan, for det må godt nok være opslidende at føle sig så overvåget, hver gang man tager en bid af noget kalorierigt. Især fordi, når alt kommer til alt, så har folk så travlt med deres eget, at de formentligt ikke engang opdager, at du spiser.
2
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 12. aug 2016, 17:25

Jeg kan ikke helt finde ud af, om vi skal date eller ej. Er vi for ens eller keder jeg dig for nemt? Du kan være den sødeste søde person, og andre gange kan du bare virkelig kølig. Måske, det er svært at finde tosomhed, når man har været vant til at klare sig selv så længe. Pas.
0
Brugeravatar
Mooserinde
Kort karma: 7
Likede indlæg: 100

Indlægaf Mooserinde » 12. aug 2016, 17:41

Kære kæreste,

Øv, hvor har du dårlig musik-smag nogen gange. Lige nu f.eks. Vi er ude i noget Ibiza-gejl og jeg giiiiider ikke høre på det. ØV!
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 12. aug 2016, 20:19

Kære ....

Hvorfor skal jeg slette xxxx fordi du ikke kan lide det?

Var da nemmere at du bare gik, slog mine opslag fra eller whatever.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 12. aug 2016, 20:43

Kære dig.
Du skulle bare vide, hvor lidt jeg gider bruge en hel weekend på det her.
Den eneste grund til, at jeg ikke har meldt fra, er fordi det er lidt pinligt, at jeg ikke gider køre til Sjælland for en fest. Og selv om du siger, at det da er lige så langt for jer den anden vej, så er det altså aldrig sket endnu, at I ikke har kombineret besøget med et længere hos dine svigerforældre. Det kan jeg godt forstå, I gør. Det ville være tosset at lade være.
Men vi skal altså finansiere overnatningen oveni gave og alt det andet, så det er bare lidt nemmere og meget billigere for jer.

Men vi kommer. Og jeg skal nok forsøge at hygge mig.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 292
Likede indlæg: 2216

Indlægaf Mulan » 12. aug 2016, 21:17

Kære søde, strålende og varme dig - jeg savner dig endnu. Det er rigtig træls.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 908

Indlægaf computermus » 12. aug 2016, 21:35

Kære Overboere.
Så er den med musikken igen. Skru for pokker da lige ned så jeg har mulighed for at se tv uden jeg skal have fuld styrke på volumen. Den ene af jer har boet her i 5 år og burde kende reglerne for larm efter kl. 10. Tåber.
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4154

Indlægaf decibell » 13. aug 2016, 16:37

Kære rygrad

Hvor er du henne? Er du taget på ferie sammen med aktivitetslysten og igangsætteren? Nu er der snart gået 2 uger af mine 4 ugers ferie, og vi har ikke nået mere end 1/10 af det, vi skulle. :whip:
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4197

Indlægaf Persnikedy » 14. aug 2016, 21:17

Kære

Jeg må sige stop nu. Vi har været venner siden vi var ganske unge, men jeg kan ikke klare din ligegyldighed længere. Jeg bliver såret og ked af det hver gang du og jeg lægger planer også du aflyser. Det irritere mig især at du er så sukekrsød i dagene efter. Og dine undskyldinger kan du stikke skråt op. Det er ikke fordi du ikke vil, men at du ikke kan fordi du bliver ved med at love dig selv væk til alle andre planer? Du vidste at du ikke kunne, de andre planer er bare mere lokkende.
Jeg er ikke en prioritet. Og det er jeg for god en ven til ikke at være, og det ved du også godt selv.

Selvom det er knusende, så er vi nok bedre nu som fremmede med delte minder.
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 15. aug 2016, 06:49

Kære Skanderborg Kommune.

De lapninger, der var på den vej i forvejen, var ret elendige, så at lave flere af samme slags, gør bestemt ikke den vej bedre. Det ville nok ikke have været frås at lægge et helt nyt lag asfalt på hele strækningen i stedet for 87 nye lapninger.

Mvh. en pendler
1
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 80
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 649

Indlægaf Tricolette » 15. aug 2016, 07:10

Kære sommerferie - hvor blev du af??? :trist:
1
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1103

Indlægaf FrøkenM » 15. aug 2016, 07:18

Kære jer.

I er fandeme for dejlige - begge to :love:
Tak for en fed aften i lørdags. Glæder mig allerede til næste gang :D
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Generelt"